کوجیما میخواهد که فیلم Death Stranding ابعاد جدیدی از اقتباسهای ویدیو گیمی را ارائه دهد
هیدئو کوجیما نمیخواهد که فیلم Death Stranding یک اقتباس معمولی همانند دیگر اقتباسها از ویدیو گیم باشد و میخواهد که این فیلم رویکرد متفاوتی را در پیش بگیرد.
هنوز تاریخ پخش فیلم Death Stranding مشخص نشده اما با این حال هیدئو کوجیما از اهدافش برای این فیلم میگوید. هیدئو کوجیما گفته که نمیخواهد این فیلم رویکرد معمولیای همچون دیگر اقتباسهای ویدیو گیمی داشته باشد و میخواهد تا این فیلم مرزهای فیلمهای اقتباس شده از ویدیو گیم را گسترش دهد.
کوجیما در گفتوگویی توضیح داد که بازیهایش رویکردی سینمایی دارند، اما تاکید میکند که او در اصل فقط یک خالق بازیهای ویدیویی است. او سپس اضافه کرد که میخواهد Death Stranding در میان موج فیلمهای اقتباسشده از بازیهای ویدیویی، متمایز باشد.
او گفت هدف من ارائه ابعاد جدید از اقتباس سینمایی است که صرفا فقط یک فیلم لایو اکشن نباشد. این هدف بلند پروازانه است، اما دور از دسترس نیست. اگرچه کوجیما کارگردانی این فیلم را بر عهده ندارد، اما به عنوان ناظر در این پروژه همکاری خواهد داشت.
این موضوع با آنچه او در فوریه گذشته توضیح داد، همخوانی دارد. کوجیما گفت که اقتباس از مجموعهای مانند The Last of Us آسانتر است، اما تبدیل بازیای مانند Death Stranding با ۵۰ تا ۶۰ ساعت محتوا به فیلمی سه ساعته، یک چالش سخت میباشد.
منبع: Gamespot
پر بحثترینها
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- آیا پیشنهاد سونی برای خرید Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، منطقی است؟
- جزئیات اولین بهروزرسانی Stalker 2 اعلام شد
- تعداد بازیکنان همزمان STALKER 2 طی روز عرضه در استیم به بیش از ۱۱۳,۰۰۰ نفر رسید
نظرات
از اولشم گفته هدفش فطلم سازی بوده
ببینیم اون چیزی که بباید میشه یا نه
«کوجیما گفت که اقتباس از مجموعهای مانند The Last of Us آسانتر است، اما تبدیل بازیای مانند Death Stranding با ۵۰ تا ۶۰ ساعت محتوا به فیلمی سه ساعته، یک چالش سخت میباشد»
این حرف واقعا درسته حتی همون بازی های خطیش هم سخته که بخوان اقتباس کنن چه برسه به بازی های جهان باز بعد جالبه برمیدارن از سری Assassin’s Creed فیلم میسازن اونم فرنچایزی که جهان بازه و تو دوره های زمانی با شخصیت های متفاوت جریان داره توقع هم دارن موفق بشه اگر الان به این موضوع نگاه کنیم سریال های اقتباسی از بازی ها موفق تر از فیلم های اقتباسی بودن The Last of Us، Fallout، Arcane، The Witcher چون شما نمیتونید بازی هایی که بالای ۱۰ ۲۰ ساعت محتوا دارن رو داخل چندتا فیلم دوسه ساعته بگنجونید در واقع محدود میشید و چاره ای ندارید که یک سری بخش ها رو حذف کنید اما تو سریال دستتون باز تره و میتونید تا هرچند فصل یا هرچند قسمت که نیاز باشه بسازید
خواب دیدی خیر باشه ، اولا فیلمش هزینه سنگینی داره و علاوه بر جلوههای ویژه دارای مخاطبان خاص و داستانی جدید و نامفهوم داره که نتیجه اش شکست توی فروش فیلمه