سونی از هوش مصنوعی برای پیدا کردن باگ و گلیچ در بازیها استفاده خواهد کرد
بر اساس آگهی شغلی جدیدی که از سوی سونی منتشر شده، این شرکت به دنبال استخدام مهندس ارشد هوش مصنوعی برای کار روی یک سیستم خلاقانه برای پیدا کردن خودکار باگ و گلیچ درون بازیها است.
در متن این آگهی شغلی، از ایجاد یک انقلاب در بهینهسازی پروسه بازخوردگیری و شکلدهی به آینده صنعت بازی با ساخت عناوین با کیفیت و بدون گلیچ با بهرهگیری از هوش مصنوعی سخن آمده است.
این الگوریتمهای تشخیص مشکلات، در حین فرایند تست و دریافت بازخورد نسبت به محصول نهایی در توسعه بازیها به کار برده خواهد شد تا تمامی گلیچها را با دقت بالا شناسایی کند. متقاضیان این موقعیت شغلی، در تیمهای متفاوت برای توسعه و پیادهسازی هوش مصنوعی در عناوین مختلف، مشغول به کار خواهند شد.
بنابراین، به نظر میرسد که سونی قصد دارد به جهت سرعت بخشیدن و بهینه کردن فرایند تست عناوین، به طور کامل این پروسه وقتگیر را به هوش مصنوعی بسپارد. بسیاری عقیده دارند که این تصمیم، موقعیت شغلی تسترهای فعلی را به خطر خواهد انداخت.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
- مایکروسافت همچنان به دنبال خرید و تصاحب در گیمینگ است
نظرات
همینطوری پیش بره کل کارای فنی حتی برنامه نویسیم میدن هوش مصنوعی
این رسما فاجعس
چقدر خوب👌
آینده درازی در پیش صنعت گیمینگه..اگر این هوش مصنوعی بتونه یه آمار درست از خواسته گیمرا به شرکتهایی مثل یوبیسافت و ea بده خیلی خوب میشد)البته که خودشونم میدونن)…البته در آینده شغل هایی در همه جا از بین میره…همین الانم که شرکت ها کارمند های خودشونو اخراج میکنن یکی از این دلایل ورود هوش مصنوعی به این عرصه است
هنوز خیلی مونده هوش مصنوعی ب جایی برسه ک جای انسان بگیره
خیلی خیلی مونده
” بنابراین ، به نظر می رسد که سونی قصد دارد به جهت سرعت بخشیدن و بهینه کردن فرایند تست عناوین ، به طور کامل این پروسه وقت گیر را به هوش مصنوعی بسپارد ”
اینو بدید به راکستار ، بلکه GTA VI رو زودتر منتشر کنه 😂
جدا از شوخی ، به نظرم اگه جواب بده خیلی خوب میشه ، الان پروسه ساخت بازی های AAA واقعا داره به شکل سرسام آوری زیاد میشه ، این کار میتونه هم از طولانی تر شدن پروسه ساخت بازی ها جلوگیری کنه و حتی باعث سریع تر شدنش هم بشه ، از طرف دیگه میتونه از زیاد شدن تعداد بازی های پرباگ جلوگیری کنه و یه عنوان با گیم پلی و داستان خوب ، گیر پر باگ بودن نیوفته .
پ.ن: فکر کنم باید امروز یا ۱۹ نوامبر ( ۳ یا ۷ روز قبل از ۲۲ نوامبر ) گوش به زنگ باشیم که راکستار سکوت ۱۱ ماهشو بشکنه و اعلام کنه که عکس های ( احتمالا ) GTA VI یا تریلر دوم رو ۲۲ نوامبر منتشر می کنیم . ( با توجه به اون احتمال که ۲۲ نوامبر یه خبرایی هست . )
به تنهایی میتونه انقلاب عبور نسل ۹ به ۱۰ باشه و تمام !
هوش مصنوعی نقطه ضعفش نداشتن حس هست به قول ایلان ماسک خداوند در خلقت انسان حس شادی غم انتقام عشق و شادی از طبیعت یا دیدن یک تابلو زیبا و گل زیبا رو قرار داد هوش مصنوعی نکات فنی رو میتونه کاور کنه ولی حسی که به گیمر توسط یک انسان زنده و همنوع خودش میتونه منتقل بشه و یا در بازی وجودش یا عدم وجودش تشخیص داده بشه رو نمی تونه کاری کنه مگه از مغز انسان در کالبد یک Aiاستفاده بشه که اونم باز در یکپارچگی عملکرد اندامها به عنوان یک انسان نمی تونه موفق ظاهر بشه کلا ساخت پکیج یک انسان کامل غیر ممکن هست ولی باید هوش مصنوعی کنترل بشه بازم