توسعه‌دهنده سابق Call of Duty علت افزایش چشم‌گیر متقلبان در Warzone و Black Ops 6 را توضیح می‌دهد - گیمفا
توسعه‌دهنده سابق Call of Duty علت افزایش چشم‌گیر متقلبان در Warzone و Black Ops 6 را توضیح می‌دهد - گیمفا
توسعه‌دهنده سابق Call of Duty علت افزایش چشم‌گیر متقلبان در Warzone و Black Ops 6 را توضیح می‌دهد - گیمفا
توسعه‌دهنده سابق Call of Duty علت افزایش چشم‌گیر متقلبان در Warzone و Black Ops 6 را توضیح می‌دهد - گیمفا
توسعه‌دهنده سابق Call of Duty علت افزایش چشم‌گیر متقلبان در Warzone و Black Ops 6 را توضیح می‌دهد - گیمفا
توسعه‌دهنده سابق Call of Duty علت افزایش چشم‌گیر متقلبان در Warzone و Black Ops 6 را توضیح می‌دهد - گیمفا

توسعه‌دهنده سابق Call of Duty علت افزایش چشم‌گیر متقلبان در Warzone و Black Ops 6 را توضیح می‌دهد

امیر فتحی
۱۴:۵۸ ۱۴۰۳/۱۰/۰۷
توسعه‌دهنده سابق Call of Duty علت افزایش چشم‌گیر متقلبان در Warzone و Black Ops 6 را توضیح می‌دهد - گیمفا

یکی از کارکنان سابق اکتیویژن (Activision) به‌تازگی در شبکه اجتماعی توییتر در پاسخ به اعتراض طرفداران درباره افزایش چشم‌گیر متقلبان Call of Duty، علت این اتفاق و عدم توانایی سازندگان در برخورد با آن‌ها را توضیح داد.

سیستم آنتی‌چیت Ricochet که تماما توسط اکتیویژن توسعه یافته سال‌هاست که مورد انتقاد شدید طرفداران قرار می‌گیرد. بسیاری آن را بی‌اثر و ناکارآمد می‌دانند و اکنون با عرضه Black Ops 6، به نظر می‌رسد عملکرد این سیستم در پایین‌تر حد خودش است.

اما چرا وضعیت به این شکل است؟ چرا تمام تلاش‌های اکتیویژن و استودیوهای توسعه‌دهنده برای مقابله با متقلبان به نظر بی‌نتیجه هستند؟ جاستین تیلور (Justin Taylor)، کارمند سابق اکتیویژن در توییتر به این سوالات پاسخ داد.

پاسخ به این سوالات بسیار ساده است، ما ۳ استودیو توسعه‌دهنده داریم (Infinity Ward، Treyarch و Sledgehammer) که به هیچ‌وجه حاضر نیستند با یکدیگر کار کنند، آن‌ها هر سال توسعه یک Call of Duty را از پایه شروع می‌کنند و به مانند Apex Legend، Fortnite و Valorant رو یک پروژه واحد مشغول به کار نیستند.

این استودیوها هر سال یک بازی جدید عرضه می‌کنند و زمانی که مسیر درست توسعه و پشتیبانی را پیدا می‌کنند فرصت‌شان تمام شده و نوبت به Call of Duty سال بعد می‌رسد.

به طور خلاصه، تیلور عرضه سالیانه و عدم همکاری میان استودیوهای سازنده Call of Duty را علت این مشکل می‌داند. طی عرضه هر نسخه جدید، سازنده در طی فصول لایو سرویس Ricochet را در مقابل تمام مشکلات و تقلب‌ها مقاوم می‌کند اما زمانی که به درجه‌ قابل قبولی در عملکرد می‌رسیم، Call of Duty جدیدی عرضه می‌شود و تلاش‌های سازنده دیگر اهمیت چندانی ندارند.

بازی Call of Duty Black Ops 6 هم‌اکنون برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

⃤‎ PARTiSANپروفسور بی سوادObi wanBenyaminboy gamerدکتره گیمفاJohn_MarstonLt. RileyDSRnimaSpider-Man

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

توسعه‌دهنده سابق Call of Duty علت افزایش چشم‌گیر متقلبان در Warzone و Black Ops 6 را توضیح می‌دهد - گیمفا
توسعه‌دهنده سابق Call of Duty علت افزایش چشم‌گیر متقلبان در Warzone و Black Ops 6 را توضیح می‌دهد - گیمفا
توسعه‌دهنده سابق Call of Duty علت افزایش چشم‌گیر متقلبان در Warzone و Black Ops 6 را توضیح می‌دهد - گیمفا
توسعه‌دهنده سابق Call of Duty علت افزایش چشم‌گیر متقلبان در Warzone و Black Ops 6 را توضیح می‌دهد - گیمفا
توسعه‌دهنده سابق Call of Duty علت افزایش چشم‌گیر متقلبان در Warzone و Black Ops 6 را توضیح می‌دهد - گیمفا
توسعه‌دهنده سابق Call of Duty علت افزایش چشم‌گیر متقلبان در Warzone و Black Ops 6 را توضیح می‌دهد - گیمفا
توسعه‌دهنده سابق Call of Duty علت افزایش چشم‌گیر متقلبان در Warzone و Black Ops 6 را توضیح می‌دهد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

توسعه‌دهنده سابق Call of Duty علت افزایش چشم‌گیر متقلبان در Warzone و Black Ops 6 را توضیح می‌دهد - گیمفا