دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
در آخرین پادکست رسانه دیجیتال فاندری (Digital Foundry) درباره تریلرهای مراسم The Game Awards 2024 صحبت شد و اعضای این رسانه گرافیک تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet، بازی جدید ناتی داگ، را «شگفتانگیز» توصیف کردند.
در این پادکست، اعضای دیجیتال فاندری تحلیلی مختصر بر تریلر Intergalactic داشتند. به عقیده آنها، در این تریلر گیمپلی از ری تریسینگ کامل در بازتابها و سایهها استفاده شده و کیفیت سایهها بزرگ و جزئی به طرز دیوانهواری باثبات هستند. به نظر دیجیتال فاندری، تریلر Intergalactic یکی از بهترین ری تریسینگهایی که تا به حال دیده شده را داراست.
از لحاظ نرخ فریم، تریلر منتشر شده به صورت ۶۰ فریم بر ثانیه و بدون افت اجرا میشود. رزولوشن نیز به گفته کارشناسان دیجیتال فاندری «به نظر میرسد» که 4K باشد. به گفته این رسانه، تریلر منتشر شده در کنسول PS5 عادی ضبط شده است.
از لحاظ تکنولوژی به کار رفته در تریلر، به عقیده دیجیتال فاندری اعمال آنها در سطح یک بازی کامل کاری سخت اما قابل انجام است.
بازی Intergalactic: The Heretic Prophet توسط استودیوی ناتی داگ برای کنسول پلی استیشن ۵ در دست توسعه قرار دارد. تریلر معرفی این بازی را در این نشانی میتوانید تماشا کنید.
پر بحثترینها
- تریلر معرفی بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic، روی کانال پلی استیشن بیش از ۲۳ هزار دیسلایک دریافت کرده است
- اولین اطلاعات از بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic: The Heretic Prophet، منتشر شد
- Astro Bot بهترین بازی سال شد؛ فهرست کامل برندگان The Game Awards 2024
- ناراحتی کارگردان Black Myth: Wukong بابت نبردن جایزه بهترین بازی سال
- ناتی داگ از بازی جدید خود به نام Intergalactic: The Heretic Prophet رونمایی کرد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- نکات مخفی تریلر بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic، که شاید متوجه آنها نشده باشید
نظرات
دوستان کانسپت هایی که طراح بازی منتشر کرده رو دیدید؟
امیدوارم که سایت این کانسپت هارو پوشش بده نظر دوستان رو جویا بشیم
قبلاً گذاشته بودم دوباره میزارم که دوستان ببینن
https://s8.uupload.ir/files/img_20241218_230747_349_vm23.jpg
https://s8.uupload.ir/files/img_20241218_230747_656_jbvh.jpg
https://s8.uupload.ir/files/img_20241218_230747_502_2u0o.jpg
https://s8.uupload.ir/files/img_20241218_230747_274_7a7y.jpg
تازه اینا ی بخشیش بود بازم هستش
اگه بشه توی اون شهر های کانسپت گشت و گذار کرد رسما دیوونه میشم چون علاقه خیلی زیادی به سای فای دارم
اینکه توی کانسپت ها وسیله نقلیه هم هست قابل تأمله
اصلا گفته شده بازی اوپن ورلد هست یا خطی؟
حقیقتا تریلر بهتری میتونستن منتشر کنن
قبلنا شایعش بود که ناتی داگ داره رو بازی جهانباز کار میکنه
دو تا کانسپت ارت اخر اینطور القا میکنه که بازی کاملا جهان بازه (نه یه بازی سند باکس مثل GOW )
امیدوارم حدسم درست باشه و یه بازی کاملا جهان باز با طعم ناتی داگ ببینیم
واسم سواله چرا ما نباید بدونیم بازی اصلا اوپن ورلده یا نه
