ساخت فیلم Shadow of the Colossus متوقف نشده است
پس از گذشت حدود یک دهه از خبر ساخت فیلم اقتباسی Shadow of the Colossus، اطلاعات جدیدی از آن منتشر شده است.
برای اولین در سال ۲۰۰۹ میلادی اعلام شد که سونی قصد ساخت اقتباسی از بازی تحسین شده Shadow of the Colossus به کارگردانی جاش ترنک را دارد. با این حال، در سال ۲۰۱۴ میلادی جاش ترنک این پروژه را ترک کرد و اندی موسکیتی جایگزین او شد. حالا پس از گذشت ده سال از اعلام این خبر، اندی موسکیتی در رابطه با پروژه Shadow of the Colossus گفت:
این فیلم حدود ده سال است که روند توسعهاش را طی میکند و اکنون احتمال ساخت آن بیشتر شده است. این پروژه اصلا رها نشده بود، من عاشق فیلمنامه آن هستم.
اندی موسکیتی در ادامه صحبتهایش به مشکلات بودجه اشاره کرد و گفت:
مسائلی برای جلو بردن یک پروژه وجود دارند که ارتباطی با علاقه و سرگرمی شما ندارند. Shadow of the Colossus یک بازی کالت است اما برای ساخت یک فیلم خوب، کمپانی وجود دارد که اعداد و ارقام را تعیین و ارزش یک پروژه را مشخص میکند.
در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم اقتباسی Shadow of the Colossus منتشر نشده و طرفداران این بازی باید مدت زمان بیشتری صبر کنند.
منبع: VideoGamesChronicle
پر بحثترینها
- کامنتهای هفته ۲۸؛ هیتلر: The Last of Us Part 2 بهترین بازی تاریخ است
- تریلر جدید فصل دوم سریال The Last of Us شخصیت ابی را نشان میدهد
- کامنتهای هفته ۲۹؛ بَک تو بَک
- شایعه: کنسول نسل بعدی Xbox در سال ۲۰۲۶ با نام Xbox Prime عرضه خواهد شد [بهروزرسانی شد]
- کارگردان Alan Wake 2: رمدی میخواهد نسخه اروپایی ناتی داگ باشد
- کانیه وست، رپر آمریکایی اعتقاد دارد که The Last of Us: Part II بهترین بازی تاریخ است
- ۱۵ بازی بزرگ خاطرهانگیز گیمرهای ایرانی
- کلیپ جدید Assassin’s Creed Shadows با محوریت پارکور
- از کنترلر جدید Xbox با طرح DualSense رونمایی شد
- مهمترین آمار و ارقام صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۴
نظرات
بجای ساخت این فیلمای زباله ریمیکش برای پیسی پورتش کن سونی لگبت پرست
همین الان بلادبورن رو پورت نکردی خود گیمرا براش شبیه ساز ساختن و الان بلادبورن با شبیه ساز به بهترین شکل 4K و ۶۰ فریم روی پیسی اجرا میشه و تازه با ماد بخش ها و باس های حذف شده رو هم بهش اضافه کردن و رسماً خود گیمرا یک ریمستر عالی به شکل رایگان براش ساختن و الان همه گیمرای جهان دارن به ریش سونی و مدیرانش میخندن
الآن دیگه سونی خودش هم بیاد بلادبورن رو پورت کنه دیگه هیچکس نمیخرتش تا وقتی نسخه بهتر و کاملتر با شبیه ساز هست
یک زمان PS4 تنها راه تجربه بلادبورن بود الان بهترین راه تجربه اش پیسی هست
بی خود نیست که اولین باره دارم این خبر رو میبینم یا میشنوم چون مال ۱۶ سال پیشه اگرم دیده باشم دیگه یادم رفته، به نظرم فیلم ساختن از یک تابلو نقاشی مثل Shadow of The Colossus اشتباهه اگر انیمه میساختن باز میشد هضمش کرد چون چطور میشه از بازی ای فیلم ساخت که سه تا کاراکتر داره که یکیش کلا به خواب ابدی رفته اون یکیش هم اسبه از همه مهمتر چطور میخواید ۱۶ تا غول کلوسوس رو طراحی کنید جلوه های ویژشون هزینه بسیار بالایی میخواد یا مهمتر از اون چطور میخواید تو یک فیلم دو ساعته نشون بدید که شخصیت اصلی ۱۶ تا غول کلوسوس رو از بین میبره به نظرم دلیل اینکه ۱۰ سال روند توسعه اش طول کشیده و هنوز ساخته نشده دلایلش همیناست که گفتم چون به نظر میاد خودشون هم میدونن نمیشه اینکارو کرد
