بازی Battlefield 6 در بزرگترین مرحله آزمایشی خود قرار دارد تا از یک عرضه مفتضح دیگر جلوگیری شود
طرفداران Battlefield طی چند سال گذشته از این فرنچایز ناامید شدهاند. Battlefield V در سال ۲۰۱۸ یک عرضه ناموفق بود و Battlefield 2042 هم فاجعهای را رقم زد. برای همین، بسیاری از مخاطبان از Battlefield فاصله گرفتند. اما اکنون، در حالی که تنها یک سال تا انتشار Battlefield جدید باقی مانده است، ظاهرا EA و DICE کارهای زیادی برای انجام دادن دارند.
EA هر وقت خواسته Battlefield جدید را توصیف کند، فقط از کلمات «نوآورانه» و «پیشگامانه» استفاده کرده است. وینس زمپلا (Vince Zampella)، از اعضای سرشناس EA، در مصاحبهای با IGN تایید کرد که این فرنچایز با رویکرد ۶۴ بازیکن، تخریبپذیری محیط و فضایی مدرن، قصد بازگشت به ریشههای خود را دارد. ظاهرا همه چیز روی کاغذ امیدوارکننده به نظر میرسد، اما جای زخمهای گذشته هنوز هم درد میکند و طرفداران این فرنچایز هنوز در مورد آینده Battlefield نگران هستند، که با در نظر گرفتن دو اشتباه اخیر این فرنچایز، قابل درک است. اما به نظر میرسد که این بار EA و DICE میخواهند هر چه توان دارند را به کار گیرند تا فاجعهای دیگر تکرار نشود.
از نظر مالی، Battlefield بعدی بیشترین بودجه را در تاریخ فرنچایز دارد. در حال حاضر چهار استودیوی DICE ،Motive ،Criterion Games و Ripple Effect روی این بازی کار میکنند. مهمتر از همه به نظر میرسد که EA این بار علاقه بیشتری به کسب بازخورد بازیکنان دارد. برگزاری یک پلی تست برای هر بازی یک امر رایج است، اما این بار همه چیز برای EA متفاوت به نظر میرسد.
اخبار غیر رسمی حاکی از آن است که پلیتستها (محله آزمایشی) به صورت گستردهتر و مکرر انجام میشوند و دادهها و بازخوردهای جمعآوریشده بیشترین میزانی است که فرنچایز در تاریخ خود دیده. Battlefield اکنون رویکرد «بازیکن محور» را در پیش گرفته است.
در مجموع، به نظر میرسد که Battlefield در تلاش است تا اشتباهات خود را اصلاح کند و EA هم متوجه شده که باید این فرنچایز را به ریشههای خود باز گرداند. ما هنوز یک سال تا انتشار بازی فاصله داریم و همه چیز می تواند تغییر کند، اما تا اینجای کار به نظر میرسد که قصد Battlefield برای بازگشت به اوج جدی است.
پر بحثترینها
- بازی Intergalactic ناتی داگ را زود قضاوت نکنید
- منبع داخلی: PS6 در سال ۲۰۲۷ عرضه خواهد شد + اطلاعات بیشتر
- تاریخ عرضه بازی South of Midnight مشخص شد + تریلر داستانی
- فیل اسپنسر: بازیهای بیشتری از Xbox برای پلتفرمهای دیگر عرضه خواهند شد
- سیستم مورد نیاز بازی DOOM: The Dark Ages مشخص شد؛ عرضه با DRM دنوو
- دستیار کارگردان Assassin’s Creed Shadows از گنجاندن شخصیت یاسوکه در بازی دفاع میکند
نظرات
به عنوان یکی از طرفدار های سری واقعا خوشحالم که از اشتباهات بتلفیلد ۲۰۴۲ درس گرفتن امیدوارم اون حس بازی های قدیمیشو بده
بخش داستانی بازم نداره؟
چرا این یکی داره، داستانش هم تو زمان حال خودمون روایت میشه
خوب این خیلی خوبه سری قبل یکی از مشکلات بزرگ همین بود نداشتن کمپین داستانی
بازی با نسخه ی ۱ به اوج رسید؛ یادش بخیر چقدر نسخه ی ۱ قوی بود و ترکوند… اون زمان همه بتلفیلدو با COD مقایسه میکردن، اما نسخه ی V و ۲۰۴۲ حکم سقوط آزاد رو داشتن برای این بازی… کلا استدیو های EA از نظر فنی خیلی ضعیف شدن و بعید میدونم از نسخه ی بعد هم چیز خاصی در بیاد! این بد بینی تقصیر من نیست
بتل ۴ و ۱ با اختلا واقعا جزئ بهترین شوتر های تاریخن .. چقد خوب بودن این دو تا گیم
جوری که EA با بتل وی و ۲۰۴۲ تبر به ریشه خودش زد جای هیچ حرفی نمیذاره …. و قشنگیه کار اینجاس اکتیویژن و کالاف بهترین سود رو از این جریان بردن
دقیقا همون سالی که بتل خراب میکنه ، اکتیویژن به بینظیر ترین و تمیز ترین حالت ممکن ریبوت مدرن وارفار با انجین جدید رو میده و بعدش هم که بتل ۲۰۴۲ میاد دیگه رسما اعتماد همه نابود میشه
بعید بدونم حتی این بتلم بتونه پلیرای زیادی جذب کنه چون EA خیلی بد خراب کرد
ما در ره عشق بتلفیلد اسیران بلائیم.
