قسمت سوم ریمیک Final Fantasy 7 مینیگیمهای کمتری نسبت به Rebirth خواهد داشت
نائوکی هاماگوچی (Naoki Hamaguchi)، کارگردان Final Fantasy 7 Rebirth میگوید قسمت سوم این ریمیک از مینیگیمهای کمتری نسبت به نسخه قبل برخوردار خواهد بود.
هاماگوچی در مصاحبه با وبسایت Daily Star اظهار داشت که اگرچه تغییرات زیادی در ساختار کلی قسمت سوم ایجاد نمیشود، اما با توجه به بازخورد بازیکنان، تعداد مینیگیمها در بازی بعدی ریمیک Final Fantasy 7 به اندازه قابل کنترلتری خواهد بود.
وی در این باره گفت:
من فکر میکنم کاری که با Rebirth در ساختار بازی و سایر بخشهای آن انجام دادیم، بسیار خوب بود و با استقبال بسیار خوبی از سوی طرفداران مواجه شد. بنابراین فکر نمیکنم که نیازی به تغییرات اساسی وجود داشته باشد.
یکی از مواردی که شاید نیاز به بررسی داشته باشد، تعداد بالای مینیگیمها است که برخی بازیکنان به آن اشاره کردند. اما من فکر میکنم با توجه وسعت و حجم محتوای مینیگیمها در Rebirth تصمیم درستی اتخاذ کردیم.
مشخصاً هرچه قدر محتواهای مختلف بیشتر باشد و مینیگیمهای بیشتری را در یک بازی قرار دهید، احتمال اینکه برخی افراد آنها را دوست داشته باشند و برخی دیگر دوست نداشته باشند، بیشتر میشود.
من فکر نمیکنم تصمیم ما برای قرار دادن آن حجم از محتویات در Rebirth اشتباه بود. این میزان از محتویات برای بازی لازم بود، اما مطمئناً مشتاقانه منتظر بازی سوم و سایر بازیها هستم. اگر از من بپرسید آیا همین تعداد مینیگیم را قرار میدهم، فکر نمیکنم انجام دهم.
ما بررسی خواهیم کرد که چگونه میتوانیم مینیگیمها را برای گروهی از بازیکنانی که میگویند تعداد آنها خیلی زیاد است، به اندازه قابل کنترلتری کاهش دهیم.
این کارگردان پیشتر گفته بود که قسمت سوم در مجموع بزرگتر از نسخه Rebirth خواهد بود. همچنین تایید شده است که مینیگیم محبوب Queen’s Blood با نسخهای بهتر و بهبود یافته در قسمت بعدی بازخواهد گشت.
تیم توسعهدهنده قسمت سوم ریمیک Final Fantasy 7 را برای انتشار در سال ۲۰۲۷ هدفگذاری کرده است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
پلاتو که راحت کنه احتمالا
ولی ممکنه روی سرگرمیه گیم تاثیر بزاره
Rebirth جز پنج بازی برتر زندگیم بود تنها بازی بود که توش اشکمو درآورد با OST بسیار زیبایی که داشت، گوتی امسال حق این بازیه
قسمت سومش هم یه گیم فوق تینیجری که مخصوص افراد ۱۰ تا ۱۶ سال میخوره خواهد بود، واقعا تعجبم که این بازی چطور نمره ی ۹۲ کسب کرد.
هر وقت به ۱۰ سال رسیدی میفهمی چجوری ۹۲ گرفته
”من فکر نمیکنم تصمیم ما برای قرار دادن آن حجم از محتویات در Rebirth اشتباه بود. این میزان از محتویات برای بازی لازم بود“
با توجه به سندروم ”حوصلهسربر شدن قسمت دوم اکثر سهگانهها“ به نظر منطقیه که مینیگیمها بیشتر از دوتای دیگه باشه. هر چند این سندروم تو سینما بیشتر اتفاق میافته تا بازی.
تنها ایرادی که این بازی داره اینکه داره یه بازی رو سوبله تا پاچه خلق الله میکنه.
ببین اگر کل بازی رو میکرد یه قسمت مشکل پیسینگش حل میشد، ولی خدا وکیلی تو پاچه کن نیست. ریبرث یکی از لذت بخش ترین بازی های زندگیم بود.
خب داداش گل نمیشه بگیم مثلا یه بازی خیلی طولانیه باید چند قسمت منتشر بشه مثلا بنسدا بخواد اسکایریم ریمیک کنه یا بایوور مثلا مس افکت رو بیان بگن این بازی ها خیلی طولانی هستن باید تو چند قسمت منتشر کنیم (تو پاچه کنیم) در واقع یجور درآمد زایی می خوان بکنن از بازی های پر محتوای قدیمی.