در Exodus، عنوان جدید سازندگان سابق Mass Effect، تمام انتخابهای شما روی داستان تاثیر گذار خواهد بود
Exodus یک عنوان مورد انتظار از توسعهدهندگان سابق استودیوی BioWare است. از آنجا که طرفداران همواره آن را با عناوینی مانند Mass Effect و Dragon Age مقایسه میکنند، مؤسس استودیو Archetype، چد رابرتسون (Chad Robertson)، به علاقهمندان نوید یک عنوان علمی تخیلی و نقش آفرینی را داده که در آن، تمامی مراحل انتخابهایی را شامل میشوند که داستان بازی را تحت تأثیر قرار خواهند داد.
کارگردان بازی در این باره گفت:
تمامی مأموریتها و مراحل این بازی، شما را با انتخابهای مهمی مواجه خواهند کرد که همه آنها از لحاظ داستانی تأثیرگذار هستند، اما همه آنها پیرامون اتساع زمان نخواهد بود؛ بنابراین نیازی نیست زیاد نگران پیرشدن کاراکترها باشید، مگر اینکه بدون وقفه با سرعت نور سفر کنید.
در Exodus، داستان بسیار بزرگ خواهد بود و شما قرار است با انتخابهای خود، سکاندار آن باشید. شاید بهترین و جالبترین جنبه این عنوان، همین نتایج دومینووار انتخابهای شما باشد.
در ادامه، رابرتسون به شرح عمیق نحوه پیشرفت داستان بر اساس انتخابهای بازیکن پرداخت:
قرار است چندین انتخاب جالب در بازی وجود داشته باشد که بعداً این انتخابهای کوچک، به آبشاری از تغییرات منجر خواهند شد. همچنین انتخابهایی گره خورده با اتساع زمان، پیر شدن شخصیتها و مرگ آنها را در پی دارد. این انتخابهایی که بازیکن انجام میدهد، کاراکتر آنها، یعنی «مسافر»، را شکل خواهد داد. این تصمیمات، ضمن تغییر در جهان پیرامون، روی افرادی که برای شما مهم هستند تأثیرگذار خواهند بود، اما انتخابهای نادرست نیز به همان اندازه خطرناک بوده و میتوانند رابطه شما با دیگر شخصیتها را به مسیری غیرمنتظره سوق دهد. در نهایت، این بازی شماست و ما میخواهیم به شما آزادی عمل برای انجام دادن این کارها را بدهیم.
همانند اکثر عناوین نقشآفرینی دیگر، Exodus شامل چند پایان مختلف خواهد بود. همچنین گفته میشود زمان به اتمام رساندن بازی نیز روی پایان آن تأثیر خواهد گذاشت. برای مثال، سفرهای بین ستارهای زیاد، ممکن است باعث مرگ یا حداقل پیر شدن همه افرادی که میشناسید شود.
تاکنون اطلاعاتی از زمان انتشار یا پلتفرمهای مقصد بازی Exodus به اشتراک گذاشته نشده است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
اگه بازی رو با تصمیمات زندگیم پیش برم ، ٱمیدی برای نجات کهکشان ندارم جز نابودیش
من ادم بدی نیستم
ولی بی شوخی اینقدر توی تصمیم گیری بدم که نژاد دشمن باید بیاد دنیارو از دستم نجات بده
اگه دست ما باشه ،خدا به فریاد همه برسه 😅🤬
نه جدی تو گیمای این شکلی این مشکلو دارم
در لحظه تصمیم میگیرم
خیلی اوقات بدترین تصمیم
من خودم یه مرحله از کال آف دیوتی بلک آپس قبلی دستم اومد ، من و همکار زنم رو گرفتند اینقدر چرت و پرت جواب یا رو دادم ، زنه رو خفه کردند . بعد وقتی گروهم نجاتم دادند داشتم به حسد همکارم نگاه میکردم که چرا تکون نمیخوره
اون جز اسکریپت نبود که یارو بمیره؟
نه انتخاب های من توی دیالوگ باعث شد
برای منم شد اخه فکر کردم جز داستانه
یعنی ، Detroit: Become Human دیگه ایی در راهه؟ 🤔
از بایورر فعلن چیز خاصی ندیدم، ببینیم شما چه میکنید.
منم از این بازی انتظاری ندارم چون هرکسی که از استودیوش رفته چه ماهر چه بی تجربه خودشو محکوم به فنا کرده.
اگه این بازی از سازنده های سابق بایوور خوب نشه اونا هم باید با صنعت گیم خداحافظی کنن
مثال دور واست نمیزنم سازنده های سابق dice بازی the finals رو ساختن بسیار هم محبوبه منم هر روز دارم پلی میدم مثله چی هم دارن پول درمیارن
از توهم در بیا
اون خیلی به ندرت اتفاق میفته. درسته که بازی finals شروغ طوفانی داشت ولی آیندش خیلی مبهمه
کجاش طوفانی بود فصل اول فقط ۲۰ هزار پلیر گرفت و الان حدود ۱۲۰ هزارتا تو فصل ۴ لطفا راجب چیزی که نمیدونید حرف نزنید
برای یه بازی فری تو پلی ایندی خوبه
یعنی حماقتت دیگه ثابت شدست کجای امبرک ایندیه آخه ؟
سازندگان کلیدی مس افکت ای جانم واقعا امیدوار بودن که ایرادی نداره برای همین امیدوارم دوباره شاهکاری مثل مس افکت دو رو ببینیم که روابط بین شپرد با یاراش داستان بازی رو شکل میده و مرحله اخر بازی که ماموریت بدون بازگشت بود واقعا یکی از بهترین پایان بندی های بازی عمرم بود
شخصیت اصلیش جذبه و پرستیژ شپرد با اون صدای بی نظیرش رو نداره یا دشمن بازی بعید می دونم جذبه illusive man رو داشته باشه
دوستان توسعهدهندگان سابق استودیوی BioWare هستن که شاهکارهای رو مانند Mass Effect و Dragon Age رو خلق کردن و دیگه تو این استودیوی BioWare نیستن پس من میتونم بهشون اعتماد کنیم چون دستشون باز هست و نگرانی بابت چیزی ندارن
من خودم به شخصه بازی Mass Effect 1 2 3 و Andromeda رو چندین مرتبه بازی کردم و خیلی خاطره دارم ازش
پس به امید این که یک شاهکار دیگه خلق کنن و تو دنیای جدیدی جذب بشیم و برای سالیان سال از یادمون نره
اقا قبلا یادمه یه بازی به همین نام بود معروف بود به سیستم تخریب خفنش الان اینا اسم بازی رو این قرار دادن به مشکل نمیخورن؟