تهیهکننده Ninja Gaiden 4: همکاری با استودیوی PlatinumGames ایدۀ فیل اسپنسر بود
به گفته فومیهیکو یاسودا (Fumihiko Yasuda)، تهیهکننده Ninja Gaiden 4، همکاری با استودیوی PlatinumGames ایده فیل اسپنسر بوده است.
فومیهیکو یاسودا در مصاحبهای با Game Watch، از ایده فیل اسپنسر پیرامون همکاری با استودیوی PlatinumGames قدردانی کرد. در عین حال، از سختیهای توسعه بازی برای Team Ninja گفت. یاسودا همچنین اشاره کرد که هیساشی کوینوما، رئیس Koei Tecmo و آتسوشی اینابا، رئیس PlatinumGames، روابط خوب و نزدیکی دارند:
فکر میکنم همگی میدانیم که بیش از یک دهه خبری از Ninja Gaiden نبود، اما Team Ninja از مدتها پیش توسعه نسخه جدید را در نظر داشت. با این حال، در برنامهریزی به مشکل خوردیم. آنجا بود که هیساشی کوینوما، رئیس Koei Tecmo و آتسوشی اینابا، رئیس PlatinumGames، چون از یک نسل بودند و روابط نزدیکی با یکدیگر داشتند، درباره توسعه بازی گفتوگو کردند.
یاسودا همچنین به این موضوع اشاره کرد که هر دو استودیو در ساخت بازیهای اکشن و سریع ماهر هستند؛ Team Ninja با فرنچایز Ninja Gaiden و PlatinumGames که با عناوینی مانند Nier: Automata و Bayonetta شهرت یافت:
بعد از آن، فیل اسپنسر پیشنهاد داد هر سه شرکت، یعنی PlatinumGames ،Koei Tecmo و Microsoft، در ساخت ورودی شمارهدار جدید فرنچایز Ninja Gaiden با یکدیگر همکاری کنند و اینگونه پروژه آغاز شد.
ما در توسعه بازیهای اکشن تجربه کسب کردهایم، اما از آنجایی که پس از یک دهه به سراغ ساخت نسخه جدید Ninja Gaiden میرفتیم، تصمیم گرفتیم با PlatinumGames، که عناوینی اکشن و فوقالعادهای مثل Bayonetta و NieR: Automata را عرضه میکند، همکاری کنیم.
فیل اسپنسر چندی پیش اشاره کرد که صحبتهای ساخت نسخه جدید Ninja Gaiden در واقع حدود «شش یا هفت سال پیش» آغاز شد. او در مورد روابطی که با ناشران ژاپنی داشت صحبت کرد و این که پس از گفتگوهای زیاد حضوری و آنلاین، برنامه ساخت Ninja Gaiden 4 نهایتاً به مرحله اجرا رسید.
بازی Ninja Gaiden 4 پاییز امسال راهی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC خواهد شد. این عنوان در روز عرضه از طریق گیم پس نیز در دسترس خواهد بود.
پر بحثترینها
- بازی Intergalactic ناتی داگ را زود قضاوت نکنید
- گزارش: بازی بعدی God of War با محوریت اساطیر مصر در دست ساخت قرار دارد [بهروزرسانی شد]
- کارگردان Ori: پلی استیشن بهزودی استراتژی چندپلتفرمی ایکس باکس را دنبال خواهد کرد
- فیل اسپنسر: بازیهای بیشتری از Xbox برای پلتفرمهای دیگر عرضه خواهند شد
- شایعه: لیان کندی شخصیت اصلی Resident Evil 9 خواهد بود
- فیل اسپنسر: Starfield انحصاری Xbox باقی نخواهد ماند
نظرات
نه داش فیل مدیر بدیه
ایده بسیار خوب و درستی بود،.. از فیل اسپنسر بعید بود!!
