گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود - گیمفا
گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود - گیمفا
گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود - گیمفا
گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود - گیمفا
گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود - گیمفا
گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود - گیمفا

گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود

آرمین مکاری
۲۳:۴۹ ۱۴۰۳/۱۰/۰۶
گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود - گیمفا

آی‌پی جدید استودیوی ناتی داگ، Intergalactic: The Heretic Prophet در مراسم The Game Awards 2024 معرفی شد و از آن زمان تا کنون، با وجود حواشی‌ای که حول طراحی شخصیت اصلی وجود داشت، تئوری‌های زیادی از سوی طرفداران برای این بازی منتشر شده.

در جدیدترین گزارشی که به لطف یکی از تولیدکنندگان محتوا در ایکس (توییتر سابق) پخش شده، بازی مورد انتظار ناتی داگ دارای المان‌های ترسناک خواهد بود. این فرد با انتشار تصویری در ایکس نشان داد یکی از افرادی که در طراحی‌های هنری این بازی نقش دارد، به صورت تخصصی در زمینه طرح‌های ترسناک و ژانر وحشت کار می‌کند. همچنین در کپشن پست اینستاگرامی که طراح استوری بورد Intergalactic از بازی به اشتراک گذاشته، هشتگ Horror به چشم می‌خورد که به صورت واضح به عناصر ترسناک اشاره دارد.

Intergalactic: The Heretic Prophet که به ادعای ناتی داگ، خلاقانه‌ترین و عجیب‌ترین داستان تاریخ این استودیو را روایت می‌کند، از سال ۲۰۲۰ به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۵ در دست ساخت قرار دارد اما خبری از بازه زمانی انتشار آن نیست.

Meti55AlirezaNFS FAN☆𝓜𝓻.𝓝𝓸𝓫𝓸𝓭𝔂☆هادی صفائیMohsen bakhtiariOmid2002itsfarzinsilent-man(Metro Edition)The FireflyOracle𝗔𝗿𝗶𝗮.xdویچ کینگ انگمارA0seyed0ALt. Riley3doامیر کیان قاسمیmrmarioJohn_Marstonmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود - گیمفا
گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود - گیمفا
گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود - گیمفا
گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود - گیمفا
گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود - گیمفا
گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود - گیمفا
گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • شایان گفت:

    خدا کنه این همه رو بازی کار کردن جهان باز باشه نه خطی

    ☆𝓜𝓻.𝓝𝓸𝓫𝓸𝓭𝔂☆Omid2002Spider-Man🍗Tinier🍖Oracleعلیرضااسنیک خور(موز خندان سابق)DutchShark Gamerinner isshinmore
    • اتفاقا جهان باز شد می تونه به یکپارچگی داستان به شدت آسیب بزنه
      ریتم تند بازی بگیره و…

      وقتی بازی خط بازی میکنم متوجه گذر زمان نمی شم و لذت ناب یکپارچگی نمی زار از پای بازی بلند بشی
      جهان باز شدن برای هر بازی و سبکی خوب نیست

      ☆𝓜𝓻.𝓝𝓸𝓫𝓸𝓭𝔂☆TizBinOmid2002AQUARIUSSpider-ManMeriBehzad zargaryاسنیک خور(موز خندان سابق)Troy Legendlogical manmore
      • Mr.Cat گفت:

        درسته ولی بعید میدونم این یکی بازی خطی باشه

        ☆𝓜𝓻.𝓝𝓸𝓫𝓸𝓭𝔂☆بدون‍ تعصبShark Gamer
        • Troy Legend گفت:

          خطی که قطعا باید خطی باشه چون هدف اصلی ناتی داگ و نقطه قوت بازی هاش داستان و روایت هستش یعنی جهان باز شدنش طبق گفته دوستمون tothegametime بازی رو از ریتم میندازه و این برخلاف اصول و هدف ناتی داگه یک فرمول موفق داره احتیاجی به جهان باز شدن بازیاش نیست من خودمم شخصا ترجیح میدم اینطور باشه چون بودن بازی های جهان باز یا نیمه جهان بازی که به شخصه برای من از ریتم افتادن و لذت بازی رو بخاطر همین بخش های اضافی ازم گرفتند علاوه بر این موضوع وسواس و جزییاتی که ناتی داگ تو بازیهاش داره و به کار میبره تو چهار الی پنج سال با نیروی کم و همزمان با ساخت چندتا پروژه، جهان باز ساختن شدنی نیست

