بلیزارد: Diablo Immortal در وضعیت مطلوبی قرار دارد
پس از عرضه Diablo 4، گمانهزنیهایی پیرامون طول عمر نسخه موبایل فرنچایز، یعنی Diablo Immortal، شکل گرفت. اسکات برگس (Scott Burgess)، طراح مراحل، در کنار نان جیانگ (Nan Jiang)، طراح ارشد بازی، اخیراً در مصاحبهای با PCGamesN از برنامههایی که برای Diablo Immortal در نظر گرفته شده صحبت کردند.
اولین موضوعی که باید در نظر گرفت، پلتفرم اصلی نسخههای مختلف سری Diablo است. با اینکه Diablo 4 روی کنسولها و PC منتشر شد، اما Diablo Immortal روی موبایلها در دسترس قرار گرفت.
اسکات برگس در این باره گفت:
ممکن است روی کاناپه نشسته باشید، قصد دارید Immortal را بازی کنید و هیچ بهانهای وجود ندارد. شما حتی میتوانید در اتوموبیل خود تجربه کنید، فقط مطمئن شوید که حداقل از کروز کنترل استفاده میکنید. این عنصر اصلی بازی است؛ به این معنی که مخاطبان متفاوتی داریم. ما مطمئناً کراساور و همکاری بین بازیها و بازیکنان را در نظر میگیریم. در نهایت، کاری را انجام میدهیم که مناسب مخاطبان فرنچایز Diablo باشد. هدف ما این نیست که بازی دیگر مجموعه را نابود کنیم، قصد داریم طیف وسیعی از مخاطبان سرگرم و راضی باشند.
نان جیانگ نیز در تایید صحبتهای اسکات برگس ادامه داد:
فکر میکنم که Diablo 4 و Immortal بازیهای متفاوتی هستند. تیم ما با Diablo 4 به نتایج خوبی رسید. Diablo 4 تجربه سنتی سری را ارائه میدهد، در صورتی که Immortal برای موبایل عرضه شده است. تفاوت اصلی دو بازی در نوع ارتباط آنهاست. ما در وضعیت مطلوبی قرار داریم، چرا که بسیاری از بازیکنان Immortal اصلاً با سری Diablo آشنا نبودند و این عالی است. مخاطبان ما افزایش یافتهاند و هیچ حد و مرزی وجود ندارد. همۀ ما آزادیم که بازی کنیم و هیچ موضوعی مانع شما از ورود به بازی نمیشود. مهم نیست که برای اولین بار به تجربه Diablo میپردازید یا صرفاً چون از ۴ بازی دیگر خسته شدید به Immortal باز میگردید، همیشه محتوای تازه در دسترس شما قرار میگیرد. ما فقط از هم حمایت میکنیم.
از منظر داستانی، Diablo Immortal رویدادهای بین شماره دوم و سوم سری را تعریف کرده و پنج سال پس از ماجراجویی Dark Wanderer رخ میدهد. بنابراین، حتی اگر اسکینهای Diablo 4 به Immortal راه پیدا کنند، عناوین مختلف به گونهای روایت میشوند که ادغام داستانها آنچنان لازم نیست.
فرصت ادغام عناوین از منظر روایی وجود دارد، اما داستانهای متفاوتی روایت میشوند. Diablo 4 میگوید داستان به کجا میرود و ما در این میان، داستان سرگرمکننده دیگری را تعریف میکنیم. گاهی اوقات، سعی میکنید که رشتههای روایی را به هم متصل کنید که هم چالشبرانگیز و هم لذتبخش است. همیشه پتانسیل زیادی برای برای خلق روایتی هیجانانگیز وجود دارد.
به مناسبت سالگرد World of Warcraft، رویدادی ویژه در Diablo Immortal تدارک دیده شده که Lich King را به Sanctuary آورده و انواع لوازم تزئینی با تم WoW را در دسترس قرار میدهد.
پر بحثترینها
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- گزارش: Final Fantasy 16 روی PC تنها ۲۸۹ هزار نسخه فروخته است
- رسمی: بستههای الحاقی، ریمیکها و ریمسترها میتوانند کاندید بازی سال در The Game Awards شوند
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
دیابلو لوتال
دیابلو ۴ عنوان زیبایی هست لوت کردن رو به حد اعلا رسونده و یه انگیزه قوی واسه دانجن ها به حساب میاد یکی از مواردی که باعث میشه بازی تکراری نشه و اسکسل هایی که می گیرین و نوع مبارزات رو تغییر میده به کنار.و هر لول که میره بالا کاملا متناسب هست. احساس می کنم از طرف منتقدها بهش کم لطفی شده کسایی که گیم پس دارن اصلا از دست ندن
من از استارفیلد واقعا لذت بردم اما متاسفانه ارزش اکسپلور رو نابود کرد و می تونین به هسرعت شما می تونین زره مناسبتون و از اون مهم تر تفنگی که می خواین رو پیدا کنین