برای شیگرو میاموتو سخت بود که مهارت فرزند خودش را در آزمایش Super Mario 64 تماشا کند
فرزندان اغلب راه والدین خود را دنبال میکنند، اما برای یکی از چهرههای نمادین صنعت بازی قضیه کمی متفاوت بود. همزمان با آغاز آزمایش بازی Super Mario 64، بهنظر میرسید که یکی از فرزندان شیگرو میاموتو استعدادهای پدر خود را به ارث نبرده است.
شیگرو میاموتو، خالق افسانهای Super Mario 64، در یک مصاحبه به طور مفصل در مورد روند توسعه بازی مذکور صحبت کرد. هنگامی که صحبت به بازۀ آزمایش بازی رسید، شیگرو میاموتو توضیح داد که گروهی متشکل از ۱۰ دانش آموز، از جمله فرزند خودش، بخشهای King Bob-omb و Bob-omb Battlefield را تجربه کردند.
متاسفانه فرزند شیگرو میاموتو با این بازی مشکل داشت. شیگرو میاموتو در این باره توضیح داد:
با تماشای او که بارها و بارها تلاش میکرد از سطحی غیر قابل صعود بالا برود، به عنوان یک والد از خود میپرسیدم: آیا این بچه از مغز خود استفاده میکند؟ [میخندد] خوشبختانه، جدای توانایی یا عدم توانایی بچهها، مراحل آزمایش بازی موفقیتآمیز بود. بعد از آن، نظر بچهها را در مورد بازی پرسیدم و آنها گفتند که سرگرمکننده است و میخواهند دوباره آن را تجربه کنند.
مواردی این چنینی، شیگرو میاموتو و نینتندو را تحت تاثیر قرار دادند تا روی لذت بازیها تمرکز کنند. شیگرو میاموتو ادامه داد:
فکر میکنم این تصور وجود دارد که بازیهای سخت، سرگرمکننده نیستند، درست است؟ این فلسفهای بود که در نینتندو به آن پایبند بودیم، اما به این نتیجه رسیدم که اگر بازی به اندازه کافی لذتبخش باشد (حتی اگر پیشرفتی نداشته باشید)، پس قابل قبول است. تا قبل از این بازی، شک داشتم که چنین عنوانی لذت بخش باشد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
یعنی این داره میگه ماریو سخت نیست 💀
خیلی خوبه که یک پدر به فرزندش اهمیت بده حتی اگر سر به سرش بذاره یا امتحانش کنه.
استاد رو باید پدر صنعت گیم بدونیم نه فقط ماریو ،زلدا افسانه ای همه بزرگان و اساتید این صنعت مستقیم یا غیر مستقیم از میاموتو کبیر الهام گرفتن و کلاس درسی برای همشون بوده و هست حتی برای نسل جدید بازی سازها
خیلی حرفه که پدرت گیم ساز باشه، نتونه بهت بگه : پاشو بچه چقدر از صبح تا شب گیم بازی میکنی!……..چون بر میگردی بهش میگی خودت داری گیم میسازی از صب تا شب بازی کنم!!
…..….
پ.ن: روز مادره و سلامتی همه پدر مادرا!
خوبه هاراگیری نکرده