انقدر بدم میاد از این کامنت ها آدم میمونه لایک کنه یا دیسلایک 😅
ریپلای کن 🐧
Day one game pass خوب اومدن با این اوضاع دلار
والا دمش گرم
هم طرفدارای مجموعه خوشحال شدن
هم یه دروازه ورود به این فرانچایز برای افراد جدید باز شد (مثلا خودم)
والا من با دیدم گیم پلی های نسخه ریمیکش کاملا جذب این عنوان شدم، چون تجربه ی بخصوصی تو این سری نداشتم
من خودم فن نینجا گایدن نبودم ولی وقتی نینجا گایدن ۴ رو دیدم به شدت هایپ شدم و دلیلش هم پلاتینوم گیمز ، خداوندگار هک اند اسلشه (😅).امضای این استودیو تو بازی ها میتونه عامل موفقیتشون باشه.البته که من تیم نینجا رو زیر سوال نمیبرم ولی لامصب پلاتینیوم گیمز یه چیز دیگس😎
دمش گرم بدون شک با شاهکار طرفیم
یک کار درست از جناب فیل.
عمو فیل بهترین مدیر ایکس باکس هست چون خودش گیمر هست و درک میکنه گیمر جماعت رو ❤️
اتحاد رو بوجود اورد و حاصلش شد نینجا گایدن ۴ بنازم
فقط امیدوارم با ورود پلاتینیوم گیمز این دوربین لنتی رو درست کنن حقیقتا زخم شدیم 😅
واقعا دمش گرم خیلی خوشحال شدم چشمام برق زد اسم پلاتینوم رو دیدم. امضای این استودیو در تریلر بازی مشهود بود. بنظرم بهترین هک ان اسلش سازه. سگانه بایونتا و استرال چین بهترین هک ان اسلش های اکشن ادونچری اند که بازی کردم.
همکاری میان استودیوهای Team Ninja و PlatinumGames برای توسعه Ninja Gaiden 4 به نظر میرسد که یک گام مثبت و استراتژیک در راستای احیای این فرنچایز کلاسیک باشد. چند نکته مهم در این زمینه وجود دارد:
تجربه و تخصص: هر دو استودیو در زمینه ساخت بازیهای اکشن و سریع تجربه زیادی دارند. Team Ninja با سابقهای قوی در ساخت عناوینی چون Ninja Gaiden و PlatinumGames با عناوینی مثل Bayonetta و NieR: Automata، میتوانند ترکیبی قدرتمند از خلاقیت و تکنیک را ارائه دهند.
روابط نزدیک: ارتباط نزدیک میان هیساشی کوینوما و آتسوشی اینابا به عنوان مدیران دو استودیو، میتواند به تسهیل فرآیند توسعه کمک کند. این روابط میتواند به تبادل ایدهها و تجربیات منجر شود و در نهایت به کیفیت نهایی بازی افزوده شود.
پشتیبانی مایکروسافت: پیشنهاد فیل اسپنسر برای همکاری سه جانبه میان PlatinumGames، Koei Tecmo و مایکروسافت نشاندهنده حمایت قوی از این پروژه است. این حمایت میتواند به تأمین منابع و بودجه لازم برای توسعه کمک کند.
انتظارات طرفداران: با توجه به عدم انتشار نسخه جدید Ninja Gaiden برای بیش از یک دهه، انتظارها از این بازی بسیار بالا است. همکاری با PlatinumGames میتواند به نوآوری در گیمپلی و گرافیک بازی کمک کند و تجربهای تازه و هیجانانگیز برای طرفداران به ارمغان آورد.
دسترسی به گیم پس: عرضه بازی از طریق گیم پس در روز اول، میتواند به جذب بیشتر بازیکنان کمک کند و فرصتی برای تجربه این عنوان جدید فراهم آورد.
به طور کلی، این همکاری میتواند به احیای فرنچایز Ninja Gaiden کمک کند و تجربهای نوین و جذاب برای بازیکنان به ارمغان آورد. با توجه به تخصص هر دو استودیو، انتظار میرود که Ninja Gaiden 4 یک عنوان موفق و مورد توجه باشد.
الان کاربر تام میگه مایکروسافت فقط ناشره بازیه و هیچ سرمایه گذاری نکرده ولی هلدایورز با سرمایه سونی ساخته شده🤦♂️😂
چه عجبی