طراح شخصیت Starfield دلیل کاهش خشونت بازی را توضیح میدهد
یکی از توسعهدهندگان Starfield دلیل کاهش خشونت بازی و حذف شدن مکانیزم قطع عضو را توضیح داده است.
دنیس مجیلونز (Dennis Mejillones)، طراح شخصیت بازیهای Fallout 4 و Skyrim، در مصاحبهای با Kiwi Talkz توضیح داد که چرا مکانیزم قطع عضو از نسخه نهایی Starfield حذف شد. به گفته او، گنجاندن چنین مکانیزمی مستلزم کارهای فنی زیادی است، از طراحی کلاهها گرفته تا جزئیات مربوط به بریدگی.
توسعهدهندگان بازی سیستم ویژهای برای این مکانیزم تدارک دیده بودند، اما در نهایت چیزی جز آشفتگی به بار نیاورد. برای مثال، از آنجایی که مخاطبها توانایی تغییر اندازه شخصیت خود را داشتند، پیادهسازی چنین مکانیزمی با چالشهای تازهای روبهرو میشد.
از سوی دیگر، مکانیزم «قطع عضو» و «خشونت» با فضای بازی در تضاد بود. دنیس مجیلونز توضیح داد که این قابلیت در دنیای Fallout 4 منطقیتر بهنظر میرسد و برای فضای غیر جدی آن مناسبتر است، اما Starfield به گونهای طراحی شده که حسی “lo-fi” و واقعگرایانه داشته باشد. او همچنین اشاره کرد که از The Expanse و Star Trek الهام گرفتند.
بنابراین، به دو دلیل مکانیزم قطع عضو از Starfield حذف شد؛ چنین مکانیزمی با فضای بازی مطابقت نداشت و اجرای آن از لحاظ فنی پیچیده و هزینهبر بود.
پر بحثترینها
- ۱۵ بازی که بیشترین حق انتخاب را به مخاطب میدهند
- گزارش: شرکت Sweet Baby Inc نقش فعالی در پروژه معرفی نشده Remedy دارد
- بازی Assassin’s Creed Shadows بار دیگر تاخیر خورد
- برترین و داغترین اخبار و حواشی گیمینگ در سال ۲۰۲۴
- گزارش: بازیهای Hellblade 2، Gears of War 1 و Age of Mythology امسال برای پلی استیشن ۵ عرضه خواهند شد
- سیدی پراجکت همکاری با Sweet Baby را رد کرد: «ما حتی نام آنها را هم نشنیده بودیم»
- گزارش: نسخه پلی استیشن بازی Forza Horizon 5 احتمالا بهزودی منتشر میشود
- شایعه: راکستار درحال آمادهسازی یک اطلاعیه جدید است
- گزارش: Halo: The Master Chief Collection و Flight Simulator 2024 امسال به PS5 و Switch 2 خواهند آمد
- RTX 5090 بدون DLSS عنوان Black Myth: Wukong را با نرخ ۲۹ فریم بر ثانیه اجرا میکند
نظرات
بازی نکردم ولی اگه میبود واقعا جالب میشد
ولی خب هم هزینه بر بود و هم سخت افزار بر
ای کاش به جای این کارها ، یه فکری به حال انجین داغونتون میکردین
وقتی هیچ اطلاعی راجع Creation Engine و ویژگی هاش نداری و نظرات یوتیوبی رو فقط تکرار میکنی:
شما که اطلاع داری بگو؟
ربطی به نظرات دیگه نداره ، چیزیه که کاملا مشهوده آدم باید کور باشه یا …… که نتونه تشخیص بده!
بعد یکی مثل شما بهش بر میخوره 😬
اگه بخوان با همین فرمون و بدون ارتقا انجین The Elder Scrolls بعدی رو بسازن چه افتضاحی میشه.
حالا چرا شما ناراحت شدی …. بماند
قبول انجین مسلما اشکالاتی داره ولی ساخت انجین جدید یا حتی ارتقا اون کلی پول و وقت میخواد
کار یه شبه که نیست
«توسعهدهندگان بازی سیستم ویژهای برای این مکانیزم تدارک دیده بودند، اما در نهایت چیزی جز آشفتگی به بار نیاورد. برای مثال، از آنجایی که مخاطبها توانایی تغییر اندازه شخصیت خود را داشتند، پیادهسازی چنین مکانیزمی با چالشهای تازهای روبهرو میشد.»
یه ماد برا اسکایریم توی سال ۲۰۲۴ تونست این کارو انجام بده. بگو نخواستیم روش وقت بزاریم.
در رابطه با تم و فضا هم این خیلی منو نگران الدر ۶ میکنه. اگه بخوان این مسیر «همه پسند» بودن و جذب اکثریت مخاطبین با استفاده از کمتر کردن خشونت و ارجاعات مختلف ادامه بدن بدجور به مشکل برمیخورن در آینده.
توی فالاوت ۴ که واقعا قابلیت جذابی بود و متلاشی کردن اعضای بدن دشمنا یه لذت خاصی داشت
وجودش تو استارفیلد هم میتونست جذاب باشه
شما که به دریای بودجه مایکروسافت وصل بودید.
ماکروسافت در حد بهینه سازی بازی نقش داشته
وگرنه بازی از ۶ سال قبل اینکه بثزدا خریده بشه در حال ساخت بوده
اگه به هم تیمی خودتون شلیک میکردید ، چه عواقبی داشت آیا؟
تصمیم خوبی بود
واقعا این شاهکار تاریخی نیازی به مکانیسم قطع دست نداشت 💚
کلا این بازی ناقص عرضه شد
نبود ش به کمبت صدمه زد ولی خب بخاطر layered بودن Spacesuit ها قابل درکه چرا پیاده نشد. البته برای بتسدای قبل مایکروسافت. نمیدونم چرا انگار استودیوهای مایکروسافت هیچی بهشون بودجه داده نمیشه :/ یکی دیگه ش ابسیدین