تراکم محتویات در جهان Assassin’s Creed Shadows کمتر از بازی‌های اخیر سری خواهد بود - گیمفا
تراکم محتویات در جهان Assassin’s Creed Shadows کمتر از بازی‌های اخیر سری خواهد بود - گیمفا
تراکم محتویات در جهان Assassin’s Creed Shadows کمتر از بازی‌های اخیر سری خواهد بود - گیمفا
تراکم محتویات در جهان Assassin’s Creed Shadows کمتر از بازی‌های اخیر سری خواهد بود - گیمفا
تراکم محتویات در جهان Assassin’s Creed Shadows کمتر از بازی‌های اخیر سری خواهد بود - گیمفا
تراکم محتویات در جهان Assassin’s Creed Shadows کمتر از بازی‌های اخیر سری خواهد بود - گیمفا

تراکم محتویات در جهان Assassin’s Creed Shadows کمتر از بازی‌های اخیر سری خواهد بود

بابک بیانی
۱۷:۵۳ ۱۴۰۳/۱۱/۰۷
کارگردان اجرایی بازی assassin's creed shadows مشخص کرده که استودیوی سازنده تصمیم گرفته تا جهان باز بازی را قدرتمندتر با المان‌های بی‌ارزش کمتر بسازد

کارگردان اجرایی بازی Assassin’s Creed Shadows می‌گوید در این بازی به مانند نسخه‌های اخیر، هر ۵۰ متر با محتویات مختلف روبه‌رو نخواهید شد.

در مصاحبه با وبسایت GamesRadar، دومونت، کارگردان اجرایی Shadows، به این موضوع اشاره کرد که سفر به ژاپن و انجام تحقیقات مربوط به Assassin’s Creed Shadows، نظر سازنده‌ها حول شیوه ساخت بازی را تغییر داده است. دومونت در این باره گفت:

زمانی که شما درون بازی به یک مکان مشخص می‌روید، همیشه چیزی وجود دارد که نمی‌توان در کتاب‌ها، فیلم‌ها و چیزهای دیگر مشاهده کرد. پیش خودتان می‌گویید که «این خیلی غافلگیرکننده است». درخت‌های مملوء و جنگل‌ها و تعداد آنها بود که همه چیز را تغییر داد. کوه‌های کوچک بیشماری وجود داشتند که منظره‌های بی‌‎نظیری که معمولاً نمی‌بینیم را شکل داده بودند.

دومونت به این موضوع اشاره کرد که سازندگان بازی تمرکز خود را روی ساخت جهانی گذاشته‌اند که حتی در مقیاس‌های کوچک‌تر، به جزئیات باورنکردنی توجه دارد. به لطف داشتن این تجربه‌های شخصی پس از تماشای یک قلعه و دژ واقعی در ژاپن، همه چیز تغییر کرد. دومونت در ادامه گفت:

و ابعاد این قلعه‌ها و چیزهای شبیه به آن. این قلعه‌ها بزرگ هستند… شبیه دژهای عظیم… خدای من، زمانی که آنجا می‌روید اصلاً انتظارش را نخواهید داشت. پس ما مجبور شدیم که ذهن‌هایمان را با آنها تطبیق دهیم. ما به وفاداری اقتباسی خیلی بیشتر در مقیاس‌های متفاوت نیاز داشتیم.

به لطف همین موضوع، استودیو سازنده می‌خواهد اطمینان حاصل کند که بازیکنان همین حس باورنکردنی را تجربه کنند. چیزی که تنها با کاهش پیدا کردن ماموریت‌های جانبی و محتویات زیاد و Points of Interest مختلف امکان‌پذیر است. دومونت جهان بازی را اینگونه توصیف می‌کند:

زمان سفر به سوی نقاط مختلف بازی کمی متفاوت خواهد بود… دیگر فاصله میان هر ماموریت جانبی و Point of Interest تنها ۵۰ متر نیست. منظره‌های باز و طبیعی وجود دارند که کمی سفر از میان آنها طولانی‌تر خواهد بود. پس وقتی که به یک مکان برسید، جوانب و جزئیات بیشماری خواهد داشت. مقیاس و ابعاد از قسمت Odyssey و کاری که پیش از این انجام داده بودیم، تغییر کرده است. اینگونه بود که تمرکز روی توجه به جزئیات در محیط‌های مختلف و وفاداری اقتباسی قرار گرفت تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن جهان را شکل بدهیم.