          مطمئنا این بازی هم خطی خواهد بود منتها مثل The Last of Us Part II و Uncharted 4: A Thief’s End بخش هایی از بازی رو حالت Sandbox میکنه یعنی چی یعنی اینکه به شما آزادی عمل بیشتری میده چه تو اکتشاف و چه تو گیم پلی حالا این حالت میتونه تو خود داستان اصلی تعریف شده باشه یا نه صرفا مربوط به یک سری بخش های جانبی یا همون Side Quest ها باشه مثل پیدا کردن یک سری آیتم ها و سلاح های خاص و…

          ☆𝓜𝓻.𝓝𝓸𝓫𝓸𝓭𝔂☆AQUARIUSSpider-Manamscبدون‍ تعصبMr.Cat
          • Mr.Cat گفت:

            درسته ولی چیزی که خود ناتی داگ گفته بیشتر حس و حال بازی جهان بازه تا بازی خطی، یادمه چند وقت پیش از آزادی عمل داخل آیپی جدید ناتا داگ خبر اومد که معمولا اینجور خبرا برای بازی های جهان باز میاد تا خطی

            • Troy Legend گفت:

              حرف شما درست طبق توضیحاتی که بابت داستان دادند و تریلر بازی آدم در نگاه اول فکرمیکنه با یک بازی جهان باز طرف هستیم که با سفینمون میتونیم به سیارات مختلف سفر کنیم مخصوصا اینکه در نقش یک شکارچی جایزه بگیر هستیم اما صحبت اینجاس که آزادی عمل فقط مربوط به مقیاس یک بازی نمیشه مربوط به گیم پلی بازی هم میشه ناتی داگ از اونجایی که سبک بازی هاش واقع گرایانه هستند و از اونجا که اولویتش داستان و روایت هست نه میخواد و نه میتونه که زیاد رو گیم پلی مانور بده دستش زیاد باز نیست مخصوصا تو سبک شوتر سوم شخص و یا اکشن ادونچر جا برای خلاقیت و نوآوری خیلی کمه

              بنابراین گیم پلی رو طوری طراحی میکنه که مقیاس بازی بهش ضربه نزنه و تعادل داشته باشه چون اگر مقیاس بازی بیش از اندازه باشه گیم پلی بازی از یه جایی به بعد کم میاره و به تکرار میوفته در نتیجه گیمر خسته میشه از ادامه بازی مگر اینکه بازی شامل المان های گسترده نقش آفرینی هم باشه اونطوری جا برای خلاقیت و نوآوری به گیم پلی وجود داره که فکرمیکنم این بازی با توجه به تمش و سلاح هایی که داره مطمئنا شاملش میشه یعنی گسترده تر از المان های نقش آفرینی داخل The Last of Us، به طور کلی ناتی داگ چندتا پروژه رو همزمان داره میبره جلو و مثلا وقتی راجع به آزادی عمل تو بازی جدیدش حرف میزنه مشخص نیست مربوط به کدومشون هست مثلا چند وقت پیش یک آگهی استخدامی داده بود برای یک برنامه نویسی که با فیزیک وسایل نقلیه، تعامل با پوشش گیاهی محیط و… آشنا باشه

              amsc
      • Spider-Man گفت:

        دقیقا اتفاقی که برا گاد اف وار های جدید مخصوصا رگناروک افتاد که رسما تبدیل به یه بازی جهان باز شده بود و حتی فعالیت هاش بسیار باکیفیت تر و طولانی تر از یه بازی جهان باز بود . منتها باعث شد که ضعف در ریتم و روایت داستانی ببینیم بطوری که من بیشتر از بخش داستانی وقتم رو روی فعالیت های جانبی میزاشتم و ایکاش که کل بخش داستانی مثل بخش اتریوس خطی بود . امیدوارم که بازی های خطی این استودیو هایی که بازی خطی میسازن هیچ وقت به سمت بازی های جهان باز نرن که منجر به ضعف داستانی بشن

    • john117 گفت:

      اونجوری که میشه یه هورایزن دیگه

      اپوزیسیون گیمفاBehzad zargarytrollhunterDutch𝑁𝑈𝐿𝐿 𝑆𝐸𝐶𝑇𝑂𝑅Shark Gamerامیر کیان قاسمی
    • Nightmare گفت:

