افزایش چشمگیر بازیکنان Helldivers 2 پس از آپدیت Omens of Tyranny
Helldivers 2 بدون شک یکی از بزرگترین بازیهای سال ۲۰۲۴ است و درست وقتی که هیچ کس انتظارش را نداشت، استودیو Arrowhead در رویداد The Game Awards 2024 یک بهروزرسانی بزرگ جدید برای این بازی با عنوان Omens of Tyranny معرفی کرد که یک جناح جدید، انواع دشمنان، سیارات و موارد جدید دیگری را به بازی اضافه میکند.
پس از عرضه این بهروزرسانی، تعداد بازیکنان همزمان در Steam به بیش از ۱۳۷,۰۰۰ بازیکن رسید که بالاترین میزان در ۶ ماه گذشته بوده است.
در هفتههای اخیر، Helldivers 2 به طور متوسط بین ۲۰ تا ۳۰ هزار بازیکن همزمان در Steam داشت، اما طبق دادههای SteamDB، از زمانی که بهروزرسانی مذکور منتشر شده، تعداد بازیکنان همزمان Helldivers 2 در Steam به ۱۳۷۷۳۵ نفر رسیده. فراموش نکنیم که در ماه می، اتصال اجباری به PSN باعث افت چشمگیر بازیکنان بازی شد، که در آن زمان ۴۳۸ هزار نفر بود.
Helldivers 2 اکنون برای پلی استیشن ۵ و PC در دسترس است. در ماه نوامبر اعلام شد تعداد بازیکنان این بازی در هر دو پلتفرم به بیش از ۱۵ میلیون نفر رسیده است.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
کلا نتیجه پشتیبانیه خوب همینه
حتی با وجود اتصال به PSN این همه پلیر گرفت و کامبک زد
همش بخاطر آپدیت جدیدش و جوایزی که برد روی فروشش تاثیر گذاشت خیلی عالی دارن پشتیبانی میکنن
دکتر اکانت psn نمیخواد حداقل گیمو یه دست بازی کن بعد کامنت اشتباه بزار
نسخه pc رو میگه!
https://s8.uupload.ir/files/screenshot_2024-12-15_020841_hqem.jpg
https://s8.uupload.ir/files/img_20241215_122526_to52.jpg
البته عجیب هم نیست، از موبایل پلیر انتظار بیشتر از اینا نمیره
https://gamefa.com/1042811/playstation-announced-psn-linking-for-helldivers-2-will-not-be-moving-forward/
(اکانت psn رو بازی هست ولی اجباری نیست! من نگفتم حذف شده کمی دقت کن)
بیا برو پسر جان باز یه چی بهت میگم باز بلند میشی حرف منو به یه چی دیگه ربط میدی منم دلم نمیاد ادامه بدم بیخیال برو به سلامت
😄
۱۵۰ هزار رو رد کرده
https://s8.uupload.ir/files/screenshot_۲۰۲۴۱۲۱۵_۲۰۱۰۴۴_chrome_g3t.jpg
خدا رو شکر
این بازی خیلی پتانسیل داره ولی زیر انحصارطلبی و پول خرج نکردن سونی برای کراس اور های مختلف و کمبود نیروی استدیو پتانسیلش داره هدر میره
پول خرج نکردن؟ سونی بازیو به این چیزی که میبینی تبدیل کرد
کلی نیرو از سونی در اختیارشونه
نکنه با پورت رو xbox به پتانسیلش میرسه؟
با کراس اور با وارهمر ۴۰k یا استارشیپ تروپر یا استاروارز یا مس افکت یا تلماسه یا رینگ ورلد یا … بازی به پتانسیل واقعیش می رسه
و اینکه یه نگاهی به بقیه سرویس محور های پولی و تعداد کراس اور ها و آپدیت های ماهانه اش بندازی متوجه میشی چقدر پتانسیل این بازی داره هدر می ره، به وضوح این استدیو بودجه و نیروی کافی برای آپدیت منظم و با کیفیت رو الان نداره ولی خب به نظر تام راضیه پس مشکلی نیست
استودیو گفت نمیخواد با کراس اور بازیو خراب کنه
این چه ربطی به سونی داره؟
تا الان همین استودیوی کوچیک تو سال اول ۳ تا اپدیت بزرگ براش داده
قرار نیست ارو هد با اپیک و اکتیویژن مقایسه بشه
نیرو و بودجه کافی برای کراس اور نداره که نمی خواد، اگه اپیک هم در مورد فورتنایت همین عقیده رو داشت الان یک سوم الان هم نبود
نگاه کن بازی تا مرز ۱۴ هزار پیک پلیر هفتگی هم پایین اومده، بدون آپدیتای منظم و کراس اور های خفن بازی تا نهایتا یکی دو سال دیگه دد میشه
پلیر با سایز و بودجه استدیو کاری نداره، وقتی اسم سونی پشت بازی هست یعنی انتظارات با اون اسم مچ میشه نه با اسم اروهد
https://gamefa.com/1037114/helldivers-2-devs-reject-crossovers-to-avoid-becoming-fortnite/
