بازی The Blood of Dawnwalker شامل جادوهای پر زرق و برق نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
شرکت Rebel Wolves به تازگی طی جلسه پرسش و پاسخ رسمی در کانال دیسکورد خود، اطلاعات بیشتری از بازی The Blood of Dawnwalker، به اشتراک گذاشت.
در این جلسه، استودیوی مذکور از جزئیات جدید مربوط به بازی خود رونمایی کرد. این استودیو به کم زرق و برق بودن جادوهای این عنوان در مقایسه با سایر آثار سبک نقشآفرینی فانتزی اشاره دارد.
نمایندههای تیم Rebel Wolves در این باره چنین گفتند:
جادو در بازی ما بسیار کمیاب است و به پرزرق و برقی عناوین کاملاً فانتزی نخواهد بود. جادوها بیشتر روی مراسمهای خاص، گردنبندهای ویژه، آویزههای باستانی و احضار کردن تمرکز دارند تا شلیک کردن گلوله آتش یا رعد و برق.
سخنان سازنده تایید میکند که بازیکنان در عنوان The Blood of Dawnwalker همه جا جادو نخواهند دید. چند باری هم که شاهد وردهای جادویی هستیم، تاثیر آنها بسیار سادهتر و حتی زیرپوستی خواهد بود. به جای گلولههای آتش، ما احتمالاً از جادو برای تاثیر گذاشتن روی دیگران استفاده خواهیم کرد.
اطلاعات بیشتری درباره سیستم جادوی درون بازی منتشر نشد. با این وجود، طرفداران در همین جلسه پرسش و پاسخ، پی بردند که The Blood of Dawnwalker داستانی کاملاً غیرخطی خواهد داشت. تصمیمات بازیکنان تجربه گیمپلی کاملاً متفاوتی را برای هر پلیر به ارمغان میآورد. توضیحات ارائه داده شده توسط کمپانی Rebel Wolves به شرح زیر است:
داستان ما به هیچ عنوان خطی نخواهد بود. تنها میتوانیم با کلمات «سندباکس داستانی» آن را توصیف کنیم. هر بار که بازی را تجربه کنید، متفاوت خواهد بود. دنیا بر اساس تصمیمات شما تغییر خواهد کرد. نه تنها تصمیمات مستقیم بلکه تصمیمات غیر مستقیم بازیکنان نیز روی جهان بازی تاثیر میگذارند. اعمال شما اهمیت خواهند داشت.
این استودیو پیشتر مشخص کرده بود شخصیت اصلی داستان تا حدی متعادل خواهد بود که بازیکنان حس بیش از حد قدرتمند بودن نخواهند داشت. به گفته کارگردان بازی، کوئن یک ابرقهرمان نیست، بلکه یک شخص فانی است که میتواند با جادو و شمشیر مبارزه کند و هر کسی پتانسیل به قتل رساندن او را دارد.
زمانی که از دستاندرکاران کمپانی Rebel Wolves درباره محدودیت ۳۰ روزه برای تکمیل داستان بازی پرسیده شد، آنها اینگونه پاسخ دادند:
چنین محدودیتی وجود ندارد. بازی ما محدودیت زمانی اجباری نداشته و نیازی نیست که عجله کنید.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
- رسمی: سونی بازی سرویس محور God of War از بلوپوینت و پروژه جدید Bend Studios را لغو کرد
- تحلیلگر: ناشران امیدوارند تا GTA 6 با قیمت ۱۰۰ دلار عرضه شود
- ۲۰ بازی خاطرهانگیز دیگر برای گیمرهای ایرانی
- گیمپلی جدید بازی Black State گرافیک خیرهکننده آن را به تصویر میکشد
نظرات
به نظرم دارن یک بازیی میسازن که ما نمیخوایمش ولی بهش نیاز داریم. خوشم اومد
عالی از این بهتر نمیشه