مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجان‌انگیزترین پروژه‌ای است که روی آن کار کرده‌ایم - گیمفا
مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجان‌انگیزترین پروژه‌ای است که روی آن کار کرده‌ایم - گیمفا
مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجان‌انگیزترین پروژه‌ای است که روی آن کار کرده‌ایم - گیمفا
مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجان‌انگیزترین پروژه‌ای است که روی آن کار کرده‌ایم - گیمفا
مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجان‌انگیزترین پروژه‌ای است که روی آن کار کرده‌ایم - گیمفا

مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجان‌انگیزترین پروژه‌ای است که روی آن کار کرده‌ایم

امیر فتحی
۲۳:۲۱ ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجان‌انگیزترین پروژه‌ای است که روی آن کار کرده‌ایم - گیمفا

نیل دراکمن (Neil Druckmann)، مدیرعامل استودیوی ناتی داگ و کارگردان سری The Last of Us، در گفت و گویی با رسانه Variety از بازی جدیدش گفت.

رسانه Variety به‌تازگی فهرستی از بهترین رهبران صنعت بازی منتشر کرده و گویا توانسته با برخی از آن‌ها به گفت و گو بپردازد. به گفته این رسانه، نیل دراکمن (که در لیست مذکور حضور دارد)، جزئیاتی زیادی درباره بازی جدید استودیوی ناتی داگ فاش نکرده، اما گفت چیزی که او و تیمش در راه دارند، هیجان‌انگیزترین پروژه‌ای است که روی آن کار کرده‌اند.

دراکمن همچنین مدتی پیش در مصاحبه‌ای با مجلۀ GQ اعلام کرد که تروی بیکر، صداپیشۀ جوئل در سری The Last of Us، در بازی بعدی این استودیو نیز حضور دارد و او بدون هیچ شکی همیشه با بیکر کار خواهد کرد.

فرماندارNokia_ArmourSirMagAssmehdi_cd2006SaeedALNOHamedHaj_HosseinMehran.BaObi wanRichmanCastillanos◇𝕸𝖗.𝕹𝖔𝖇𝖔𝖉𝖞◇Witcher(هیولا کش گیمفا)𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥HUNTER(آریا و حاج کریتوس سابق)John_MarstonMeti55Mahyar KarimiAEOmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجان‌انگیزترین پروژه‌ای است که روی آن کار کرده‌ایم - گیمفا
مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجان‌انگیزترین پروژه‌ای است که روی آن کار کرده‌ایم - گیمفا
مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجان‌انگیزترین پروژه‌ای است که روی آن کار کرده‌ایم - گیمفا
مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجان‌انگیزترین پروژه‌ای است که روی آن کار کرده‌ایم - گیمفا
مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجان‌انگیزترین پروژه‌ای است که روی آن کار کرده‌ایم - گیمفا
مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجان‌انگیزترین پروژه‌ای است که روی آن کار کرده‌ایم - گیمفا
مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجان‌انگیزترین پروژه‌ای است که روی آن کار کرده‌ایم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Farzam گفت:

    چقدر متن خبر به ژست نیل دراکمن تو عکس میاد 😂

    SS.D1389Nokia_Armour𝙰𝚛𝚜𝚑𝚒𝚊waylanderHaj_HosseinMehran.BaRICK GRIMES__99Witcher(هیولا کش گیمفا)◇𝕸𝖗.𝕹𝖔𝖇𝖔𝖉𝖞◇HUNTER(آریا و حاج کریتوس سابق)more
    • Reyam- گفت:

      دارم کم کم به این نتیجه میرسم که براساس این حرف ها که الان و نزدیک به مراسم ۳۰ سالگی داره از ناتی داگ و سانتا مونیکا میاد ، دو هفته دیگه رونمایی از بازی جدید ناتی داگ و سانتا مونیکا داریم🙂
      @tctd

