Phil Harrison : قابلیت DVR capture برد بسیار بزرگی برای سازنده های indie در live است | گیمفا
Phil Harrison : قابلیت DVR capture برد بسیار بزرگی برای سازنده های indie در live است | گیمفا
Phil Harrison : قابلیت DVR capture برد بسیار بزرگی برای سازنده های indie در live است | گیمفا
Phil Harrison : قابلیت DVR capture برد بسیار بزرگی برای سازنده های indie در live است | گیمفا
Phil Harrison : قابلیت DVR capture برد بسیار بزرگی برای سازنده های indie در live است | گیمفا
Phil Harrison : قابلیت DVR capture برد بسیار بزرگی برای سازنده های indie در live است | گیمفا

Phil Harrison : قابلیت DVR capture برد بسیار بزرگی برای سازنده های indie در live است

محمدعلی آشناور
۱۷:۰۱ ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
Phil Harrison : قابلیت DVR capture برد بسیار بزرگی برای سازنده های indie در live است | گیمفا

با توجه به صحبت های Phil Harrison قا بلیت ضبط ویدیو کنسول xbox 1 گیمرها را کمک میکند تا بازی های indie جدید را در live پیدا کنند.این به علت این است که با استفاده از این قابلیت سازنده های indie میتوانند از بازیهایشان ویدیو ضبط کنند و در محیط live آن ها را به نمایش بگذارند. برای اطلاعات بیشتر درباره این قابلیت و صحبت ها ی Phil Harrison در ادامه ی مطلب با ما باشید…

هریسون در مصاحبه با GI.biz درباره ی نسخه جدید فروشگاه xbox live گفته است:

ده سال اداره ی فروشگاه xbox live به ما این را آموخته است که مشتری ها چگونه هستند,چه چیزهایی برای آنها مهم است و چه وقتی ما میتوانیم به نوآوری ادامه بدهیم.به کارهایی نگاه کنید که با فروشگاه xbox one میکنیم و توصیه ها و پیشنهاد هایی که ما در این فروشگاه از آنها استفاده کردیم.ما واقعا در این کار به خودمان سخت میگیریم.همچنین ما فروشگاهی که در این کنسول طراحی کردیم را در هیچ فروشگاه رقیبی نخواهید دید.

او همچنین درباره ی قابلیت های Xbox One’s DVR نیز صحبت هایی را داشته است:

این قابلیت ها ربط به برنامه های xbox 1 نیز دارد.ما میخواهیم با قابلیت ها رابطه ای بین سازندگان مستقل با مخاطبان آنها آشنا کنیم و کاری کنیم که آنها در ارتباط باشند.قابلیت آپلود به سازندگان وناشران این اجازه را میدهد که به منافع بیشتری دست یابند (صرف نظر از سایز یا نوع فایلها).این برد بسیار بسیار بزرگی برای کشف بازیها خواهد بود.

یک از سوالاتی که هر سازنده ی مستقلی باید از خود بکند (صرف نظر ار نوع پلتفرم)این است که ما چگونه استراتژی کسبی را داریم؟چگونه بازی کوچکم را با مخاطبانم در میان بگذارم؟این دیگر درباره این نیست که چند صفحه تبلیغ کنید و بعد تمام سایت ها و مجله ها بعد از سه ماه بازی شما را نقد یا از آن پیشنمایش بنویسند.این موضوع پیچیده تر از اینها است.

شما در باره ی صحبت های ایشان چه فکر میکنید؟آیا مایکرو میتواند دل سازنده های مستقل را بدست آورد؟

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Phil Harrison : قابلیت DVR capture برد بسیار بزرگی برای سازنده های indie در live است | گیمفا
Phil Harrison : قابلیت DVR capture برد بسیار بزرگی برای سازنده های indie در live است | گیمفا
Phil Harrison : قابلیت DVR capture برد بسیار بزرگی برای سازنده های indie در live است | گیمفا
Phil Harrison : قابلیت DVR capture برد بسیار بزرگی برای سازنده های indie در live است | گیمفا
Phil Harrison : قابلیت DVR capture برد بسیار بزرگی برای سازنده های indie در live است | گیمفا
Phil Harrison : قابلیت DVR capture برد بسیار بزرگی برای سازنده های indie در live است | گیمفا
Phil Harrison : قابلیت DVR capture برد بسیار بزرگی برای سازنده های indie در live است | گیمفا
Phil Harrison : قابلیت DVR capture برد بسیار بزرگی برای سازنده های indie در live است | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Phil Harrison : قابلیت DVR capture برد بسیار بزرگی برای سازنده های indie در live است | گیمفا