توضیحات توسعهدهندهی Helldivers 2 در رابطه با روند توسعهی فیلم مرتبط با این عنوان
پس از اعلام ساخت یک فیلم اقتباسی از بازی Helldivers توجه افراد زیادی به سمت این عنوان جلب شده است و اکنون یکی از توسعهدهندگان این بازی در استودیوی Arrowhead Game Studios درباره نقش خودش و تیمش در این پروژه صحبت کرده است.
یوهان پیلستد یکی از مدیران ارشد در تیم توسعهدهندهی بازی Helldivers 2، درباره میزان دخالتش در ساخت این اقتباس سینمایی اظهار نظر کرده و گفته است که هرچند آنها در این پروژه حضور دارند، اما در کنترل نهایی و تصمیمگیری نهایی نقشی ندارند. پیلستد تأکید کرده است که تیمشان تجربه لازم برای ساخت فیلم را ندارد و تفاوتهای اساسی میان تولید بازی و فیلم را درک میکند.
اظهارات یوهان پیلستد بر پیچیدگیهای موجود در اقتباس یک بازی ویدیویی نسبت به یک فیلم تأکید دارد و به ماهیت تعاملی بازیها و داستانگویی گستردهتر آنها نسبت به فیلمهای سینمایی اشاره میکند. او ضمن احترام به فرایند خلاقانهی صنعت سینما گفته است که هرچند تیم Helldivers حضور خواهد داشت، اما سازندگان فیلم باید تصمیم نهایی را بگیرند تا اصالت این تجربهی سینمایی حفظ شود.
یوهان پیلستد همچنین به موفقیتهای اخیر اقتباسهای ساخته شده از بازیهای ویدیویی اشاره کرده و The Last of Us را به عنوان نمونهای موفق از همکاری بین توسعهدهندگان و فیلمسازان ذکر کرده است. با توجه به انتظارات بالا از فیلم Helldivers، دخالت پیلستد میتواند ارزشمند باشد، اما در نهایت موفقیت پروژه به چگونگی برقراری تعادل بین مفاهیم موجود در بازی و خلاقیت فیلمسازان بستگی خواهد داشت.
منبع: screenrant
پر بحثترینها
- ۱۵ بازی که بیشترین حق انتخاب را به مخاطب میدهند
- گزارش: شرکت Sweet Baby Inc نقش فعالی در پروژه معرفی نشده Remedy دارد
- بازی Assassin’s Creed Shadows بار دیگر تاخیر خورد
- برترین و داغترین اخبار و حواشی گیمینگ در سال ۲۰۲۴
- گزارش: بازیهای Hellblade 2، Gears of War 1 و Age of Mythology امسال برای پلی استیشن ۵ عرضه خواهند شد
- سیدی پراجکت همکاری با Sweet Baby را رد کرد: «ما حتی نام آنها را هم نشنیده بودیم»
- گزارش: نسخه پلی استیشن بازی Forza Horizon 5 احتمالا بهزودی منتشر میشود
- شایعه: راکستار درحال آمادهسازی یک اطلاعیه جدید است
- گزارش: Halo: The Master Chief Collection و Flight Simulator 2024 امسال به PS5 و Switch 2 خواهند آمد
- RTX 5090 بدون DLSS عنوان Black Myth: Wukong را با نرخ ۲۹ فریم بر ثانیه اجرا میکند
نظرات
اگه به بازی وفادار باشند و بتوانند داستان خوبی براش بنویسند ، سه گانه هم میشه
کاش ازش بخش داستانی هم باسازن