بازی Assassin’s Creed Shadows در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۲۵ (۳۰ اسفند ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

DARKSIRENmhab1581Johnny silverhandGOD OF WAR 3AMIR 007Old fashion GAMERبدون‍ تعصبObi wanBALDVIN IVNIGHTGAMINGSirMagAssHUNTER(آریا و حاج کریتوس سابق)ساب زیرو ❄️Immortal SpartanSpider-Manپروفسور بی سوادMr VBatman Arkham knight

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تراکم محتویات در جهان Assassin’s Creed Shadows کمتر از بازی‌های اخیر سری خواهد بود - گیمفا
تراکم محتویات در جهان Assassin’s Creed Shadows کمتر از بازی‌های اخیر سری خواهد بود - گیمفا
تراکم محتویات در جهان Assassin’s Creed Shadows کمتر از بازی‌های اخیر سری خواهد بود - گیمفا
تراکم محتویات در جهان Assassin’s Creed Shadows کمتر از بازی‌های اخیر سری خواهد بود - گیمفا
تراکم محتویات در جهان Assassin’s Creed Shadows کمتر از بازی‌های اخیر سری خواهد بود - گیمفا
تراکم محتویات در جهان Assassin’s Creed Shadows کمتر از بازی‌های اخیر سری خواهد بود - گیمفا
تراکم محتویات در جهان Assassin’s Creed Shadows کمتر از بازی‌های اخیر سری خواهد بود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • NIGHTGAMING گفت:

    قطعا یکی از نقاط ضعف بازی خواهد شد چون با توجه به نسخه های قبلی اساسین حتی اگرم بد بوده باشن یوبیسافت همیشه حدقل تو محیط سنگه تموم گزاشته تو این گیم اینو اگه کم کاری کرده باشه اوضاع نگران کننده س

    GOD OF WAR 3SentinelARTHUR MORGAN.saleh.
  • چیزی که شاید به عنوان نقطه قوت نسخه های قبلی تبلیغ می‌شد الآن نداشتنش شده نقطه قوت این نسخه 😅

    ARTHUR MORGAN
  • Skull گفت:

    والا این مورد تو نسخه های قبلی هم ضعیف بود چه برسه به این یکی که خودشونم دارن میگن ضعیف تره نسبت به قبلیا… یوبیه دیگه

    ARTHUR MORGAN
  • Sentinel گفت:

    اینم یه دلیل دیگه که نشون میده بازی قراره گند بزنه.کلا اعضای یوبی سافت میدونن این بازی قراره مجدد سهام یوبی رو بکشه پایین لذا میخوان هربار نقاط ضعف بازی رو در پوشش یه اتفاق خوب بخورد گیمر بدن اما نمیدونن گیمرها دقیقا میدونن چی میخوان و این سیاستهای مضحک راه به جایی نمی بره.
    این بازی مشکلات ساختاریش یکی دوتا نیست .تنها نقطه قوت بازی رنگ و لعاب بازیه.
    نه سامورایشش ساموراییه
    نه لوکیشنش حس ژاپن دوره سامورایی داره(بیشتر یه پوسته سامورایی از بازی مثل فارکرای هست )
    نه فرهنگ ژاپن فئودال رو القا میکنه
    نه محیط بزرگی داره
    الانم که میگه تو همین محیط معمولیش،تراکم کمی هم داره

    اخه یوبی سافت نکبت،برده داری تو خود امریکا که از لحاظ نژادپرستی و باز بودن دیدگاه تا حدود زیادی اوکی بود یکی دو قرنه برداشته شد.اونوقت تو ژاپن فئودالی که تا چند صد سال اجاز ورود هیچ کشوری به اونجا داده نمیشد،یه سیاه برزنگی میشه سامورایی اول؟؟؟؟ خااک عالم با این سیستم وووک و بازیت

تراکم محتویات در جهان Assassin’s Creed Shadows کمتر از بازی‌های اخیر سری خواهد بود - گیمفا