موافقم
تازه تو کل بازی شخصیت اصلی هیچ دیالوگی بجز صدا کردن اسبش نمیگه
به نظرم انیمشین قشنگ تر میشه (مثلا سونی بده دریم ورکس بسازه )
حرف شما صحیح اما اگر قرار باشه ازش انیمه ساخته بشه خود سونی بهترین استودیوها رو در این زمینه داره مثل همین استودیو Aniplex که خبرش همین دو روز پیش اومد که داره انیمه سریالی از Ghost of Tsushima میسازه سبک کاری استودیو DreamWorks این شکلی نیست آثارش رو ببینید Kung Fu Panda، Shrek و… به این سبک ها نمیخوره استودیوهایی از این نوع سبک انیمه ها میسازن که Attack on Titan، Castlevania، Demon Slayer رو ساختند الان همین استودیو Aniplex انیمه Demon Slayer رو تو کارنامش داره و سابقه و تجربه بالایی هم داره
اگر از Shadow of the Colossus انیمه ای هم ساخته بشه باید سریالی باشه که تایم بیشتری داشته باشه وگرنه اگر بخواد انیمه سینمایی باشه همچنان مثل فیلم تایم کافی برای نشون دادن ۱۶ تا غول وجود نداره و یک چیز سر سری میشه با ریتم تند که زود هم به پایان برسه، به طور کلی بازم همچنان میگم که اقتباس از این اثر اشتباهه چون عملا دیالوگی تو بازی وجود نداره یا کاراکتری به اون صورت نداره داستانش هم که سر راسته مگر اینکه بخوان علاوه بر وفاداری به خود بازی خودشون هم به داستانش پرو بال بدن یعنی یک سری چیزا رو بهش اضافه کنند که هرچیزی میتونه باشه مثل کاراکترهای بیشتر، دیالوگ ها بیشتر و… یا اینکه داستان رو ببرن عقب تر و راجع به گذشته Wander و Moro بهمون نشون بدن و از همین جا داستان رو شروع کنند
از نظرتون خیلی لذت بردم . حقیقتش اول خودمم توی فکر هم انیمه و هم انیمیشن بودم که به این اثر میان . به خاطر تکسچر غول ها و اون حس و حرکت مو و خز روشون در عین حال قطعه سنگ های بدنشون که در اثر ضربه خرد میشن و زیبایی بصری کلی به نظرم انیمیشن بهتر میشه . دریم ورکس رو به خاطر گربه چکمه پوش ۲ گفتم یا ربات وحشی از کمپانی یونیورسال هم اومد توی ذهنم برای به تصویر کشیدن . فکر میکنم طبق فرمایش شما اگر قرار باشه انیمه یا انیمیشن ساخته بشه به سمت انیمه بره و به یکی از همین استدیو های خوبش بده که از خیلی نظر ها هم براش بهتره تا برون سپاری . توی فکرم بهترین نحوه به تصویر کشیدن بود تا بهترین استراتژی و سود دهی سونی.
فکر نمیکنم کشش سریال رو داشته باشه ، به قول خود شما عملا دیالوگ خاصی نداره و تقریبا صامت میشه و خب سریال میشه ۱۶ بار لذت بردن از مناظر ،غول ها، اتمسفر و اکشن و ۱۶ بار شمشیر زدن به غول ها که من چندان شاید مشکلی نداشته باشم ولی فکر نمیکنم برای اکثر افراد تجربه خوبی باشه که در یک سریال کل یک اپیزود یک دونه دیالوگ شاید گفته شه . با خودشون میگن فرق این اپیزود با قبلی چی بود ؟ شاید عوض شدن غول ، آرت و تم اپیزود هم بتونه کمک کنه ولی بازم انگیزه کافی رو شاید نده برای ادامه دادن . برای همین به نظرم شاید سینمایی بهتر باشه و البته غول ها باید سلکت شده باشن و هر ۱۶ تا جا نمیشن توی یک سینمایی.
پر و بال دادن به داستان یکی از بهترین بازی های زندگیم رو دوستدارم ولی به نظرم پر و بال دادن شاید ایده ی خوبی نباشه ، یکی از ویژگی های اوادا مبهم بودن داستان هستش که اگر اشتباه نکنم میازاکی هم این ویژگی رو از همین فرد به ارث برده. حتی این اسم ها هم از دیتای بازی بیرون کشیده شده و قرار نبود کسی اسمشون رو بدونه.
فقط امیدوارم لایو اکشن نشه.