کلا ناتی داگ واسه اولین بار تریلر خوبی نداد
به نظر میاد اصلا قصدشون رونمایی از بازی تو گیم آواردز نبوده.تریلر سرهم بندی شده بوده ولی باز هم تریلر نسبتا خوبی بود
منم همین فکرو میکنم
تریلر خیلی کوتاه بود
هیچ چیز خاصی نشون ندادن
انگار فقط میخواستن با کاراکتر توجه جلب کنن
که نکردند😂
چرا دیگه
توجه همرو جلب کردن . ولی منفی
نه منظور من توجه مثبت بود😂
طی صحبت های کریستوفر جاج و اخبار قبل گیم آوادرز ؛ گویا سانتا مونیکا قصد رونمایی از آیپی جدیدشو داشته ولی نمیدونم چی شده و حس میکنم جاشو با آیپی ناتی داگ عوض کردند
پشممممماااااااام داداش دمت گرم دنبالشون بودم🙏
اون سالی که رو ماشینا زده عجیبه
۲۰۴۹ . درحالی که سال بازی مال ۱۹۹۹ هست
فکر نکنم واقعی باشن
شاید به خاطر قضیه لایسنسه
بعید بدونم چون اگه تریلر رو ببینی عکس هایی از ماشین هست و دقیقا با این ارت ها طراحیشون یکیه
مثل این عکس مثلا https://s8.uupload.ir/files/img_20241219_005614_197_jhul.jpg
اون ۲۰۴۹ هم به نظرم میتونه مدل ماشین باشه
اخه رو ۲ مدل ماشین همین عددو زده
مدل ماشین نیست
یا عکسا فیکه . یا فقط به خاطر کانسپت ارت بودنشه
فکر نمیکنم عکسا فیک باشه همون کانسپت متحمل تره
https://s8.uupload.ir/files/screenshot_20241217_082808_x_24y.jpg
https://s8.uupload.ir/files/screenshot_20241217_083215_x_hd8l.jpg
https://s8.uupload.ir/files/screenshot_20241217_083202_x_qrc4.jpg
https://s8.uupload.ir/files/screenshot_20241217_083144_x_tl6t.jpg
https://s8.uupload.ir/files/screenshot_20241217_083157_x_n9ab.jpg
https://s8.uupload.ir/files/screenshot_20241217_083225_x_ctc.jpg
کانسپت اولی بحث برانگیزه.کاراکتر اصلی بازی ، مو داره و میشه نتیجهگرفت که کچل شدن کاراکتر اصلی بازی دلیل داستانی داره و الکی نیست.به خصوص که الهام گرفته از Alien ئه
https://s8.uupload.ir/files/screenshot_20241217_081422_x_9hob.jpg
https://s8.uupload.ir/files/screenshot_20241217_081435_x_mm1u.jpg
ریتریسینگو داشته باشید فقط دوستان🙃
تو این ویدیو دیجیتال فاندری میگه چند ثانیه اخر گیم پلی بوده ولی مابقی کات سین in game بوده (من فکر میکردم سی جی یا in engine باشه)
یکم عجیبه
صحنه اخر شخصیت اصلی میپره رو صخره و بعد رو ربات
با توجه به انیمیشن های بدن و پا چنین صحنه ای انگار کات سینه ولی اگه طبق گفته دیجیتال فاندری گیم پلی باشه خیلی خیلی عجیبه
یه بار صحنه اخر رو ببینید، واقعا به گیم پلی نمیخوره این سطح از انیمیشن
اگه واقعا قراره چنین بازی رو ps5 اجرا بشه باید ایستاده برای ناتی داگ دست زد
هنوز برام قابل باور نیست اون صحنه گیم پلی بوده باشه
(اشاره هم میشه که بازی پث ری تری سینگ داره که حتی کارت های ۳۰۹۰ و ۴۰۹۰ هم گیر کردن توش، یا ناتی داگ قراره مثل لست ۲ که از لحاظ فنی خیلی جلوتر از ps4 بود مارو سوپرایز کنه یا اینکه دیجیتال فاندری اشتباه کرده و کات سین بوده هرچند حتی اگه کات سین هم باشه عجیبه، چون تمام کات سین های ناتی داگ به صورت real time اجرا میشن ، وجود path RT خیلی عجیبه )
با توجه به کیفیت لست ۲ کاملا قابل تشخیص بود که این کات سین in game بازی ئه.
