شوهی یوشیدا لیست عناوین مستقل مورد علاقه خود در سال ۲۰۲۴ را به اشتراک گذاشت
شوهی یوشیدا (Shuhei Yoshida) در ماه ژانویه ۲۰۲۵ از پلی استیشن جدا میشود، خبری که همچنان برای بسیاری از طرفداران هضم آن دشوار است، زیرا او تقریباً به اندازه عمر پلی استیشن با این برند همراه بوده است.
یوشیدا در طی سالهای حضور خود، نقشهای متعددی در پلی استیشن بر عهده داشت؛ از مدیریت کل مجموعه پلی استیشن گرفته تا رئیس بخش عناوین مستقل این برند، جایگاهی که وی تلاش میکرد تا بازیها و توسعهدهندگان مستقل را حمایت کند. حال یوشیدا برای آخرین بار در مقام مسئول بخش عناوین مستقل پلی استیشن، فهرست برترین بازیهای مستقل سال خود را به اشتراک گذاشته است.
در وبلاگ پلی استیشن، یوشیدا ۱۱ بازی مستقل مورد علاقه خود در سال ۲۰۲۴ را معرفی کرده است. این فهرست بدون ترتیب خاصی ارائه شده و شامل موارد زیر است:
- Pacific Drive
- Animal Well
- V Rising
- SCHiM
- The Plucky Squire
- Palworld
- Neva
- Fear the Spotlight
- Slitterhead
- Nine Sols
- Balatro
البته انتظار میرود که یوشیدا همچنان در شبکههای اجتماعی بازیهای مستقلی که میپسندد و در نظرش تاثیرگذار هستند را به اشتراک بگذارد. بنابراین، همچنان میتوان او را بهعنوان یک حامی و عاشق بازیهای مستقل شناخت، حتی پس از بازنشستگی.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
- سونی ۳۱۹ میلیون دلار از سهام Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، را خریداری کرد
- فهرست نامزدهای بهترین بازی های سال ۲۰۲۴ گیمفا
نظرات
V Rising
یکی از مورد علاقه ترینام
✅ بازی Neva همه را مجذوب خودش کرده 👌🏻😍
این Pacific Drive عجب چیزی بود لامصب. یک اثر با فضاسازی بسیار عمیق و اتمسفریک..تاریکی، تنهایی و باران موج میزنه درش
بازیش در کل خیلی خوب بود ولی به جرعت میتونم بگم از چرت ترین پایان های گیمی بود که دیدم. قشنگ بدون اتفاق خاصی و بدون تغییر خاصی در داستان، بازی تموم شد.
آره تو اینستاگرام پیج رسمی پلی استیشن پست گذاشته بود ازش
SCHiM بازی خلاقانه ای بود، داستان نحوه ساختش هم خیلی جالبه ولی مشکل این بود ک این ایده خلاقانه ای ک داشت خیلی ناپخته بود و ناقص اجرا شده بود، در نتیجه بازی بعد ی مدت تکراری میشد
بنظرم نمره ۷ از ۱۰ براش خوبه
Slitterhead
با اسم بردن از این ، انگار یه جور تبلیغ هم شده برای این بازیای که با این که زیاد از نظر نمره خوب هم ظاهر نشد ولی از نظر رسانه و بحث هم واقعا دیده نشد !
و البته SCHiM