      XD𝙰𝚛𝚜𝚑𝚒𝚊Mehran.Baبدون‍ تعصبWitcher(هیولا کش گیمفا)Mahdi Sam◇𝕸𝖗.𝕹𝖔𝖇𝖔𝖉𝖞◇silent-man(Motor Edition)HUNTER(آریا و حاج کریتوس سابق)Farzammore
      • Troy Legend گفت:

        اینکه واقعا یک خبرایی هست شکی درش نیست اما اینکه سونی بیاد همه تخم مرغ هاشو تو یک سبد بچینه و برگ های آسش رو که بازی جدید ناتی داگ و سانتامونیکا باشن هم باهم دیگه همزمان رو کنه همچین اتفاقی نمیوفته من خودم به شخصه با اینکه منتظر آیپی جدید ناتی داگ هستم اما رونمایی از آیپی جدید سانتامونیکا رو محتمل تر میدونم چون مدت زمان بیشتری از بازی ناتی داگ داره ساخته میشه

        مگه اینکه سونی بر مبنای اینکه دوسال از عرضه بازه جدید سانتا مونیکا (God of War Raganrok) میگذره که البته اگر بخوایم (DLC Valhalla) رو هم حساب کنیم میشه یک سال بیاد آقایی کنه بزاره قرعه به نام ناتی داگ بیوفته و اول بازی اون رو رونمایی کنه و سال بعد هم عرضه کنه اینطوری رقابت دوباره ناتی داگ و راکستار هم دیدنی میشه چون سانتا مونیکا و راکستار دوبار رقابت کردن اما ناتی داگ و راکستار یک بار و اگر مدت زمان ساخت رو در نظر نگیریم معرفتی بخوایم نگاه کنیم نوبت ناتی داگه که بازیش رو ببینیم D:

        mehdi_cd2006ALNOبدون‍ تعصبWitcher(هیولا کش گیمفا)◇𝕸𝖗.𝕹𝖔𝖇𝖔𝖉𝖞◇navid313714HUNTER(آریا و حاج کریتوس سابق)STARKکفتر گیمینگSpider-Manmore
        • Reyam- گفت:

          قضیه و هدف شوکیس فرق داره با اینی که شما میگید. الان فشار روی سونی به خاطر شوکیس ایکس باکس زیاده.

          HajEsiبدون‍ تعصبWitcher(هیولا کش گیمفا)◇𝕸𝖗.𝕹𝖔𝖇𝖔𝖉𝖞◇STARKگابیکفتر گیمینگSpider-ManMax22
          • Troy Legend گفت:

            ببینید سونی اگر شوکیس ایکس باکس واقعا براش مهم بود و اگر واقعا فشار روش بود میومد یک شوکیس پرو پیمون برگزار میکرد نه اینکه یک State of Play برگزار کنه و سوپرایزشم فقط Ghost of Yōtei باشه که با همین یک دونه بازی هم کار رو درآورد و تا حدودی فشار رو کم کرد منو شما میگیم سونی باید بلافاصله با یک شوکیس جواب رقابش رو میداد انتظار منو شما و طرفداراش این بود

            اما سونی اینطوری کار نمیکنه آدم اینجور مواقع هول نمیشه و باید محتاطانه عمل کنه با برنامه میره جلو سیاست سونی هم که فرق کرده چرا اگر همون سونی سابق بود میگفتیم آره میومد یک شوکیس میداد هرچی فرست پارتی داشت رونمایی میکرد اونم فرست پارتی هایی که هنوز تا زمان عرضشون فاصله زیادی دارن خب این اشتباهه این درسته که باعث میشه رقبایش تا یک بازه زمانی تحت فشار قرار بگیرن و ما هم میبینیم چیا دارن میسازن اما این وسط خودش و استودیوهاش هم ضرر میبینن

            آدم هر چقدر هم تحت فشار قرار بگیره نباید هرچی داره و نداره بریزه وسط باید صبوری میکنه سونی امکان نداره این اشتباه رو بکنه که بیاد بازی های بزرگترین و بهترین استودیوهاش رو همزمان باهم معرفی کنه اما اینکارو میکنه که مثلا بیاد بازی ناتی داگ رو رونمایی کنه در کنارش بازی های استودیوهای کوچیکترش یعنی استودیوهای مثلا Media Molecule، Bend، Firesprite و… رو هم رونمایی کنه یا مثلا بیاد از Spin-off Venom رونمایی کنه