راه در رویی از این یکی وجود نداره اگه شکست بخوره. سقوط ea حتمیه.
EA هر وقت خواسته Battlefield جدید را توصیف کند، فقط از کلمات «نوآورانه» و «پیشگامانه» استفاده کرده و بعد عرضه قشنگ ثابت کرده که گند زده به همه چی و کاملا پسرفت کرده
دلم یه بازی از استودیوی کریتیک با موتور کریتیک انجین میخواد🙁
فکر کنم دوست من دارن روی کرایسیس ۴ کار میکنن چند وقت پیش یک شایعه اومد از این استدیو …
واقعا امیدوارم
مشکل اصلی هنگام عرضه ۲۰۴۲ چی بود ؟ کمبود محتوا؟ یا خالی بودن نقشههای ۱۲۸ نفرهای که از بات پر میشدن ؟
چون صرفا باگ و بحث فنی که تو شاهکارترین نسخهها هم بوده !
بنظرمن بتلفیلد نسخه جدیدش ۳ گزینه داره
1. بیاد مثل نسخه های قدیمی بتلفیلد ۳ و ۴ بخش مولتی رو در زمان حال ولی مپ ها پر از آبجکت ها باشه مثل مپ مترو یا اون بندر بتلفیلد ۳ این جدیدها فقط یک مپ بزرگ بدون خلاقیتی
2. بیان پورتال ۲۰۴۲ رو بصورت عالی بیارن واقعا ایده عالیه فرض کن اسلحه های بتلفید یک در کنار وسیله ها همه داخل یک مپ چیز دیونه کننده میشه ایده جالبی هستش
3. بیاد بخش کمپین عالی بسازه برای جلب مخاطب منتقدا
و مولتی مثل قبل باشه همین مپ ها بزرگ ولی تعداد مپ ها و وسیله ها بیشتر کنه امیدوارم خودم گزینه یک باشه ولی از EA این چند وقته گزینه ۳ بیشتر به چشم میاد
بخش پورتالو که خیلی هسم ، بهترین ایده ۲۰۴۲ همون پورتال بود که خب به خوشگل EA گند زد توش (واقعا برای تنوع گیم مود و حتی تنوع بصری باید بیارنش تا پلیرا درصورت خستگی نرن سر یه شوتر دیگه برن سر یه مود خفنو باحال دیگه ) و اینکه واقعا هم سازنده کود های خوب خودش هفتگی یا حتی روزانه به صورت چرخشی بده (تقریبا یچیزی مث مود های اپکس)
– ترجیحا یه بخش رایگان حالا یا بتل رویال (که واقعا ترجیح خودم این گزینس) یا یک مود لوتر شوتر هاردکور هم باید بزارن برا جذب پلیره
– کمپینا که حتما میسازن ، ولی خوب یا بد بودنش اصلا معلوم نیست و تا نیاد نمیشه قضاوت کرد
من خودم بشخصه دوس دارم یه جنگ تموم عیار رو بتونن به تصویر بکشن مث وان پر از ترس و تخریب و هیجان ، با یه استوری مود بشدت تمیز و نرم و مود های جذاب و خلاقانه و مپ های تر تمیز و خلاقانه
(اگه بتونن یجوری مولتی اسپلیت اسکرین رو ، روی سخت افزار های نسل ۹ اجرا کنن که دیگه سوپر عالیه )
اوففففف 🤯🤤
یه حس بشدت خوبی نسبت به این بتل سیکس دارم😍😇
کمپین فراموش نشه ea جان!😇