اندی موسکیتی از دلایل شکست فیلم The Flash صحبت کرده است
اندی موسکیتی کارگردان فیلم The Flash اخیراً در مصاحبهای در پادکست Radio TU در مورد دلایل شکست این فیلم صحبت کرده است.
اندی موسکیتی در یک مصاحبه اخیراً اشاره کرده است که دلیل عدم موفقیت فیلم The Flash در ناتوانی آن در برقراری ارتباط با جمعیت وسیعی از تماشاگران که جامعهی هدف فیلم بودن، نهفته است. او بیان کرده است که شخصیت فلش به طور کلی نتوانست توجه بخش بزرگی از مخاطبان سینما بهویژه زنان را به خود جلب کند. به گفتهی موسکیتی دو گروه از زنان که از مهمترین بخشهای مخاطب سینما هستند کمتر به شخصیت فلش علاقهمند بودند که این امر باعث کاهش جذابیت عمومی فیلم شد. این عدم ارتباط، به اعتقاد او، یکی از دلایل اصلی شکست فیلم بود، علیرغم هزینه بالای تولیدی که برای فیلم در نظر گرفته شده بود.
موسکیتی همچنین اذعان کرده است که علل دیگری مانند جنجالهای مرتبط با ازرا میلر و خستگی مخاطبان از فیلمهای ابرقهرمانی نیز در مشکلات فیلم تاثیر داشتند، اما نداشتن علاقه عمومی به شخصیت فلش بهعنوان یک مشکل اساسی، عامل مهمی بود. او توضیح داده است که استودیوهایی مانند برادران وارنر وقتی ۲۰۰ میلیون دلار برای ساختن یک فیلم خرج می کنند، می خواهد حتی مادربزرگ شما را به سینما بیاورند که تاثیر منفی بر روی فیلم میگذارد. در نهایت او گفته است که متاسفانه، فیلم فلش نتواست در این بخشها موفق باشد و این در نهایت بر فروش گیشهاش تاثیر منفی گذاشت.
منبع: Radio TU
پر بحثترینها
- تریلر جدید فصل دوم سریال The Last of Us شخصیت ابی را نشان میدهد
- شایعه: کنسول نسل بعدی Xbox در سال ۲۰۲۶ با نام Xbox Prime عرضه خواهد شد [بهروزرسانی شد]
- ۱۵ بازی بزرگ خاطرهانگیز گیمرهای ایرانی
- گزارش: شرکت Sweet Baby Inc نقش فعالی در پروژه معرفی نشده Remedy دارد
- کلیپ جدید Assassin’s Creed Shadows با محوریت پارکور
- بازی Assassin’s Creed Shadows بار دیگر تاخیر خورد
- ۱۵ بازی که بیشترین حق انتخاب را به مخاطب میدهند
- زندیا و تام هالند نامزد کردند
- گزارش: بازیهای Hellblade 2، Gears of War 1 و Age of Mythology امسال برای پلی استیشن ۵ عرضه خواهند شد
- از کنترلر جدید Xbox با طرح DualSense رونمایی شد
نظرات
شما بلد نیستی فیلم درست بسازی تقصیر ملت ننداز
این فیلم حس عجیبی داشت ، یعنی اگه ما بیایم واسه یک فیلم یک طیف انزجار و یک طیف خوشایند در نظر بگیریم ، این فیلم در بیشتر بخشهاش در طیف انزجار قرار داشت .
من کاری به تیم بازیگری یا سایر حواشیش ندارم ، فیلم جلوه های ویژه اش و اون ترکیب و بافتهای بکار رفته اش مثل حالت تهوع میموند جوری که احساس میکردی به عمد چنین کیفیتی رو ساختن تا بیننده ازش متنفر بشه
کارگردانی در بعضی بخشها به طرز عجیبی یاد اور انیمیشنها و فیلمهای درجه پایین اروپایی هست که بیشتر این فیلمها حالت هجو و کمدی خاص خودشونو دارند مثل نجات نوزادان که دست کم میتونم بگم شبیه به یک میم اینترنتی بود . که ممکنه واسه برخی حس حال بهم زنی داشته باشه واسه برخی جنبه طنز داشته باشه.
گاها حس میکردی که فیلم رو تکه پاره ساختن و هر بخش از این تکه ها رو یک تیم با فرهنگ و کشور متفاوت کارگردانی کرده .
تنها دو سکانس فیلم قابل تحمل بود ( یکیش توضیح دنیاهای موازی و پاستای بتمن ) و دیگری نبرد بتمن با کریپتوی قد بلند که یک بمب پشت گردنش کار میزاره .)
درخصوص داستان و حفره های عمدی و احمقانش حرفی ندارم
در کلیت امر بیشتر دوستام این نظر رو داشتن که فیلم قصد ایجاد خلاقیت توی ژانر خودش رو نداشت بلکه داشت هم این سبک رو هیت میکرد هم مخاطبش رو به تمسخر میگرفت و هم یه جوری میخ خلاص به تابوتش بزنه که راحت شن برن
( جلوه ویژه نیکلاس کیج جزو بهترین بخش فیلم بود که باید اسکار تمشکی میگرفت )
به نظرم فاقد از حواشیش کلا میلر فلش بدی بود
به قول یه یوتیوبر به اسم فانتزی لند
فیلم هایی مثل فلش ، کریون و حتی موربیوس اشغال خالص نیستن ولی تا اثاری مثل بتمن ۲۰۲۲ یا نو وی هوم میان ما اونارو اشغال میبینیم
پ.ن : همیشه حس میکردم فلش از اون شخصیتاس که کراش دخترا باشه که انگاری اینطوری نیست
من که از فیلمش خوشم اومد, به نظرم فیلم سرگرم کننده ای بود
وقتی یه روانی رو بازیگر میکنی همین میشه دیگه