آپدیت بهینه‌سازی Baldur’s Gate 3 برای PS5 Pro منتشر شد گیمفا
آپدیت بهینه‌سازی Baldur’s Gate 3 برای PS5 Pro منتشر شد گیمفا
آپدیت بهینه‌سازی Baldur’s Gate 3 برای PS5 Pro منتشر شد گیمفا
آپدیت بهینه‌سازی Baldur’s Gate 3 برای PS5 Pro منتشر شد گیمفا
آپدیت بهینه‌سازی Baldur’s Gate 3 برای PS5 Pro منتشر شد گیمفا
آپدیت بهینه‌سازی Baldur’s Gate 3 برای PS5 Pro منتشر شد گیمفا

آپدیت بهینه‌سازی Baldur’s Gate 3 برای PS5 Pro منتشر شد

ًRE:ZA
۲۳:۳۹ ۱۴۰۳/۰۸/۱۷
baldurs gate 3

Larian، استودیوی توسعه‌دهنده Baldur’s Gate 3، با انتشار یک به‌روزرسانی، این عنوان را برای PS5 Pro بهینه‌ کرد.

این به‌روزرسانی، ضمن بهبود عملکرد PS5 Pro در اجرای حالت‌های Quality و Performance، به شما امکان دسترسی به نرخ فریم‌های ۶۰ و ۳۰، بسته به حالت انتخاب شده در بخش split-screen را می‌دهد. در ادامه جزئیات بیشتر از این به‌روزرسانی را مطالعه می‌کنید:

  • حالت «کیفیت» با وضوح 4K (2160p) و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه روی PS5 Pro اجرا خواهد شد.
  • حالت «عملکرد» روی PS5 Pro، با ارتقا مقیاس از وضوح 1440p به 2160p، به ۶۰ فریم برثانیه دست خواهد یافت.
  • بخش split-screen روی PS5 Pro، با توجه به حالت گرافیکی انتخاب شده، به ترتیب ۳۰ الی ۶۰ فریم به شما ارائه خواهد داد.

بازی Baldur’s Gate 3 برای PS5 ،PC و Xbox Series X/S در دسترس قرار دارد.

RoyalknightHTrembler

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

آپدیت بهینه‌سازی Baldur’s Gate 3 برای PS5 Pro منتشر شد گیمفا
آپدیت بهینه‌سازی Baldur’s Gate 3 برای PS5 Pro منتشر شد گیمفا
آپدیت بهینه‌سازی Baldur’s Gate 3 برای PS5 Pro منتشر شد گیمفا
آپدیت بهینه‌سازی Baldur’s Gate 3 برای PS5 Pro منتشر شد گیمفا
آپدیت بهینه‌سازی Baldur’s Gate 3 برای PS5 Pro منتشر شد گیمفا
آپدیت بهینه‌سازی Baldur’s Gate 3 برای PS5 Pro منتشر شد گیمفا
آپدیت بهینه‌سازی Baldur’s Gate 3 برای PS5 Pro منتشر شد گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ollie گفت:

    اصلا وجود حالت ۳۰ فریم برای کنسولی یا پسوند پرو قابل قبول نیست!!!
    انگار اگه حالت کوالیتی رو نمیزاشتن سنگین تر بود

    RoyalknightST.ranger
    • HTrembler گفت:

      چرا اون وقت؟ اگه فقط مد ۶۰ بود و ورژن ۳۰ فریم رو حذف می‌کرد، اون موقع قابل قبول میشد؟

      اما اینکه چرا ورژن ۳۰ رو میذارن، جدا از حق انتخاب، یه دلیلش میتونه این باشه که وقتی کنسول ps6 بیاد، خیلی راحت میتونه نسخه با کیفیت ۳۰ فریم پرو رو که ویژگی های گرافیکی بهتری داره رو با نرخ ۶۰ اجرا بکنه بدون اینکه کار اضافی نیاز داشته باشه. (مثلا فرض کنین بلادبورن جوری ساخته میشد که با هر کنسول قوی تری میتونست بهتر بشه)
      همون کاری که کنسول پرو الان داره انجام میده و مثلا نسخه ۳۰ فریمی کنسول های پایه رو با کمی اصلاح ۶۰ فریم اجرا میکنه (البته اگه سی پی یو مشکل درست نکنه)

      Royalknight
آپدیت بهینه‌سازی Baldur’s Gate 3 برای PS5 Pro منتشر شد گیمفا