ناتی داگ حقیقتا بازی سازیش هاش فرای شاهکاره.قشنگ شیره کنسولو میکشه 😄
کی باورش میشه لست ۲ با اون کیفیت شاهکاری ، داره رو کنسول ۱.۸۴ ترافلاپسی PS4 اجرا میشه؟ کاری که خیلی از بازیساز ها حتی با PS5 هم نمیتونن بکنن.
برام خیلی جالبه که گفتند 4K 60FPS روی PS5 معمولی داره اجرا میشه
تو بحث گرافیک شک نداشتم فوق العادس
ولی صحنه اخر که دیجیتال فاندری میگه گیم پلی بود برام عجیبه
هیچ بازی حتی تریلر GTA6 ندیدم چنین انیمیشنی داشته باشه اونم تو گیم پلی (اگه کات سین بود قابل هضم بود)
لست ۲ هم گرافیک کات سین و گیم پلی هیچ فرقی نداشت.کل بازی از نظر گرافیک یه دست بود
تنها تفاوتش غیر تعاملی بودن کات سین بود😅
به احتمال ۹۰ درصد ناتی داگ به یه تکنولوژی دست پیدا کرده که محدودیت ها رو به حداقل میرسونه
احتمالات دیگه ای هم وجود داره که خیلی غیرممکن هستن
مثلا تشخیص رزولوشن اشتباه توسط دیجیتال فاندری یا خود کنسول که فایو پرو باشه یا اصلا فایو نباشه ؟
این رو شنیدم که به یه تکنولوژی جدید رسیدند و گویا خود دیجیتال فاندری هم اینو گفته.
ببینید دیجیتال فاندری درسته تو بخش نظراتش خیلی شیطنت میکنه ولی بررسی های فنیشون دقیقه.بعید بدونم اشتباه کرده باشند.چون این موضوع با دیدن تریلر بازی ، برای خود من هم قابل درکه
چیزی که تو خود تریلر مینویسه
Captured on ps5 _ in game cinematics
این که صحنه اخر گیمپلی هست یا نه رو نمیدونم
ولی چیزی که اولش دیدیم کاتسین خود بازی بود
یعنی تو گیمپلی هم همین گرافیکو داریم
بعیده دان گرید بشه
یا اگرم بشه خیلی کمه
چون ناتی داگ محدودیت های کمتر و دسترسی بیشتری به امکانات داره
دانگرید نمیشه
دانگرید بازیایی مثل لست ۲ و انچارتد ۴ به خاطر زود نشون دادن دموشون بود ( دموی لست۲ ۳ سال با عرضه فاصله داشت)
ولی این نه
صحنه آخر رو شک نکن گیم پلی بود.
اینو اطمینان کامل دارم
برای خودمم نشون دادن اون صحنه یا اصلا موشن کپچر اون صحنه برای کاتسین بی منطقه مگه اینکه گیمپلی باشه
علی جان سوای این کات سین و گرافیک خارق العاده ای که داشت ، نمیدونم کسی دقتی داشت به فیزیک عجیب آب تو تریلر! تا حالا چنین فیزیکی تو هیچ بازه ای ندیده بودم! این بازی وقتی بیاد عملا خیلی جلوتر از بازهای هم نسل خودش خواهد بود شک نکنید! البته ببینیم راکستار چه پخت و پزی کرده واسمون
منظورت همون چلپ چلپ کردن آبه؟
آره اونو تو توییتر بررسی فنیشو دیدم.معرکه بود.
تعداد انگشت شماری از استودیو های بازیسازی تو صنعت گیم هستند که بازیسازیشون معرکس و چند پله از بقیه جلوتره و تا آخرین پتانسیل کنسول ها استفاده میکنند.
یه سری هاشون اینها هستند :
۱. ناتی داگ
۲. راکستار
۳. کوجیما پروداکشنز
۴. سی دی پراجکت با بازی شاهکار سایبرپانک
دقیقا داداش شما فقط یه نگاه به واکنش آب نسبت به سلاح ربات کنید فِر میخورین لامسب
این بازی از نظر تکنیکال قراره با جی تی ای ۶ کشتی بگیره😂اگر هم جهانباز باشه که دیگه هیچی
خیلی دوست دارم این دوتا بازی تو یه سال منتشر بشن(البته با فاصله که به فروش همدیگه صدمه نزنن) تا شاهد رقابتشون باشیم
کاش میومد این بازی سال دیگه ، اما در بهترین حالتش اونم با وسواسی که ناتی داگ داره اواخر ۲۰۲۶ یا ۲۰۲۷ میاد این بازی!
