کارگردان The Blood of Dawnwalker از دلیل جدایی برخی از توسعهدهندگان CD Projekt Red میگوید
Konrad Tomaszkiewicz، کارگردان بازی The Blood of Dawnwalker که سابقه کارگردانی عنوان تحسین شده The Witcher 3 را در کارنامه خود دارد، در اظهارات جدید خود علت خروج برخی از توسعهدهندگان CD Projekt Red را توضیح داده است.
کارگردان The Blood of Dawnwalker که رئیس استودیوی Rebel Wolves است، میگوید که اعضای این تیم به این علت از CD Projekt Red جدا شدند تا عنوانی بسازند که ریسک پذیر باشد و به طور کلی ژانر نقشآفرینی را تکامل دهد.
آقای Tomaszkiewicz در مصاحبه با PC Gamer اظهار داشت که او CD Projekt Red را برای دنبال کردن ایدههای دیوانهوار و غیرعادی ترک کرده است.
به گفته وی، انجام ریسکهای بزرگ که ممکن است در پایان کارساز نباشد، ایجاد برند تجاری را برای تیم توسعهدهنده ضروری کرده است. علاوه بر این، Tomaszkiewicz اعتقاد دارد که کار در کنار یک تیم کوچک به دلیل برقراری ارتباط آسانتر بسیار بهتر خواهد بود.
کارگردان The Witcher 3 در این باره میگوید:
این بسیار سخت است که شرکت بزرگی را برای ساخت کاری جدید و دیوانهوار متقاعد کنید.
بازی نقشآفرینی The Blood of Dawnwalker از عناصر منحصر به فردی مانند تبدیل زمان به منبعی استفاده میکند که برای تکمیل ماموریتها باید به صورت مناسب مدیریت شود. ماموریتهای اصلی ۳۰ روز و شب را در داخل بازی دربر میگیرد. این بازی با استفاده از Unreal Engine 5 در دست توسعه است و برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- ۱۵ بازی که بیشترین حق انتخاب را به مخاطب میدهند
- برترین و داغترین اخبار و حواشی گیمینگ در سال ۲۰۲۴
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- سیدی پراجکت همکاری با Sweet Baby را رد کرد: «ما حتی نام آنها را هم نشنیده بودیم»
- RTX 5090 بدون DLSS عنوان Black Myth: Wukong را با نرخ ۲۹ فریم بر ثانیه اجرا میکند
- اشاره سونی به PS6 در ماه گذشته که از چشم همه پنهان ماند؛ عرضه در سال ۲۰۲۸؟
- ۲۰ بازی خاطرهانگیز دیگر برای گیمرهای ایرانی
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- گیمپلی جدید بازی Black State گرافیک خیرهکننده آن را به تصویر میکشد
نظرات
کاش زودتر از اونچه پیش بینی میشه بیاد
باید اینکه بازی زمانی هست یا نه رو اختیاری کنن گیمیری که میخواد خودش رو به چالش بکشه بیاد ۳۰ شبانه روز رو انتخاب کنه وگیمری که نمیخواد این رو غیر فعال کنه که اکثر گیمر ها هم اینو نمیخوان کلا هر بازی تو بعضی مراحلش تایم زمانی داره برای من که خیلی تو مخه باز فکر کنین کل بازی بخواد رو تایم زمانی بچرخه بهتره اختیاری کنن این رو بازی جهان باز هستش ادم دلش میخواد توش کاوش کنه نمیشه که وقتی باشه اینطوری حال نمیده
توی بازی دارکست دانجن
روی درجه سختی ماه خونین باید قبل ۹۹هفته کل بازی ب پایان برسونی در غیر این صورت بازی بعد ۹۹هفته هرررچییییی تو بازی داشتیو براش زحمت کشیدی صفر میکنه دوباره باید از اول بری
اما توی بقیه درجات سختی اینطور نیست
بهتره اینجور باشه
البته دارکست دانجن بازی فوق العاده سختیه
با یه ماد دخل این موضوع در میاد.
آفرین، روح ریسک پذیری و نترسیدن از شکست، عاملی هست که باعث شد بنیانگذاران، صنعت گیمینگ رو به اینجا برسونند.
گیمشون که تا الان ویچر مناطق محرومه. ایده دیوانه واری این وسط نمی بینم.
خیلی هنر کنید دوباره یه چیزی مثل ویچر ۳ می سازید که همونم بعیده
یه اثر خون آشامی با کیفیت نیاز داشتیم که اونم داره اتفاق میوفته… شدیدا براش هیجان زده ام