            ◇𝕸𝖗.𝕹𝖔𝖇𝖔𝖉𝖞◇Mahyar KarimiSTARKKingkravinoffamscMax22
            • Reyam- گفت:

              بهتره صحبت درباره این مورد رو به بعد از مراسم ۳۰ سالگی پلی استیشن موکول کنیم.که مشخص بشه شوکیسی برگزار میشه یا نه.نه من و نه شما هیچکدوممون نمیتونیم دقیق در این باره نظر بدیم و فعلا باید منتظر باشیم.البته چیزی که احتمالش خیلی قویه ، حرف اینسایدر هاست که گفتند سونی در حال آماده سازی محتوا های زیادی برای رونمایی است.
              ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
              جدای از این قضیه ، من خودم به شخصه از این سیستم جدید معرفی بازی سونی استقبال میکنم (بازی هارو نزدیک به عرضه معرفی میکنن).اینطوری باعث میشه نه فشاری روی سونی از طرف گیمر ها برای عرضه هرچه زودتر بازی باشه(نمونش لست ۲ که به دلیل تاخیر خوردن ، یه نفر بازیشونو لیک کرد تا مجبورشون کنه بازی رو زودتر منتشر کنن) و نه استودیو ها مجبور به کرانچ بشن.

              بدون‍ تعصب◇𝕸𝖗.𝕹𝖔𝖇𝖔𝖉𝖞◇STARKگابیKingMax22Mehrdad
    • Perfect-2 گفت:

      ژست دراگ من که معلومه تازه از پای پیک نیک بلند شده.

      RƎZAΩ˝KianarminARTHUR MORGANamscEthan Mars𝐌𝐚𝐱 𝐏𝐚𝐲𝐧𝐞
  • Oracle گفت:

    چجوری هیئت رئیسه انقدر سریع مدیرعاملش کرد😂 خیلی عجیبه

    Nin(the ghost of yotei)RICK GRIMES__99Witcher(هیولا کش گیمفا)HUNTER(آریا و حاج کریتوس سابق)RadinSTARKARSHIAAAAdasterloBig WalleRامیر کیان قاسمیmore
    • دارم به یه سری تئوری ایمان میارم …….

      OracleHUNTER(آریا و حاج کریتوس سابق)
    • Tom گفت:

      یه شاهکار ساخت
      از جک ۳ هم تو استودیو فعالیت میکرده
      تو ساخت انچارتد ۱ و ۲ هم دخالت داشته
      نباید مدیر عامل بشه؟

      RƎZAΩamscMahdi SamOracle
      • Oracle گفت:

        ربطی به این موضوعات نداره! اگر به اینه که بروس استرلی ده سال بیشتر از دراکمن سابقه داشت و رو اولین بازیای ناتی داگ کار کرده. یه مربی فوتبال هم بخای بشی کلی مدارک و مدارج رو باید بگذرونی حالا اینکه کلی هم سرش شلوغ بوده نمیدونم چطوری میخاد همزمان نویسنده و کارگردان هم باشه و مدیریت یه همچین استدیویی هم دستش داشته باشه.

        کلا ناتی داگ بعد از ریاست Evan wells و Christophe balestra یه مقدار از نظر بهره وری کم آورد. جدیدا هم افراد کلیدیش یکی یکی دارن خارج میشن و میرن فرضا به استدیوی مستقل بروس استرلی. بنظر اینهمه تاخیر و عقب افتادن رونمایی های ناتی داگ بی دلیل نیست. منتها چیزی که هست اینه که استدیو خیلی سیاست داره و اگر دعوایی هم وجود داشته باشه بیرون درز نمیکنه و داخل خانه باید حل و فصل بشه.