      مرد حسابی استارفیلد نیست که بازی ناتی داگ هست یعنی تمرکزش رو داستانه

  • Alireza گفت:

    جایی که با اون زنه که چشم بند زده بود حرف میزد آهنگش یکم دارک بود
    بنظرم

    DutchShark GamerA0seyed0Aامیر کیان قاسمیJohn_Marstonhander16Max22BiG WalleRTizBinSpider-Manmore
  • این بازی که اومد برسیش میکنم اگر مثل د لست و آلن ویک باشه بازی میکنم ولی اگه مثل سویساید اسکواد و دراگون ایج باشه هرگز نمی‌رم سمتش

    siavashShark GamerA0seyed0AHTremblerRaymond ReddingtonJohn_Marstonaoaninja2020@gmail.comhander16BiG WalleRTizBinmore
    • smd گفت:

      بنظرم خیلی بعیده که بخواد شبیه اون دوتا بازی بشه
      ناتی داگ قطعا می‌دونه اگر بخواد این مسائل رو بیشتر از این وارد بازی هاش کنه ضربه بدی میخوره

      🍗Tinier🍖اسنیک خور(موز خندان سابق)یه گیمر سادهShark GamerA0seyed0ARaymond Reddingtonammar_iraqiJohn_Marstonhander16amscmore
      • Siren گفت:

        هزینه ها از جای دیگه جبران میشه وگرنه گیمایی مثل کانکورد و فوراسپوکن و داستبورن ساخته نمیشد با فروشی که به زور به چند هزار نسخه هم نمیرسه

        فعلا فقط باید تا میتونن این عقاید رو تبلیغ کنن

    • Siren گفت:

      با توجه به سابقه ناتی‌داگ و کاکمن
      ظاهر طراحی کاراکتر و وایبی که میده( رسما همون لو لست ۲)
      بستن کامنت های یوتیوب
      تمجید رسانه های چپ گرا از بازی

      قراره با یکچیزی بدتر از سوایسید اسکواد طرف باشیم
      بازی حتی اسمش هم کرینجه
      فکر کن اینترگلکتیک😂😂😂😂😂

      amsc
    • one گفت:

      تا ابد ناتی داگ باید بازی شبیه به لست و آنچارتد مگه باید بسازه؟ اتفاقا عاقل شدن که رفتند سراغ یه عنوان جدید و لست تکراری شده بود.. بهتره لست مدتی استراحت کنه..🌠🌠سویسید اسکواد و دراگون ایج کجا آخه شبیه اینن؟ گرد پای این بازی هم نمیشن تو ساختار

      amsc
  • HTrembler گفت:

    واقعا درسته که از بازی هیچی نمیدونیم فعلا

    پوریادراکولا/پیر گیم‌خانهاسنیک خور(موز خندان سابق)Shark GamerA0seyed0AGod of warammar_iraqihander16amscMax22TizBinmore
  • King گفت:

    اون سکانس ماشین امبولانس تو لست ۲ بود که ابی تو پارکینگ بود دنبال دارو میگشت . یادتونه؟ هیجان . ترس و استرسش و همزمان یجا با هم منتقل میکرد. این بازی ناتی داک با تم فضا و ترس چه شود.اگه پی اس۵ نداشتم بخاطر این بازی هم که شده میرفتم کنسولو میخریدم. واقعا اینکارو میکردم. دهنت سرویس ناتی داگ

    ™Patrickiliya firefarhanRaymond ReddingtonHTremblerامیر کیان قاسمیammar_iraqi30KASsJohn_MarstonTroy Legendmore
  • مثل اینکه واقعا ناتی داگ راست گفته عجیب ترین بازیشونه
    داستانش رو که میگن درباره تغییر باور های دینی و مذهبه اصلا معنی کلمه the heretic prophet میشه پیامبر کافر
    از یه طرف طبق کانسپت آرت هایی که ازش بیرون اومد نوید یه بازی آینده نگرانه و سایبر پانکی رو میداد
    از طرفی دیگه بازیش توی فضا و کهکشان ها هم هست
    الانم که میگن المان های ترسناک توشه
    خیلی داره عجیب و جالب میشه

    🍗Tinier🍖logical manیه گیمر سادهLt. RileyHTremblerامیر کیان قاسمیammar_iraqiصالحJohn_MarstonTroy Legendmore
  • خدا رحم کنه😭
    (بنده ترسو میباشم😅)

  • Richman گفت:

    به نظرم این بازی صرفا چون برچسب ناتی داگ روش خورده این طور حاشیه ساز شده . وگرنه نمایش جالبی نداشت و حتی میتونم بگم حوصله سربر بود . برعکس ویچر ۴ که فوق العاده زیبا ، حماسی و تماشایی بود .
    ناتی داگ در تریلر های میخکوب کننده استاده اما گویا بعد از Last 2 به شکل کاملا عمدی سیاست دو دستگی رو پیش گرفته .

