نسخه جدید The Witcher بزرگتر از The Witcher 3 خواهد بود
به گفته نایب رئیس بخش تکنولوژی CD Projekt Red، نسخه جدید The Witcher «بهتر، بزرگتر و عالیتر» از The Witcher 3 و Cyberpunk 2077 خواهد بود.
چارلز ترمبلی (Charles Tremblay)، نایب رئیس بخش تکنولوژی CD Projekt Red، در مصاحبه با رسانه یورو گیمر گفت که این استودیو نمیخواهد از نظر کیفی و اندازه از بازیهای قبلی پایینتر عمل کند.
این کار آسان نخواهد بود اما من فکر میکنم که چیزهای بسیار جالبی در حال ساخت هستند و امیدوارم که بتوانیم نمایش خوبی از تکنولوژی جدید داشته باشیم. تغییر تکنولوژی مورد استفاده به این معنا نیست که دیگر جاهطلب نیستیم.
تکنولوژیای که ترمبلی از آن میگوید، Unreal Engine است، موتور گرافیکیای که CD Projekt Red جایگزین موتور اختصاصی خود یعنی REDengine کرد.
بازی بعدی ما کوچکتر و بدتر نخواهد بود، بلکه بهتر، بزرگتر و عالیتر از The Witcher 3 خواهد بود. از Cyberpunk 2077 نیز بهتر میشود چون برای ما عرضه آن بسیار غیر قابل قبول بود و هرگز نمیخواهیم به آن دوره برگردیم.
نسخه جدید سری The Witcher با نام رمز Polaris هماکنون برای کنسولهای نسل نهمی و رایانههای شخصی با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 5 در دست توسعه قرار دارد.
پر بحثترینها
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- واکنش ایلان ماسک به اظهارات نژادپرستانه کارگردان Avowed
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- شایعه: پورت PS5 بازی Forza Horizon 5 آماده است اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- رسمی: فروش پلی استیشن ۲ از ۱۶۰ میلیون واحد عبور کرد
- آیا پیشنهاد سونی برای خرید Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، منطقی است؟
نظرات
من نقشه متراکم اما پرجزئیاتی رو ترجیح میدم که مملو از مأموریتهای فرعی و محتوای جانبی باشه.
ابعاد نقشه ویچر۳ وسیع بود، اما محیطهای بیرون شهری چندان پرجزئیات نبودند.
هنوز بوی ماهی میدم از شنا کردن تو دریا های اسکالیگا برا دوگرون پول و ترژر (╬☉д⊙)⊰⊹ฺ
سی دی پراجکت رد ، بازیسازی هست که به ماموریت های فرعی و پر جزئیات معروفه. اصلا این حرف خودشونه که میگن : ماموریت فرعی فرصتیه تا بازیساز بتونه داستانی جدای از داستان اصلی بازی ، روایت کنه.
اگر هم مپ بازی بزرگ باشه ، مطمئنا شبیه بازی های یوبیسافت نخواهد بود که فیلر تو مپ بذارن.
حتما دوباره ماموریت های فرعی پرجزئیات و عالی خواهیم دید
سی دی پراجکت رد کارش درسته👌👌 بیا و دوباره یه بازی عالی تحویلمون بده که بره تو لیست بهترین ها
ای کاش سی دی پراجکت رد ، طی این سالها موتور بازیسازیشو بهبود میبخشید و از شر مشکلات فنیش راحت میشد.
ساخت بازی ویچر ۴ با رد انجین خیلی بهتر از آنریل انجین ۵ بود. آنریل انجین ۵ در بحث بهینه سازی خیلی مشکل داره.
این موتور بازیسازی مشکل کش رم داره.برای مثال بازی بلک میث ووکانگ روی PS5 ، وقتی کش رم پر میشه بازی افت فریم زیادی پیدا میکنه و مجبوری یکبار از بازی خارج شی و دوباره وارد شی تا درست شه. دقیقا همین مشکلو استاکر ۲ هم داره ولی اون چون بهینه سازیش خیلی بدتره ، فریم تا عدد ۵ میاد پایین.تا بازی رو یکبار ریستارت نکنی هم درست نمیشه.
اما خب اینم نمیشه نادیده گرفت که از لحاظ بصری ، آنریل انجین ۵ یه موتور بازیسازی خوبیه.
به هرحال من به سی دی پراجکت رد امیدوارم.انشاالله بتونه از این آزمون سربلند بیرون بیاد.