به خاطر بودجه اینو گفته؟
بازیای سرویس محور پولی همینجورین
پلیراشون یه دوره خیلی زیاد میشه
یه دوره کم میشه
دوباره اپدیت میگیره زیاد میشه
ربطی به بودجه هم نداره
حتی خود فورتنایتم نمیتونه هر هفته اپدیت بزرگ بده
فورتنایت بین دو تا آپدیت بزرگ پیک پلیرش حدود پنج درصد پیک تاریخیش نمی رسه
خود استودیو گفت کراس اور نمیزنیم
مهدی سم: ببنید من پیسی پلیرم ولی چون روی ایکس باکس پورت نمیشه سونی انحصار طلبه و قرار پتانسیلش هدر بره مغطله کردن هم حدی داره
دیگه میخوای سونی رو هیت بدی بهونه نتراش
کجا گفتن کمبود نیرو داره و سونی پول خرج نمیکنه
دو سه تا جایزه تو مراسم گیم اواردز برده ولی این مهندس شلوارک پوش گیمفا اعتقاد داره چون بازی رو ایکس باکس نیس ب پتانسیلش نرسیده 😂
فک کرده همه بازیا مث اورواچ هستن که گدای پلیره با اون کولب های مسخره ش
این بازی نیاز ب کراس اور نداره مادامی ک سازنده هاش خلاقن
آره بابا بازی نیاز به پلیر و درآمد نداره، برای رضای خدا بازی می سازن، حتی مسخره ترین کراس اور به ریمستر و ریمیک شرف داره
مگه همه باید مثل فورتنایت باشن فرت فرت کراس اور برن تا موفق شن؟
هرکی با سبک و مایندست خودش موفق میشه که Helldivers 2 دیگه خودشو ثابت کرده
خودش رو ثابت کرده؟ در جذب بازیکن آره ولی در حفظ بازیکن اصلا، این بازی اصلا شباهتی به یه سرویس محور نداره الان فقط کوآپ آنلاینه، هر شش ماه یه آپدیت میده، پلیر می گیره دوباره میره تو کما تا شش ماه بعد
“خودش رو ثابت کرده؟”
بیا مرور کنیم..
12 میلیون فروش در ۳ ماه اول با این نکته که فقط رو دو پلتفرم عرضه شد. بطور کلی ۱۵ میلیون.
تعداد جوایز: زیاد
ثبت ۴۵۸ هزار بازیکن همزمان آنلاین تنها رو پلتفرم استیم.
جوایز گیم آواردز: ۲ تا. در دو بخش مهم Best Multiplayer Game و Best Ongoing Game
درصد رضایت در استیم: ۹۵%.
تعداد پلیر های همزمان آنلاین در بازی یا همون در یک زمان،، بعد ۱۰ ماه عرضه : ۱۳۷ هزار نفر.
یکی از بزرگترین عنوان های موفق ۲۰۲۴.
کافیه یا بازم بگم؟ چونکه وقتم داره هدر میره..
درصد رضایت در استیم ۷۴ درصده، نه ۹۵ درصد. قبل از این آپدیت میانگین پیک پلیر هفتگی کمتر از ۲۰ هزار بود برای دو ماه اخیر، سرویس محوری که پلیرش در این تعداد ریزش کنه بین دو تا آپدیت یعنی یا محتوای آپدیت هاش کافی نیست یا فاصله بین دو تا آپدیت بیش از حد زیاده
یه استیم باز کن بعد نظر بده
درصد رضایت recent رو ۹۵% هست که بیانگر حل شدن مشکلات و بالا رفتن سطح کیفی و پیشرفت گیمه، یعنی آخرین نقد های کاربرا، به این معنی که الان کاملا راضی هستن.
از ریزش پلیر صحبت نکن که تو استیم گیمای halo infinite و starfield و ریدفال خدا هستن، یکی دو هفته بعد عرضه ۹۰% پیک پلیرای همزمان آنلاین ریخت 😂 به زیر ۱۰۰۰ تا و ۲۰۰۰ تا رسیده بودن و هنوزم درست نشدن. این یعنی افتضاح خالص
حداقل Helldivers 2 پیک ۲۵ هزارتارو داشت.
خب راجب بقیه مواردی که گفتم مثل جوایز و فروش و.. حرفی نزدی، یا که توانش رو نداری ؟
خب اونا مگه سرویس محورن؟ الان tlou و آنچارتد ۴ هم پیک پلیر زیر ۶ ماه اخیرشون زیر چهار هزار نفره در حالی که استارفیلد و هیلو پیک پلیر شش ماه اخیرشون به ترتیب ۲۴ هزار و ۶ هزار نفره (جدای از اینکه هیلو اینفینیت بدون کنترلر واقعا قابل بازی نیست و این رو استیم خیلی ضربه می زنه)
شرمنده که recent برام مهم نیست، کلی مهمه.
از سمت دیگه ووکانگ هم پیک پلیرش ده برابر این بازی بوده، پلیر بیس فعلیش هم باز ده برابر این بازیه، این نشون دهنده اینه که ووکانگ و استدیوش ثابت شده ان؟
درصد رضایتش هم ۹۶ درصد واقعی، ۹۸ درصد هم recent
بهترین سرویس محور نسل
اگه دیابلو و بازی هایی که از نسل قبل هنوز فعالن رو نادیده بگیریم آره