تلاش مادسازان برای آسانتر کردن بازی STALKER 2
مادسازان در تلاش هستند تا با انتشار مادهای مختلف، میزان سختی عنوان شوتر اول شخص STALKER 2: Heart of Chornobyl را کاهش دهند.
طی چند روز اخیر، مادهای مختلفی روی پلتفرمهایی مانند Nexus Mods منتشر شدهاند که هدف بسیاری از آنها آسانتر کردن بازی با حذف برخی از ویژگیهای مشکلساز یا کاهش میزان سختی مبارزه با برخی از دشمنان است.
بازیکنان در STALKER 2: Heart of Chornobyl در یک محیط پسا آخرالزمانی پر از ناهنجاریهای مختلف و جهش یافتهها قرار میگیرند. در واقع شما در طی چند دقیقه، در میان یک درگیری وحشیانه بین گروهها شدن قرار میگیرید و حتی تلاش برای ردیابی یک انبار یا یک کوله پشتی مخفی میتواند منجر به مرگ نابهنگام شود.
طبق آمار منتشر شده در وبسایت Nexus Mods، مادهای STALKER 2 تاکنون بیش از ۳۵۰,۰۰۰ بار دانلود شده است. پنجمین ماد محبوب این بازی میزان سختی مبارزه با برخی دشمنان سرسخت به نامهای Bloodsuckers و Poltergeists را کاهش میدهد.
یک ماد دیگر میزان دوام اسلحه و لباس را حذف میکند و شما دیگر هرگز برای تعمیر سلاحهای خود نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت. علاوه بر این، مادهایی برای کاهش میزان سلامتی جهش یافتهها، بدست آوردن منابع نامحدود، دویدن نامحدود و حمل کردن وسایل مختلف بدون محدودیت منتشر شدهاند.
بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl هماکنون روی ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی در دسترس است.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
نظرات
هر کسی توان مقابله با واقعیت را ندارد
یعنی انقدر سخته بازی که حتی رو ایزی هم نمیتونن برن؟
۳۵۰۰۰۰ بار ماد دانلود شده. تو دوروز هم یک ملیون فروخته (تو استیم)
بقول یک دلقک باید بازی رو سه تا هزار به حراج بزارن تا فروش بره
کامنتو یادمه شدید
ولی یادم نیسن کی گفته بودش
این دلقک کدوم یکیشون بود؟
اخه توی پست نمرات زیاد بودن :)
اون از بس دلقک بازی در آورد که تیک آبیش گرفتن
✅ طفلی fatality شد و تمام 🤣
جدی برای تازه کارا اولش زیادی سخته
یاد گیریه این قواعد به کمی نرف شدن گیم نیاز داره
ینی روی حالت ایزی هم سخته؟😕
احتمالا میزان سختیش به صورت غیر منطقی هست وگرنه من منتظر یه چنین اثر شوتری بودم که اساسی به چالش بکشه اما نه غیر منطقی
نه سختیش مناسبه هوشمصتوعی های خوبیم داره هوشمندانه عمل میکنن نمیتونی یه گوشه کاور بگیری اینا زرت زرت بیان بمیرن یک مقدار باید باهوش تر عمل کنی ولی بخوام یه ایرادی بگیرم اونم خیلی سریع پیدات میکنن یعنی طرف کم کم ۱۰۰ متر ازت دور تره یک دفعه میبینتت میوفته دنبالت بعد تو هنو یارو رو پیدا نکردی میری عین موش قایم میشی 😂بازیش فانه سختیشم یه حد بدم سخترین درجه کالاف میشه حالت نرمالش
چیز غیر منطقی بازی که غیر قابل عبور باشه وقتی راه عبوری باشه پس راه منطقی داره که باید پیداش کنی ، فکر نکنم بازی اینقدر سختی داشته باشه که می گن ولی خب اکثر افراد به دنبال راحتی هست
سخت شدن بازی و به چالش کشیدن گیمر این روزها زیاد مد نیست و بازی ها سعی می کنن طیف وسیع از مخاطب ها رو راضی نگهدارن
هممون تجربه بازی ها با مراحل سخت داشتم و وقتی از اون مرحله عبور می کنیم احساس خشوحالی زیادی می کنیم و لذت می بریم
آقا رضا بیداری؟
کاش سازنده ها خودشون تو تنظیمات شخصی سازی این ویژگی ها قرار میدادن ک هرکسی بنا ب سیلقه خودش تغییرشون بده تا اینکه قرار ندن و مردم مجبور ب استفاده از ماد شن
Stalker واقعا سبکی بود که باعث شد مترو ساخته شه
این شوتر تاکتیکی با مد آسون تر کردن حال نمیده که
مثل این میمونه که الدن رینگ رو بخوای با ترینر بازی کنی😐😐
استاکر کلا با این سختی هاش و واقع گرایی هاش تعریف شده و این ویژگی ها جزو هویتشه،اگه اینا حذف بشه که میشه فارکرای🤦
ینی خود سازنده بازی عقلش نمیرسیده یه درجه سختی آماتور برای بازی تعبیه کنه که این محدودیتا توش نباشه
این گیم درجه سختی آسون مگه نداره؟ فقط نرمال و هارد داره یا کلا اصلا درجه سختی نداره این گیم دوستان؟