    اپوزیسیون گیمفا™PatrickXbox loverAQUARIUSBatman Arkham knightOraclelogical mansiavashKingreza Assassin'smore
  • Spider-Man گفت:

    درسته که بازی معرفی شده ولی عملا به غیر از انیمیشن دویدن کارکتر هیچی از گیم پلی بازی ندیدیم و نمیدونیم . فقط اگه ۲۰۲۷ عرضه شه بنظرم نباید از الان بازی رو معرفی میکردن ولی خب شاید ترسیدن که لیک بشه و معرفی کردن. بنظرم که اگر این مسائل حاشیه ای ناتی داگ نبود دیگه هیچ عیب و نقصی نداشت . ولی خب بعد gta 6 به شخصه بزرگترین عنوان برا من اینترگلکتیک هستش و بعدش هم آیپی کوری بارلوگ . میدونید چرا چون این استودیو ها هستن که هر دفعه بازی جدیدشون میاد بهتر از نسخه قبلی عمل میکنن و خب آدم شوکه میشه

  • Tom گفت:

    با اون فضا سازی بعید نیست مثل لست المان ترسناک هم داشته باشه
    ولی فکر نکنم بازی ترسناک باشه

    HTremblerJohn_MarstonamscMax22MotinSpider-ManKILLER OF GODSReyam-بدون‍ تعصب
  • Reza گفت:

    حالا از بحث ووک و این چیزا یکم فاصله بگیریم، با اینکه حتی با تریلرش هم حال نکردم ولی حس میکنم این بازی چیز خیلی خفن و قدرتمندی میشه. من تا حالا زیاد با فنای تعصبی ناتی داگ اینجا بحث کردم و خیلی انتقادات هم به داستان لست۲ داشتم ولی هیچوقت منکر کیفیت بالای بازیای این استودیو ( مخصوصا از بُعد گیمپلی) نشدم و نخواهم شد‌. این بازی قطعا چیز غولی میشه

    اپوزیسیون گیمفاXbox loverTomRichmanKingHTremblerJohn_MarstonMax22BiG WalleRTizBinmore
    • به قول آقای کریمی که میگفت:
      تا نوبت سونی شد میگن
      “یکم‌از‌بحث‌ووک‌فاصله‌بگیریم”
      “ما‌دیگه‌نمیتونیم‌باووک‌مبارزه‌کنیم‌و‌باید‌باهاش‌کنار‌بیایم”

      • amsc گفت:

        همین اقای کریمی سر بازی های سونی خیلی ضد ووک میشه چندین پست راجب بازیگر و .. برای Ghost of
        Yotei کار شد بعد ازشون می پرسی چرا میگن اولین نفری بوده که تو این زمینه شفاف سازی کرده و گفته کسایی که توی ساکر پانچ هستن ووکن خب چه نتیجه ای میشه از حرفش گرفت اینکه بازی ووک ولی همین اقای کریمی در مورد اینکه ی زن سیاه پوست با موهای بنفش که هر جا اسمی ازش می‌بینی پرچم رنگی می پاشه تو صورتت شده رئیس halo studios صحبتی نمی کنه حالا کاری هم نداریم افرادی که به قول خودشون ووک هستن تو اکثر استودیو های بازی سازی حضور دارن ولی اونجا ایراد حساب نمیشه

        اینم اضافه کنم من اصلا دوست ندارم دیگران رو با رنگ پوستشون توصیف کنم اینکه گفتم زن سیاه پوست بخاطر مشکلی که مردم با سیاه پوست ها دارن

        🍗Tinier🍖
  • اینم مثل لست ۲ یه ریسک بزرگه زمانی که لست ۲ داستانش لو رفت یا درنهایت اومد، هیت ها خیلی زیاد بود در نهایت طرفدار ها به دو دسته هیتر یا فن این بازی تبدیل شدن، این بازی هم که کلاً ریسکه سبک و حال و هوای بازی با هرچیزی که تابحال ناتی داگ ساخته متفاوته، کاراکتر اصلی هم که از روز اول معرفی داره مسخره میشه انگار ناتی داگ کلا دلش نمی‌خواد یا نمیتونه یه بازی بدون حواشی و ریسک بده، باید ببینیم در نهایت این ریسک جواب میده یا نه امیدوارم که ناامیدمون نکنه فقط