        • Tom گفت:

          خب بروس استرلی قبل دراکمن مدیرعامل استودیو بود
          نیل دراکمن بعد لست شد دستیار مدیر عامل
          بعد استرلی طبیعی بود این نقشو بدن به دراکمن که تا اون موقع روی ۷ تا بازی موفق کار کرده بود
          مگه استرلی چجوری کار میکرد؟ اونم نقش مدیر عامل و نویسنده و کارگردان رو داشت

          هیچ کدوم از بازیای ناتیداگ نسل ۸ ۴ ساله عرضه نشدن با اینکه دنباله بودن
          این که ip جدیده . طبیعیه بیشتر طول بکشه

          بروس استرلیو نمیدونم چرا رفت
          ولی ایوان ولز بازنشسته شد بعد ۲۵ سال
          بروس استرلی نباید میرفت
          ترکیب این دوتا یه چیز فضایی میشد

          Oracleamsc
          • Oracle گفت:

            بروس استرلی از ۱۹۹۲ که روی اولین بازیش کار ‌کرده تا آنچارتد ۴ که بیشتر عمرش تو ناتی داگم بوده یکبار پست مدیریتی نداشته عجیبه که اینو میگی. من گاهی ویدیو های یوتیوب زبان خارجی که معمولا خودمانی هست و رسانه ها زیاد توجه نمیکنن میبینم افرادی که کارمند سابق بودن توضیح میدن که سر چه جزئیاتی بحث میشده، مثلا یکیش کارگردانی بوده چون تو گیم اول و آخر game director هست و استرلی سالهای سال این پست رو داشته دراکمن به عنوان creative director پشت اسم بروس استرلی قرار میگرفته(میتونی تو تریلر ها و آزمایشی بازی ببینی). گویا به ایشون بر خورده که چرا پشت بروس استرلی هستم آخر سر هم (احتمالا مدیران) یک direct by میذارن و اسم بروس استرلی و دراکمن کنار هم تا قائله بخابه.

            تمامی ویدیوهای پشت صحنه ی اکثر بازیای ناتی داگ رو من دیدم هیچ اثر محسوسی از نیل دراکمن نیست حتی kurt margenu و Antony newman هستن ولی اون نه.

            حتما ویدیو هارو ببینی متوجه میشی تو دل استدیو چه خبره این یه مورد ساده ش بود.

            • Tom گفت:

              داداش استرلی از کرش ریسینگ اومده ناتیداگ
              مدیر عامل ناتیداگ بود

              تو ویدئو اثری از دراکمن ندیدی؟ یعنی چی؟ اصلا خود دراکمن میاد تو ویدئو های ناتیداگ توضیح میده که چیکار کردن
              تو تمام ویدئو های موشن کپچر استودیو هست

              جوک میگی؟ دراکمن ناراحت شده اسمشو گذاشتن جزو کارگردانا؟ 🤣🤣🤣
              طراح و برنامه نویس ناتیداگ ناراحت شده گفتن بیا اسمتو بزنم کارگردان ؟ بچه بازیه؟
              نیل دراکمن تو استودیو راه میرفته گفته منو بزنین کارگردان
              مدیریت ناتیداگ که بروس استرلی هم جزوشون بوده‌ میاد گفته بیا اسمتو میزنم کارگردان 🤣

              Oracle
              • Tom گفت:

                البته راست میگی
                استرلی مدیر عامل ناتیداگ نشد
                با ایوان ولز جاشو اشتباه گرفتم

                Oracle
                • Oracle گفت:

                  چیزای دیگه هم همینجوری اشتباه میگی(البته عمدی نیست آگاهی نداری مثل همین مورد). البته مدیرعامل هم لفظ غلطی هست، در اصل ریاست استودیو هست(president)

              • Oracle گفت:

                نه آقای محترم بروس استرلی یکه و تنها game director بوده. دراکمن creative director اسمش پشت اسرلی قرار میگرفت. برو یوتیوب credits تلو و آنچارتد چهار رو ببین متوجه میشی چی میگم.

