BioWare برنامهای برای ساخت بستهیالحاقی Dragon Age: The Veilguard ندارد
استودیوی BioWare در مصاحبهای با وبسایت Rolling Stone اعلام کرد که پس از تکمیل Dragon Age: The Veilguard، تمام توجه خود را به بازی بعدی Mass Effect معطوف کرده است.
جان اِپلر، مدیر خلاق BioWare، در مصاحبهای با این نشریه تأیید کرد که بازی جدید Mass Effect تمرکز اصلی آنها است و بر این موضوع تاکید داشت که هیچ برنامهای مبنی بر عرضه بستهالحاقی برای Dragon Age: The Veilguard وجود ندارد.
با تکمیل Dragon Age: The Veilguard، این کمپانی تأیید کرد که هماکنون هیچ برنامهای برای ساخت DLC وجود ندارد. تمرکز کامل توسعهدهنده اکنون Mass Effect بعدی است.
در مورد Mass Effect 5، استودیوی BioWare به طرفداران اطمینان داده است که از نظر بصری همچنان واقعگرایانه خواهد بود. علاوه بر این، گامبل تأیید کرد که این بازی همچنان لحن بالغانه سهگانه را حفظ خواهد کرد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
نظرات
بچه شرمنده بابت اسپم
یه چیزی خیلی ذهنمو درگیر خودش کرده
Splinter cell 1 قدیمی تر از reaident evil 4 هست درسته؟
تو SC 1 ما دوربین روی شانه رو داریم
پس چرا RE 4 به این معروفه که این حالت رو ابداع کرده؟
Resident Evil 4 معروف به ابداع حالت سوم شخص روی شانه نیست، بلکه معروف به Popular یا محبوب کردن این دوربین در میان عناوین «اکشنمحور» هست (از بازیهای کوچکی مثل binary domain گرفته تا آثار بزرگی مانند Dead Space ،TLOU و GEARS). حتی قبل از Splinter Cell هم آثاری با دوربین سوم شخص از روی شانه داشتیم (WinBack)، اما هیچکدوم به منبع الهام برای عناوین بعد از خودشون تبدیل نشدن. (واژۀ «اکشن» هم در این موضوع بسیار اهمیت داره چون اکثر عناوینی که از re تاثیر پذیرفتن مبانی اکشن محور داشتن)
بازی RE4 به عنوان یک پکیج کامل، کیفیت، ریتم استثنایی و استاندارد بسیار بالایی داشت و این کیفیت در کنار اکشن درگیرکننده، تونست محبوب و به منبع الهام تبدیل بشه. اما اولینها پکیج کامل و کافی برای تاثیرگذاری روی دیگر سازندگان (حداقل به طور گسترده) رو نداشتن. Winback به خاطر کیفیت پایینتر سایر بخشها یا خام بودن ایدههای تازه، نتونست دلیل قانعکنندهای برای الهامبخش بودن ارائه بده. SC هم با این که کیفیت بالایی داشت، اما به خاطر ژانر و فن بیس کوچکتر آثار مخفیکاری توانایی Popular کردن دوربین از روی شانه رو نداشت و البته طراحی چنین دوربینی برای یک مخفی کاری که اکشن بسیار کمی داره، آسان تر بود.
برای تحول صنعت گیم تنها ایده جدید داشتن یا اولین بودن کافی نیست. بازی باید به طور بسیار گستردهای دیده بشه و استاندارد کیفی بالایی داشته باشه تا توسعهدهندگان دیگه به الگوبرداری از اثر ترغیب بشن. اگر یک ایده جدید رو با استاندارد حداقلی اجرایی کنین یا حتی با کیفیت بالا، ایدهای تازه در ژانری نه چندان گسترده اعمال کنید، به اندازه کافی دیده نمیشید.
برای تاثیرگذارترین بازیهای تاریخ گیمینگ، مثالهای اینچنینی زیاده. GTA 3 هم اولین بازی سه بعدی جهان باز نیست، اما همچنان تاثیرگذارترین و انقلابیترین اثر جهان باز سه بعدیه چون این ساختار رو Popular کرد. قبل از gta 3 عناوین جهان باز سه بعدی مثل Hunter و Driver رو داشتیم، اما به دلیل مقیاس و کیفیت بالاتر و شرایط، GTA 3 به عنوان انقلاب آثار جهان باز سه بعدی شناخته میشه. حتی مبانی مارکتینگ و مقیاس پروژه هم در یک پروسۀ تحول تاثیرگذاره.
ممنون آقای کریمی
خیلی جامع و کامل توضیح دادید❤️🔥
فکر می کنم سازنده های فاینال فانتزی ۱۶ هم همین حرفو زده بودن ولی بعدش دیدیم از توش ۲ تا DLC دراومد 😅😅
اون فکر کنم گفت مردم بخوان میشه
با سلام آقای جهرمی عزیز وقت بخیر .بازی final fantacy 16 واقعا بازی ارزشمندی هست ؟ من زیاد پیرو اکشن بخصوص سبک پر حرکت ژاپنی نیستم خواستم لطفا بگید ارزش خرید و دانلود برای یکی مثل من داره ؟
من هنوز بازی نکردم متاسفانه ؛
اینو به عنوان یک خبر که تا حدودی گوشه ذهنم بود گفتم
خود بازی چیه که واسش dlc هم بسازن
هنوز بازی اندازه یک سومش فروش داشته و عاقلانه هم نیست یک دی ال سی بدن باید ببینه میتونه اصلا بودجه ۲۵۰ میلیون دلاری بازیو در بیاره که خیلی بعیده
اینطور که به نظر میرسه من بعید میدونم این بازی بتونه به سود آوری برسه.هیچ سر و صدای خاصی به پا نکرده.در حال حاظر بیشتر صحبت ها از بلک اوپس ۶ هست.بعد از کالاف تمام توجه ها معطوف هست به استالکر ۲ قلب چرنوبیل.بعد از استالکر ۲ هم در آذر ایندیانا جونز .