در ابتدا قرار بود لینک در The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom دیالوگ داشته باشد
بازی The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom به بسیاری از عناصر کلاسیک و رایج سری زلدا میپردازد و در عین حال، ایدههای جدیدی را نیز معرفی میکند. جالب اینجاست که نینتندو در یکی از ایدههای اولیه بازی، تصمیم به کاری گرفته بود که میتوانست نقطه عطفی برای این مجموعه باشد.
همانطور که احتمالاً میدانید، لینک در بازیهای Legend of Zelda با اصوات و صداهای خاص خود به اتفاقات واکنش نشان میدهد. هرچند که میدانیم در طول بازی با افراد مختلف صحبت میکند اما هیچگاه دیالوگی نمیگوید و حتی جعبههای سنتی دیالوگ هم برای مکالمات او نشان داده نمیشوند. بعد از دههها سکوت، نینتندو تقریباً تصمیم گرفت تا در بازی Zelda: Echoes of Wisdom به لینک اجازه دهد تا صحبت کند.
ایجی آئوناما (Eiji Aonuma) و ساتوشی ترادا (Satoshi Terada)، در مصاحبهای با مجله Famitsu درباره مراحل توسعه این بازی، فاش کردند که در ابتدا قصد داشتند لینک دیالوگ بگوید، اما به سرعت با مشکلاتی روبرو شدند.
آئوناما گفت:
ما در ابتدا تصمیم داشتیم لینک کمی صحبت کند اما این ایده حس خوبی نداشت. مدام به این فکر میکردیم که او هرگز این را نمیگوید. لینک چه چیزی خواهد گفت؟ هیچکس پاسخی برای این سوال نداشت. و البته که نمیدانستیم، چون او هرگز صحبت نکرده است. به همین دلیل، به شرایطی نیاز داشتیم که او نتواند حرف بزند و این موضوع منجر به شکلگیری بخشی از داستان بازی شد.
ساتوشی ترادا اضافه کرد:
هر چیزی که سعی میکردیم بگوییم، احساس میشد که درست نیست.
این بدان معناست که در قسمتی از پروسه ساخت بازی، اولین کلمات رسمی لینک به وجود آمدند اما هیچگاه از آنها استفاده نشد.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
ولی چقدر کنون گوگولی بوده الان ازش شر مطلق ساختن😁
صامت بودن پروتاگونیست ها از دوباره متداول شده : از استارفیلد تا بلکاُپس ۶ و زلدا
یادمه یکی از دلایلی که Homefront The reveloution کوبیده شد (جدا از بقیه مشکلاتش) همین صامت بودن شخصیت اصلیش بود !