                • Tom گفت:

                  اسم دراکمن هیچ وقت بعد استرلی نیومده
                  من نمیفهمم منظورت از پشت استرلی چیه
                  از نظر مقام میگی که نه game director و creative director با هم فرقی ندارن
                  اگه از نظر این که اسم کی اول میاد میگی تو credits لست اسم جفتشون با هم میاد
                  تو انچارتد ۴ هم جفتشون به عنوان کارگردان با هم معرفی میشن

  • Agonymous گفت:

    دو تا از اسطوره های صنعت گیم. ناتی داگ و راک استار. منتظریم تا باز دوباره مرزهای گیم پلی، گرافیک، فیزیک، انیمیشن و روایت توسط ناتی داگ جا به جا بشه.

    XDHosseinALNOkravinoffDatkknightHUNTER(آریا و حاج کریتوس سابق)John_MarstonMahyar KarimiSTARKNimamore
  • بابا پدرمونو دراوردی از بس اینو تکرار کردی یک تریلر بده بیرون دیگه داره ۲۰۲۴ هم تموم شد / قبلا حداکثر تو ۳ سال بازی عرضه میکردی الان داره میشه ۵ سال .

    .saleh.Obi wanMahdi Samsilent-man(Motor Edition)Mahyar KarimiSTARKNimaARSHIAAAASpider-Mandasterlomore
    • Reyam- گفت:

      طبیعیه چون بازی ها از نظر بصری و گیم پلی ای و وسعت پیشرفت کردند.

      HUNTER(آریا و حاج کریتوس سابق)Mahyar KarimiSTARKگابیKingARSHIAAAASpider-Manamscdasterloاپوزیسیون گیمفاmore
    • Tom گفت:

      قبلا ۲ تا تیم میشدن
      یکی میرفت سراغ انچارتد . یکی لست اف اس
      نسل ۸ پروژه هاشون به نسبت تعدادشون خیلی بزرگ تر شد
      یه سری بازیا مثل انچارتد ۴ از برنامه عقب موندن (برای همین امی هنینگ رفت)
      تا اخر نسل ۸ کل ناتیداگ داشت روی لست ۲ کار میکرد
      برای همین این نسل مثل نسل پیش هر ۳ سال بازی نمیدن
      درواقع انچارتد ۴ پنج سال در حال ساخت بوده
      لست ۲ ۶ سال

      Behzad zargaryHUNTER(آریا و حاج کریتوس سابق)Mahyar KarimiSTARKگابیKingARSHIAAAASpider-Manamscdasterlomore
      • Oracle گفت:

        دقیقا همینه، ساختار قبلیش خیلی منظم تر بود. خیلی حیف شد که از بین رفت.

            • Tom گفت:

              دلیلش این بود که بازیاشو نسبت به تعدادشون بزرگ تر و پر جزئیات تر شدن

              • Oracle گفت:

                اینم مغلطه ی دیگه. مدیریت قوی باعث این شد داداش قصد توهین ندارم ولی تمام حرفات اشتباهه.

                آنچارتد ۳ با اون جزئیات سال ۲۰۱۱ اومد، همزمان و موازی تلو تو توسعه بود و ۲۰۱۴ اومد. این ساختار برای آنچارتد ۴ هم ادامه داشت و امی تو پیش تولید بود، داستان و بازی رو تا یه جاهایی پیش برد اما با سونی و ریاست ناتی داگ به مشکل خورد (حتی گفته شد داستان حول آتلانتیس پیش برده شده) اما بصورت کلی کنسل شد و امی رفت. و بروس استرلی و مخصوصا دراکمن داستان رو کوبیدن از نو ساختن. فکر کن ۲۰۱۱ آنچارتد ۳ اومد، ۲۰۱۴ تلو و ۲۰۱۶ آنچارتد ۴. بعد میگی جزئیات بیشتر شده😂 یعنی اینا جزئیات نداشتن؟! تازه با اون قضایایی که برای آنچارتد پیش اومد بازم ۲ ساله رسوندنش به عرضه.