فقط سوال برام پیش اومده آیپی جدید سانتامونیکا قبل از بازی ناتی داگ در حال ساخت بوده اون کی میاد؟
بازی سال دیگه و یا اوایل ۲۰۲۶ منتشر میشه چون ناتی داگ بعد اون فاجعه لیک لست ۲ ، دیگه بازیشو زودتر از موعد معرفی نمیکنه.اینها به احتمال زیاد یکسال دیگه بازی رو منتشر میکنن.
مخصوصا الان که استراتژی سونی تو معرفی بازی ها هم همین شده که بازی هارو نزدیک به انتشار معرفی میکنن.
بازی سانتامونیکا به احتمال زیاد ۲۰۲۵ میاد و در استیت آو پلی ۲۰۲۵ سونی معرفی میشه
از خدامه ۲۰۲۶ بیاد ، اما راستش زیاد خوشبین نیستم واسه این سال چرا؟
چون ناتی داگ داره میسازه شوخی نیس همینطوری فرآیند ساخت بازیها طولانی شده ، شما هم بیا وسواس وحشتناک ناتی داگ به جزئیات و گرافیک و گیم پلی هم بهش اضافه کن! بعد اگه گیم جهان باز هم باشه به شدت تاثیر داره و اینم نباید از یاد ببریم که یه آیپی کاملا جدیده و عملا باید از صفر شروع به خلق کنن طبیعی فرآیند ساخت خیلی طول بکشه به همین خاطره میگم احتمالا ۲۰۲۷ به بعد این بازی میاد ، اما وقتی بیاد میترکونه شک نکنید.
بازی جدید سانتامونیکا هم به نظرم میره واسه ۲۰۲۶! اما برای ۲۰۲۵ به نظرم آیپی های جدید بلوپوینت ، بند استودیو یا حتی ولورین ، حداقل یکی از اینا واسه ۲۰۲۵ تایید خواهد شد از فرست پارتی ها.
(من فکر میکردم سی جی یا in engine باشه)
تو خود تریلر مینویسه in game
ولی با اون چیزی که من از ناتیداگ تو نسل ۷ و ۸ شناختم
همینو بهمون تحویل میده
خب از لحاظ داستان و گیمپلی و گرافیک با یک شاهکار روبرو هستیم ولی شخصیت . باید ببینیم بازی چی میشه
انشالله اگه قراره نکته منفیی هم باشه (که امیدواریم نباشه) ، یه مسئله کم اهمیت باشه که قابل چشم پوشی باشه
شک ندارم کچل بودن جردن ، الکی نیست.این رو هم دز نظر بگیریم که تریلری که ناتی داگ نشون داده ، مال اواسط بازیه.نه اول بازی
حتی اگه از نظر داستانی توی بخش های اولیه بازی هم باشه یه فلش بک ساده میتونه توضیح بده همه چیز رو
Motin
با اختلاف بهترین ایکس باکس فنی هستی که دیدم و بشدت برات احترام قائلم
امیدوارم در ادامه نسل نهم پلی استیشن هم تهیه کنی و لذت ببری
نظر لطفتونه
خب حقیقته
بقول خود ریام هم ما با اینکارا فقط اعصاب خودمون رو خورد میکنیم
آخر تعصب هم چیزی نداره من یه بار رفتم و برگشتم فقط وقتمو هدر دادم
اصلا اینکه به خاطر ووک بازی های سونی رو نمیکوبید و منطقی بررسی میکنید جای تقدیره
یه مثال در این باره میزنم
چند وقت پیش گفته شد که بازی اوود ساخت ابسدین استودیو ووکه
الان منی که فن این استودیو ام باید بازیو تحریم کنم؟(استودیویی که فالووت نیووگاس رو ساخته و کلی با این شاهکار خاطره دارم همینطور اوتر ورلد)
ووک رو تایید نمیکنم و هیچ علاقه ای بهش ندارم صرفا دیگه اهمیتی نمیدم چون کاری از دستم بر نمیاد پس یه گیمی مثل اوود رو که از استودیو مورد علاقمه تجربه میکنم