    Behzad zargaryHTremblerJohn_MarstonamscMax22TizBinجیمز از تپهٔ خاموش 🔦MotinSpider-ManTommore
  • Hunter گفت:

    احساس میکنم عنصر وحشتش شخصیت اصلیشه

  • مهدی گفت:

    حالا ببینیم چه نوع وحشتی هست
    وحشت روانی یا فراطبیعی

  • Xbox fan گفت:

    فقط منم که هر چی بررسی و تریلر رو متن و اینا ازش میبینم درست نمیفهمم درباره چیه یا شما هم نمیفهمید؟

  • Ori گفت:

    باید بتونه هر دو جهتو حفظ کنه

  • Behnam.Hzh گفت:

    امیدوارم از حیث گیمپلی و داستان موفق بشه.
    حقیقت اما اینه که از ته دل واقعا حس بدی نسبت به اتمسفر و این کاراکترش دارم.نمیدونم به مدل معرفی شخصیتش برمیگرده یا قیافه و ظاهر اغراق آمیز و و مثلا تابو شکن اش.ولی خب هرچی هست که مشخصه تا چه حد تو مفاهیم ووک غرقه.من از ۱۷ سال پیش ناتی داگ رو با نیتن دریک توی ذهنم تداعی میکنم.با کمال احترام،بنظرم این کاراکترهای به اصطلاح تابو شکن و یاغی و سرکش و فاقد جنسیت و کچل و چشم بادومی که از قضا شخصیت پردازی باطنیشون هم مثل تفاسیر ظاهریشون خط مشی منسجمی نداره و آشِ شله قلمکاره، زیاد تو کتِ گیمرهای قدیمی نمیره…

  • خود کاراکتر با اون تیپش ترسناکه

  • راس میگه واقعا کرکتر اصلیش ترسناکه😰
    انشالله بعد از اینکه اومد رو پیسی ماد اون کرکتر انیمه ایه تو پوسترو جایگزین کنن بازی ایی میشه درخور ناتیداگ

  • الآن این خبر ، قضیه رو یه کم نگران‌کننده کرد هرچند ناتی‌داگ پشت‌کاره ؛ البته یه چیزم هست خود سری لست‌آوآس هم یه جورایی ترسناک هم حساب میشد ولی فکر نمی‌کنم خودشونم هشتگ Horror رو براش استفاده می‌کردن

    HTremblerJohn_Marston
    • Troy Legend گفت:

      تو بخش ژانرهای The Last of Us ژانر وحشت بقا (Survival Horror) هم هست اگر یه وقتی ندیدید یا پیدا نکردید مهم نیست چون خود بازی گواهه که شاملش میشه بزارید این موضوع رو با یک مثال و مقایسه شروع کنم تا منظورم از اینکه میگم خود بازی واضحه که شاملش میشه چیه

      بازی هایی مثل رزیدنت اویل مخصوصا نسخه چهارم بیشتر ترس و استرسش رو از فضاسازی و اتمسفرش میگیره مثلا شما وقتی رزیدنت اویل چهار رو دارید بازی میکنید مخصوصا برای اولین بار اون فضاسازی محیط بازی، صدای باد، صدای قژ قژ درو پنجره ها، هوای ابری و… به شما استرس و ترس زیر پوستی میده و نمیدونید که جلوتر قراره چه اتفاقاتی برای شما بیوفته یا مبارزه با یک سری از دشمنان بازی مثل دکتر سالوادور که هم به شما ترس میده هم استرس ولی مثلا کمتر کسی پیدا میشه که بگه من مثلا از گانادوها (مردم عادی روستا) میترسم بیشتر میگن استرس میدن به آدم، نسخه های قبلی مثل فضاسازی راکون سیتی هم همینطور بود