                • Tom گفت:

                  امی هنینگ تو ساخت بازی به مشکل خورد
                  نه ریاست استودیو
                  میخواست یکی از ایراداتی که تو نقد ها گرفته بودن رو برطرف کنه (گفته بودن کشتن این همه ادم به طنز بودن نیتن نمیاد)
                  قرار بود انچارتد ۴ تا وسطای بازی هیچ اسلحه ای نداشته باشه
                  تا ۱ سال هم رو بازی کار کرد ولی نتونست ادامشو پیش ببره
                  دراکمن و استرلی اومدن بازیو از اول ساختن
                  ماشین و محیط های بزرگ اضافه کردن
                  اینجوری شد که بازیی که هر ۲ سال یه بار عرضه میشد تو ۵ سال عرضه شد
                  یا قسمت بعدی لست که از ۴ سال رسید به ۶ سال
                  بازیا بزرگ تر و پر جزئیات تر شدن

                  Oracle
              • Oracle گفت:

                مصاحبه ها خود امی هست، بالاخره یجایی میرسی که ایده هات با درخواست تهیه کننده گان و ریاست استودیو همخوانی نداره و باید پروژه رو رها کنی. درسته که آنچارتد هر ۲ سال میومد ولی خب نیل و بروس دقیقا بعد از آنچارتد ۳ تلو رو استارت زدن و سه ساله عرضه شد تو این مدت که نمیتونستن دوتایی همزمان روی آنچارتد هم ۴ کار کنن!! پس تلو ۲۰۱۴ منتشر شد و بلافاصله تیم رفت سراغ آنچارتد ۴ و ۲۰۱۶ هم آنچارتد منتشر شد. پس درواقع آنچارتد ۴ هم مثل نسخه های قبلش ۲ سال روش کار شد نه بیشتر.

                • Tom گفت:

                  میگم
                  تو توسعه بازی به مشکل خورده بود
                  توسعه بازی درست پیش نمیرفته . انگار امی هنینگ هنوز نمیدونسته باید چی بسازه

                  تولید انچارتد ۳ و رست اف اس با هم شروع شد
                  ۲ تا تیم شدن
                  دراکمن و استرلی لست
                  امی هنینگ و ریچمن انچارتد ۳
                  ساخت لست اف اس ۴ سال طول کشید
                  بعد dlc لفت بیهایند دراکمن و استرلی به انچارتد ۴ اضافه شدن
                  تقریبا ۲ سال
                  ولی همه چیزو تو ۲ سال نساختن
                  از کارای امی هنینگ تو ۳ سالی که رو بازی کار کرده بود استفاده کردن
                  دراکمن و استرلی داستان و یه بخشایی از گیمپلی رو عوض کردن

              • Oracle گفت:

                همان طور که خودتم گفتی استرلی و دراکمن بازی رو از اول ساختن(حالا میگی از کارهای امی هم استفاده کردن)، کلا بازی امی تو فضای آتلانتیس و این چیزا بوده. من منکر این نمیشم که از صفر کیلومتر بازی ساخته شده، صد در صد تیم طراحی کاراکتر کارشون خیلی دست نخورده اما داستان و گیمپلی مطمئن هستم از صفر بازنویسی شده و همین مورد که تو دو سال‌ انجام شده خودش کار بزرگ و کل بازی هست درواقع‌‌.

                • Tom گفت:

                  اره داستان و یه بخش هایی از گیم پلی کامل ریبوت شد
                  ولی ایده ها و انیمیشن ها و اصل گیمپلی همون چیزیه که ۳ سال در حال ساخت بوده
                  مثلا قلاب و رانندگی ایده هنینگ بوده

                  Oracle
  • Max22 گفت:

    لعنتی کی رونمایی میشی!؟
    هایپ🔥🔥🔥🔥🔥+

    RICK GRIMES__99STARKKingkravinoffARSHIAAAAیه گیمر سادهamscHTremblerCh7Reyam-more
  • MadcapKev گفت:

    ناتی همه ی بازی هاش شاهکار بودن از نظر من تا حالا و از حالا ب بعد هم امیدوارم شاهکار باقی بمونن .