خدا خیرت بده حرف دلمو زدی
من از دید خودم میگم ، این تحریم کردن صرفا یه شعاره
وگرنه یا کسی بازی میکنه یا نمیکنه
چون بالاخره همیشه هربازیی یه گروه مخالف و موافق داره چه بازی خوب چه بد
برای خودم که یه بازی مورد انتظار بود بعد از این اتفاقات کارگردان هنریش یه تصمیمی گرفتم ، اگه بازی به یه عنوان یه اثر نقش آفرینی مثل دراگون ایج جدید عمل کنه که خب ترجیح میدم سمتش نرم
اما اگه صرفا درحد یه سری شعار و جو سازی مجازی بوده یا اصلا تو بازی هم خیلی کم درحد یه سری المان وجود داره که به تجربه بازی لطمه نمیزنه ، خب میشه باهاش کنار اومد و لذت برد
درغیراینصورت هم که هیچی
به سری از دوستان میگن که : “چجوری GTA 6 قراره رو کنسول های نسل نهمی اجرا شه؟”
ولی هیچکس به اینترگالاکتیک اشاره نمیکنه که این بازی هم چجوری میخواد رو PS5 اجرا بشه؟😃
این سطح از گرافیک و تازه فول ریتریسینگ😶
اجرا شدن انچارتد ۳ و لست اف اس روی ps3 و لست ۲ روی ps4 از عجایب خلقته
این که انچارتد ۴ از اکثر بازیای نسل ۹ گرافیک بهتری داره بازم از عجایب خلقته
حیف که فقط میتونم یه دونه لایک بزنم😀
ما در حال حاضر نهایت پتانسیل بازیسازی بازی ساز هارو داریم میبینیم ولی استودیو هایی مثل ناتی داگ و راکستار و کوجیما پروداکشنز و سی دی پراجکت ، فراتر از بقیه هستند.تکنولوژی هایی دارند که تا آخرین قطره ای که کنسول ها جا دارند ، استفاده میکنن😄😄سایبرپانک ۲۰۷۷ در حال حاضر از نظر گرافیک همراه با فول ریتریسینگ ، همتا نداره
ولی ناتیداگ انجین عجب پیشرفتی داشته
مخصوصا تو انیمیشن
انیمیشن صورت جوردن وقتی داشت نوشابه رو میخورد
یا فیزیک ژاکتش وقتی داشت میپوشید
واقعا خیلی خفن بود
تو مستند ساخت لست ۲ ، Kurt Margenau دستیار کارگردان لست ۲(که تو بازی اینترگالاکتیک تبدیل به کارگردان شده) میگفت :
” ما با سایر بازی ساز ها فرق داریم.همه چیز در بازی ما باید در بهترین حالت خود باشد.جزئیات ، فیزیک و… . گیمر ها چنین انتظاری از ما دارند ؛ چون ما ناتی داگیم”
🙃🙃🙃
کارگردان و نویسندش مشخص شد؟
این که نویسنده و کارگردان اصلی نیل دراکمنه رو میدونم
ولی بقیه رو نه
ولی واقعا راست گفته
من هیچ نسلی رو یادم نیست ناتیداگ از نظر فنی بازیای متوسط داده باشه
همیشه بالا ترین سطح بودن
حتی کرش بندیکوت و جک اند دکستر
گفته شده اینترگالاکتیک سه تا کارگردان داره و حتی تو ویکی پدیاش هم زده :
Neil Druckmann
Matthew Gallant
Kurt Margenau
نویسنده هم فکر کنم :
نیل دراکمن
هالی گراس (دستیار نویسنده)
_________________________________
متیو گالانت با پروژه لست ۱ ریمیک ، به سمت کارگردانی رسید و قبلش دستیار کارگردان بود.
Kurt Margenau هم با پروژه لست ۲ ریمستر به کارگردانی رسیده و تو پروژه لست ۲ اصلی ، دستیار بود.
یکی از فواید پروژه ریمستر و ریمیک لست آو آس پرورش نیرو های جدید و ارتقای نیرو های موجود بوده که همیشه اینو میگم