کیچیرو تویاما از ایده ساخت بازی Slitterhead از روی Siren میگوید
کیچیرو تویاما (Keiichiro Toyama)، طراح بازی سرشناس، ادعا کرده است که در دوران همکاریاش با پلی استیشن، ایده ساخت دنبالهای از بازی Siren برای کنسول پلی استیشن ۲ داشته است. این ایده در نهایت به عنوان بازی Slitterhead تحقق پیدا کرد.
در گفتوگویی با Denfaminicogamer، تویاما توضیح داد زمانی که در بخش سرگرمی سونی یا همان SIE مشغول به کار بود، درباره این فکر میکرد که یک دنباله با بودجه بالا برای Siren چه نتیجهای خواهد داشت. او اشاره کرده که سونی قصد داشت این پروژه را به یک عنوان AAA تبدیل کند. در نتیجه، تویاما طرحی مفهومی با بودجه کلان و مشابه Siren طراحی کرد که در نهایت به شکلگیری نمونه اولیه Slitterhead منجر شد.
او گفت:
Slitterhead از این ایده متولد شد که اگر Siren 3 را بسازم، چه اتفاقی میافتد؟
به گفته او، با وجود اینکه Siren عنوانی کالت باقی مانده، اما افزایش محبوبیت دوباره آن بود که او را به فکر احیای این سری انداخت. او در ادامه افزود:
همه چیز از زمانی شروع شد که در SIE مشغول بودم. در آن زمان، محبوبیت Siren دوباره در حال افزایش بود، بنابراین صحبتهایی درباره ساخت یک اثر مرتبط مطرح شد. اما شرکت خواهان یک بازی AAA بود.
تویاما همچنین توضیح داد که اعتقاد دارد سبک خاص بازیهای ترسناکی که او میسازد، با توسعه بازیهای AAA همخوانی ندارد:
به نظر من، ژانر وحشت و توسعه بازیهای AAA با یکدیگر سازگار نیستند.
پر بحثترینها
- واکنش ایلان ماسک به اظهارات نژادپرستانه کارگردان Avowed
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- شایعه: پورت PS5 بازی Forza Horizon 5 آماده است اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- رسمی: فروش پلی استیشن ۲ از ۱۶۰ میلیون واحد عبور کرد
- تحقیقات جدید FTC علیه مایکروسافت آغاز شده است
- سهگانه Batman Arkham؛ آغاز، اوج و پایان یک افسانه
- تماشا کنید: Light of Motiram معرفی شد، کپی بیشرمانه از Horizon Zero Dawn
نظرات
بهونه نیار ، نمیشه جمعش کرد شاهکار جنابعالی را
بازی هم سلیقه ایه ولی من اصلا از این بازی خوشم نیومد…اصلا جالب نیست…ایده خوب…پرداخت ضعیف
سایرن به صنعت بازی سازی هم وارد شد
بقیه ترولا یکم یاد بگیرن
متاسفانه این بازی همینطوری اومد و اخبارش رفت لابهلای بازی های اخیر از جمله ساخته سابق خود این شخص یعنی سایلنت هیل گُم شد 😭
باید ارزش یبار رفتن داشته باشه بشرطی که گیم پلی اش مثل سایرن غیر منطقی و پیچیده نباشه.چون سایرن هارو رفتم همون سال اما هیچکدومشو تا انتها کسی نمیتونست بره بس که وحشتناک سخت بود یعنی سولزی بود علنا تودرجه سختی منظورمه…هیچ مسیری پیدا نمیشد و انصافا هم بشششششششدت ترسناک و واقع گرایانه بودند