    Spider-ManRICK GRIMES__99TomSTARKKingARSHIAAAAMax22
  • یا خدا. اگه دراکمن اینو میگه ، باید چیز گادی باشه( عکس خبرو ای جان:)

    RICK GRIMES__99Mahyar KarimiKingARSHIAAAASpider-ManMax22
  • Reyam- گفت:

    یا خدااااااااااااااااااا 🤩🤩🤩🤩🤩

    امیر کیان قاسمیSpider-ManJohn_MarstonگابیMax22
  • NXP game گفت:

    بازی بعدی پر از چیزایی که با شرکت سوییت بیبی جور در میاد و پلی استیشن فن ها تا ۲۰ یا ۳۰ می‌خوان مثل last of us بگن شاهکاره من خودم با پلی استیشن بزرگ شدم و همه بازی‌ هاشو رو دوست دارم به جز لست آف آس کلش مسخره هستش و به خاطر اینکه بهترین بازی سال ۲۰۲۰ شده میگن شاهکاره وگرنه آلدن رینگ ، سکیرو ، انچارتد ، ۳ گانه قدیمی God of war یک سر و گردن از لست آف آس بالا ترن به احتمال زیاد بازی بعدی یک اسپین آف یا پیش فروش برای last of us هستش یا ریمستر ، ریمیک نسخه های قدیمی انچارتد

    HajEsiRadinarminامیر کیان قاسمیSpider-ManOracle𝐌𝐚𝐱 𝐏𝐚𝐲𝐧𝐞AmirgamerTomSTARKmore
  • هیجان انگیز ترین پروژه هاتی داگ : ریمیک ریمیک ریمستر لست ۱

    .saleh.Radinarminامیر کیان قاسمیRICK GRIMES__99𝐌𝐚𝐱 𝐏𝐚𝐲𝐧𝐞HosseinmohaMahyar KarimiRoyalknightوی شنmore
  • البته ریمیک آنچارتد رو هم باید معرفی کنن که اگه اشتباه نکنم شامل نسخه ۱ و ۲ میشه

    arminامیر کیان قاسمیRICK GRIMES__99𝐌𝐚𝐱 𝐏𝐚𝐲𝐧𝐞AmirgamerKingNXP game
  • stills گفت:

    همه بازیهای ناتی داگ و روز اول رفتم…بلوری آنچارتد یک رو روی پی اس تیری صدو بیست هزارتومن پلمب خریدم اون سال…دو و سومی شو هم خریدم و رفتم..بلوری لست هم خریدم…فقط بلوری لست دو رو نخریدم ولی اونم رو فور رفتم..بازیهای خوبی بودن اما هیچکدوم ازینها برام خاطره سه گانه کرش بندیکوت اصلی و جک اند دکستر و جک دو و جک سه نشدن خدا شاهده. یعنی ناتی داگ چرا نباید دیگه جک اند دکستر میساخت چه دلیلی داشت..بنظرم بهترین بازی تمام تاریخ ناتی داگ جک اند دکستر بود..عجب حس بزرگی داشت.عجب حس فوق العاده ای داشت😞😞😞😞لااقل این عنوان جدیدشون کاش یه بازی کاملا متفاوت و تاریخی شمشیری باشه.چیزی مثل یه گاد آووار یا دویل میکرای..گرچه مطمعنا نیست و مطمعنم بازم شبیه لست و آنچارتد درمیارن حالا چه اوپن ورلد چه غیره..ولی بدون تعصب بگم زیاد منتظر عنوان جدیدشون نیستم.اول منتظر رزیدنت اویل ۹ و تومب رایدر نسل نهمی و گیرز آووار جدیده هستم…حتی هورایزن سه رو بیشتر منتظرم

    امیر کیان قاسمیarminamscMahdi SamSEGA.CASTAmirgamerTomSTARKRoyalknightKingmore
  • Amir گفت:

    منی که هنوز لست ۱ هم بازی نکردم 😅😶

    waylanderامیر کیان قاسمیmjKingNXP game
مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجان‌انگیزترین پروژه‌ای است که روی آن کار کرده‌ایم - گیمفا