Call of Duty: Ghosts از کنترل صوتی Kinect پشتیبانی می کند
تهیه کننده ی اجرایی بازی Call of Duty: Ghosts ، آقای Mark Rubin طی مصاحبه ای به سایت OXM گفته است که نسخه ی Xbox One بازی شوتر این شرکت از کنترل صوتی Kinect پشتیبانی خواهد کرد. در ادامه با جزئیات این خبر همراه باشید.
این استودیو همچنین پتاسیل های زیادی را در آینده برای تقویت گیم پلی بازی از طریق این سنسور می بیند. صحبت های آقای Rubin را که به تازگی به سایت OXM گفته است را در زیر مشاهده می کنید:
ما کار هایی را انجام داده ایم که واقعا هنوز آن ها اعلام نکرده ایم. این کار ها بیشتر مربوط به منو می شوند. شما می توانید از طریق سنسور Kinect کنسول Xbox One با تمام منو های بازی کار کنید. ما باید قبل از انجام هر کاری باید ببینیم که آیا این کار نتیجه می دهد یا خیر.
Rubin تایید کرد که دارندگان Xbox One قادر خواهند بود تمامی رابط های بازی را با استفاده از حرف زدن هدایت کنند. استودیو سازنده ی بازی هنوز در مورد سطح تمایلات خود مبنی بر استفاده از قابلیت های Kinect ، تصمیم نهایی را نگرفته است. اما متذکر شد که این سنسور پتاسیل های زیادی را در خود جای داده است.
ایشان در ادامه افزودند:
ما هیچ وقت کمپانی نبوده ایم که فکر کند باید در عرصه ی تکنولوژی ها همیشه اول باشد. این همان مسابقه ی بین لاک پشت و خرگوش است و ما ترجیح می دهیم که لاک پشت باشیم. ما زمان خود را صرف تکنولوژی می کنیم و اطمینان حاصل می کنیم که کار درست را انجام داده ایم. بنابراین ما هنوز تصمیم نهایی را نگرفته ایم ولی ایده های جالب و خوبی در ذهنمان ایجاد شده است. مخصوصا صدا؛ صدا پتاسیل زیادی در بازی ها دارد. اگرچه ما از این سنسور در این بازی استفاده کرده ایم ولی من به طور صد در صد مطمئن نیستم. اما قطعا در آینده ایده های خوبی در این سنسور وجود خواهد داشت.
عنوان Call Of Duty Ghosts قرار است در تاریخ ۵ نوامبر (مصادف با ۱۴ آبان) امسال برای پلتفرم های PC ، PlayStation 3 ، Wii U ، Xbox 360 , PlayStation 4 , Xbox One منتشر شود.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات