در ابتدا قرار بود The Witcher 4 تنها برای رایانههای شخصی منتشر شود
در مصاحبه با رسانه یورو گیمر، نایب رئیس بخش تکنولوژی CD Projekt Red اطلاعات جدیدی از توسعه نسخه جدید سری The Witcher ارائه کرد.
یکی از بزرگترین مشکلات Cyberpunk 2077، آخرین ساخته CD Projekt Red، عملکرد در کنسولهای نسل هشتمی بود. به طور دقیق سرعت پردازش هارد درایو این کنسولها دردسرهای زیادی برای سازندگان به همراه داشت. در مصاحبه آقای چارلز ترمبلی (Charles Tremblay)، نایب رئیس بخش تکنولوژی استودیو، یورو گیمر پرسید که آیا آنها به مانند استودیوی لاریان و بازی Baldur’s Gate 3، آثارشان را ابتدا به صورت انحصاری برای رایانههای شخصی منتشر خواهند کرد یا خیر. ترمبلی پاسخ داد:
[عرضه بازی تنها روی PC] موضوعی است که درباره آن فکر کردیم، اما از انجام آن مطمئن نبودیم. فکر نمیکنم عرضه بازی تنها برای رایانههای شخصی استراتژیای باشد که در وضعیت کنونی به آن فکر کنیم. اما اگر زمانی به عنوان مثال ۲۰ پلتفرم بازی در دسترس باشند، آیا ما برای تمام آنها بازی منتشر خواهیم کرد؟ احتمالا نه. شاید در ابتدا تنها برای PC منتشر کنیم و سپس به بقیه پلتفرمها بپردازیم.
نسخه جدید سری The Witcher با نام رمز Polaris هماکنون برای کنسولهای نسل نهمی و رایانههای شخصی با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 5 در دست توسعه قرار دارد.
پر بحثترینها
- کانیه وست، رپر آمریکایی اعتقاد دارد که The Last of Us: Part II بهترین بازی تاریخ است
- مدیرعامل پلی استیشن: Uncharted برای همیشه صنعت گیمینگ را دگرگون کرد
- سازندگان Astro Bot امید زیادی به Intergalactic دارند
- برخی توسعهدهندگان معتقدند که دنبال کردن گرافیک پیشرفته در بازیهای AAA دیگر امکانپذیر نیست
- توسعهدهنده Witcher 4 به استفاده از بات برای کنترل جنجال پیرامون شخصیت سیری متهم شد
- تعجب تهیهکننده Gears of War نسبت به رویکرد Assassin’s Creed حول روایت در ژاپن
- دیجیتال فاندری ۳ بازی برتر سال ۲۰۲۴ از نظر گرافیک بصری را مشخص کرد
- تحلیلگر: آینده درخشانی در انتظار Xbox خواهد بود
- گپفا ۲۷؛ پنج بازی برتر شما در سال ۲۰۲۴
- گزارش: کنسول جدید کشور روسیه توانایی رقابت با ایکس باکس و پلی استیشن را ندارد
نظرات
خیلی عجیب نیست، اولش ویچر یک انحصاری PC بود، نسخه دوم هم فقط رو ایکس باکس و PC بود، خیلی عجیب نیست که اگه نتونن بهینه سازی رو همه پلتفرما انجام بدن برن سراغ منبع اصلی درآمدشون که PC باشه
کار درست همون بود که فقط روی پیسی عرضه کنن
بازی به این عظمت و بزرگی رو انتظار داری رو کنسول های مقوایی اجرا بشه؟
ولی متاسفانه طبق معمول همیشگی اون چیزی نشد که میخواستی . ضدحال خوردن از ویژگی های بارز و همیشگیته. دی
سونی و ایکس باکس دیگه شدند کنسول مقوایی؟ ها؟ 😂😂😂
چقدر دو رویید شما. مرد باش سر حرفت بمون. شرف داشته باش
مرد؟ شرف ؟ برات متاسفم جناب reyman .این دو اسم هر جایی نباید بکار ببری. دی
چی بگم والا😂😂
چقد خوب که قراره خیلی بزرگ تر از ویچر ۳ باشه ولی امیدوارم تو پویایی و تعامل با npc ها سنگ تموم بزارن و این بزرگی اسیبی به این بخش نزنه الان باید دید فیبل که تا حدودی از ویچر الگو برداری کرد چیکار میکنه اخبار سایبر پانک هم اینکه قراره زیاد بشن کارکنانش باعث میشه بازیاش زودتر منتشر بشن چقد خوب میشه که سوم شخص هم اضافه کنن بهش یه چی مثل gta تو دنیای آینده خیلی خوب میشه
GTA VI هم در ابتدا قرار بود در ایران جریان داشته باشد
اون وقت جنگ جهانیه سوم شکل میگرفت
طبیعتا حداقل از نسل ۸ به اینور وقتی یه بازی همزمان با عرضه یا حتی زودتر واسه کنسول میاد ، بیشتر در صدر اخبار قرار میگیره و کلا بازی مهمتری خواهد بود برای بررسی و اعتبار بیشتری هم خواهد داشت ؛ برای اهمیت این نکته همین بس که اکثر بازیایی هم که مطرح هستند و توسط کمپانی های بزرگ و حتی کوچکتر منتشر میشن میبینیم که تعداد نقدهای کنسولیشون به مراتب از پیسی بیشتره
تیتر با متن صحبت که در ادامه اومده ، همخوانی نداره.
خواهشا سایتو کلیک بیت نکنید
من تنها شکم Unreal Engine 5 هس که آیا واقعا برای یک عنوان rpg مثل ویچر مناسبه،خیلی پیچیدس برام چطور میخوان با این موتور خروجی داشته باشن،آیا ابزارشو داره این موتور،امیدوارم دلیلی داشته باشن برای این تغییر
هر جور حساب میکنم رد انجین خیلی بهتر بود😃
هرچه نباشه بالاخره موتور بازیسازی خودشون بوده و باهاش بازی درست کردند و به پیچ و خمش واردن
رد انجین افتضاح بود
اینا با رد انجین باگ میساختن به عنوان بازی عرضه میکردن
متوجه ام. من میگم تو این چند سال اگر این موتور بازیسازی رو درست میکردند، بهتر بود
اینا ۸ سال رو سایبرپانک کار کردن نتونستن موتورشونو درست کنن
بعد اینم نمیتونن
خبر اومده بود که خود اپیک گیمز هم داره کمکشون میکنه سر انریل
احتمالا مشکلی ندارن
باید دید avowed در چه حد در میاد، چون بعد از خود اپیک بهترین استدیو در کار با آنریل انجین کوالیشن بوده که در ارتقای avowed کمک کرده، اگه اون هم نتونه کار رو دربیاره یعنی واقعا باید یه فکری به حال این انجین کرد
بنظرم ایده خوبی میشد ولی خب شاید به فروش شون صدمه میزد
راک استار: اول رو کنسول . ۲ سال بعد رو pc
Cd: اول pc بعد رو کنسول
نه ببین همونطور که Siren گفت، بازی به اون عظمتی(ویچر ۴) انتظار داری رو کنسول های مقوایی اجرا بشه؟؟ مدیونی اگه فکر کنی GTA 6 بزرگه😄😄
تا مایکروسافت ناشر شد، ایکس باکس شد کنسول مقوایی😂😂😂 اصلا هم حرفشو عوض نکرده ها
عظمت ویچر ۴ 🤣
ریمن و توم یه سوال دارم ازتون. من سایبرپانک و ویچر و بازی نکردم فقط به یک دلیل . میگن باید زبانت خوب باشه. که زبان من خوب نیست. آیا راسته؟ چون اگه اینجور باشه باید بیخیالشون بشم
اگر میخوای از بازی لذت ببری ، آره. اگه رو کنسول میخوای پلی بدی که هیچی ولی اگه پیسی داری ، فارسی ساز بزن بازی کن.
با پیشرفت سریع تکنولوژی، این وظیفه ی کنسول ها هم هست که خودشون رو هم سطح نگه دارند؛ و الا که استدیو ها چه گناهی کردند تا وقتی فاصله قدرت بین پی سی و کنسول کهکشانی نشده، باید فکری دربارش بکنند. گرون کردن کنسول هم راهش نیست.