      حالا The Last of Us هم همینه شما طراحی محیط و فضاسازیش رو ببینید متروها، ساختمان های متروکه، جنازه های تلمبار شده، خون های رو دیوار و ماشین ها اینا همه ثابت میکنه که سازنده یعنی ناتی داگ درست مثل کپکام میخواد از طریق محیط بازی و یک سری المان های ترسناک به شما استرس و ترس بده چون هدفشون چیز دیگه ایه این ترسی هم که فکر میکنید گذراست و مثل امثال بازی هایی چون سایلنت هیل، اوتلست و… نیست که کاری کنه تا مدتها کابوس ببینید و تو ناخودآگاهتون بمونه نه یا دشمنان بازی مثلا من خودم از یک سری از دشمنان بازی استرس میگرفتم تا اینکه بترسم مثل رانرها، استاکرها ولی یک سری دشمنای بازی استرس همراه با ترس بود مثل کلیکرها، بلوترها و رت کینگ

      پس ناتی داگ تو بازیه جدیدش هم قطعا میخواد همینکارو بکنه کسی که The Last of Us رو تجربه کرده باشه این موضوع براش نگران کننده نیست چون میدونه و به این صحبت هایی که پرداختم واقفه که قرار نیست با یک بازی کاملا ترسناک طرف باشیم طبق گفته متن هم فقط قراره شامل المان های ترس باشیم حالا این المان های میتونه مربوط به محیط باشه یا مربوط به یک سری دشمنان یا هم هردو

      ꧁𝔽abulous 𝕊layer꧂amscبدون‍ تعصبfarhanReyam-KingHTremblerMotinJohn_Marstonمحمد نیک حالت جهرمی
  • trollhunter گفت:

    آره من وقتی کلشو دیدم موهای تنم سیخ شد.😖

  • amsc گفت:

    یکی از نویسنده های بازی اشاره کرده به وجود المان های ترسناک تو بازی و مثل اینکه عکاس و کانسپت ارتیست محیط های ترسناک هم اضافه شده به پروژه

    فعلا هم چیزی از بازی نمیدونیم امیدوارم زودتر اطلاعات بیشتری رو به اشتراک بزارن اگه گیم پلی هم نشون بدن که چه بهتر خیلی هم دوست دارم بدونم نقش کوجیما و تروی بیکر چیه تو بازی

    ꧁𝔽abulous 𝕊layer꧂Spider-ManReyam-بدون‍ تعصبKingKILLER OF GODSMotinJohn_MarstonTroy Legend
  • 3do گفت:

    همین الان خود عکس تیتر شخصیت اصلی ترسناکه پیشونیش فرا زمینه 😂

  • اتفاقا من در نگاه اولی که به شخصیت انداختم عنصر وحشت در من فوران کرد

  • Dutch گفت:

    بالاخره یه پست این بازی دیسلایکاش از لایکاش بیشتر نشد

  • لازم نیست شما بگید که
    از اول بازی (از همون تریلرش) معلوم بود چقدر ترسناکه!
    ثانیه به ثانیه قراره وحشت کنیم با قیافه نبیله بانو

    ™PatrickKILLER OF GODS🍗Tinier🍖amscReyam-
    • amsc گفت:

      در جریان هستی که بازی انحصاری ps5 پس کسی که ایکس باکس داره نمیتونه بازی کنه و درنتیجه قرار نیست بترسه

      KILLER OF GODS
      • پلی استیشن که همه جا هست حتی توو معمولی ترین گیم سنترها. برای تجربه بازیاش نیاز به خرید کنسولش و بعدش پرداخت ۷۰ دلار نیست. البته بهترین کار همونیه که من هر نسل با پلی استیشن میکنم. میزارم شیش هفت ماه پایانی نسل که انحصاری های با کیفیتش به هفت هشت تا رسیده باشه و یه کنسول دست دوم میخرم و انحصاری های مورد علاقه م رو چندماهه تموم میکنم و دوباره کنسول رو بدون ضرر میفروشم. بهترین روش برای تجربه اندک فرست پارتی های سونی همینه.

        Meti55
        • amsc گفت:

          آفرین ترول زیر پوستی خوبی بود.
          ولی اینجا ی مشکلی هست تو مگه نگفته بودی فایو داری گذاشتی طبقه بالا بهش دست نمیزنی ؟ پس چرا اخرای نسل میری دوباره کنسول میگیری ؟
          اومدی ی ترولی کرده باشی ولی متاسفانه باعث تغییر رنگ خودت شدی

          Meti55
  • امید گفت:

    خود شخصیت اصلی ترسناکه ، عنصر وحشت نمیخواد

  • ChaosMaster گفت:

    به هیچ جام نیست که این محصول Cuckman چی از آب در میاد

گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود - گیمفا