شایعه: سازنده Modern Warfare 3 روی نسخه جدید Halo کار میکند
طبق یک شایعه و آگهی استخدام، استودیوی Sledgehammer، یکی از ۳ سازنده اصلی سری Call of Duty، روی یک بازی در جهان Halo کار میکند.
طبق آگهی استخدامی لیست شده در لینکدین (Linkedin)، استودیوی Sledgehammer روی یک بازی «غیرمنتظره» با استفاده از Unreal Engine 5 کار میکند. TheGhostofHope، منبع داخلی سری Call of Duty در شبکه اجتماعی توییتر گفت که این پروژه، اثر جدیدی در جهان Halo است و مدتی از شروع توسعه آن میگذرد. این منبع اطلاعات بیشتری درباره این پروژه و نقش استودیوی Sledgehammer در توسعه آن ارائه نکرد.
مدتی پیش استودیوی ۳۴۳ نام خود را به Halo Studios تغییر داد و اعلام کرد که دوران جدیدی برای این سری آغاز شده است. همچنین گفته شد که عناوین جدید Halo با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 5 توسعه خواهند یافت.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- منبع داخلی: PS6 در سال ۲۰۲۷ عرضه خواهد شد + اطلاعات بیشتر
نظرات
با توجه به اتفاقات اخیر خیلی بعید نیست
بالاخره هیلو استودیوز نیاز به یه کمک برای استفاده از آنریل۵ داره (هرچند کوآلیشن هم بود)
فقط امیدوارم چیز خوبی دربیاد
به نظر من بهترین راه برای مایکروسافت و مدیریت استودیو های خودش و اکتیویژن اینه ک مثلن سه تا استودیو داره سالانه دارن کاد میدن بگن آقا اسلج همر هرسال مسئول زامبیه و وارزون…..و میتونن اسلج همر رو مثلن بذارن رو مولتی پلیر کاد و هیلو و حتی میتونن واسه کوآلیشن هم مولتی خوب بسازه حتی به دوم هم کمک کنه تو ساخت آنلاینش و اینفینیتی وارد و یه استودیو دیگ رو بذارن مسئول کمپین سالانه کاد به نظرم کاد کمپینش ساختش زیاد کار نداره چون هشت ساعت بیشتر نیس و ثابل مدیریته ک مثلن دوتا استودیو بذترن هر دوسال از هر کدومشون یه کمپیم خوب درحد هشت نه ساعت بخان ک معرکه میشه
خب ببین حرفت درست ولی فکرنکنم یه استودیویی که شوتر اول شخص میسازه بتونه به کوالیشن کمک کنه چون یکم کارش مشکل میشه
+ یه استودیو هرساله بخواد کمپین کاد رو درست کنه هم کارش سخت میشه
درسته پلی تایمشون کمه ولی با این حال بازم زمان زیادی میبره
مخصوصا اگه بخوان مثل بلک آپس ۶ باشه که باید حداقل ۲ سال روش وقت بذارن
کوآلیشن هم آلردی داره به آن دد لبز تو ساخت استیت آف دکی کمک میکنه و به نظرم یکی از بهترین استودیو های ایکس باکسه راحت میتونن یه بازی خفن بسازن فقط حیف و صد حیف ک مولتی پلیرشو درست کار نمیکنن وگرنه یکی از بهترین استودیو هایی ک با آنریل کار میکنه و حتی تو دولوپ انجین به خود استودیو آنریل کمک میکنه همین کوآلیشنه برای اثبات این موضوع کافیه ببینین ک چرا دادن دموی آنریل پنج ک شوکیس قدرت انجینه رو دادن به کوآلیشن بسازن
ولی ۳۴۳ تازه داشت هیلو ساختن یاد میگرفت🫠
بیشتر از ۱۰ ساله که آیپی هیلو دستشونه دیگه چیو یاد بگیرن
ولی خب
دیگه با اینفینیت خوب فهمیده بودن دیگه
کسی بیاد خرا ب میشه دیگ
بجز ۳۴۳ هیچ استودیویی نمیتونه مسیر هیلو رو ادامه بده. اینم احتمالد یه نسخه فرعی از بازیه
بنظرم به ۳۴۳ برای ساخت هیلو جدید کمک میکنه
ماکروسافت مجموعه ای از قدرتمندترین استودیو های جهان در جهت ساخت شوتر داره که هیچ ناشری حتی نزدیکشمونم نیست(به جز بانجی) که میتونن با هم همکاری کنن و شاهکار خلق کنند و اینکه دارن با هم همکاری میکنند خبر خیلی خوبی هست فقط امیدوارم اون حس جاه طلبی تو سران ایکس باکس زنده بشه !
دلم تنگ شده برا یه هیلو عین نسخه سوم کاش نسخه جدیدش یه چی مثل قدیماش بشه همون قدر خفن و جالب 🙃
نزدیکترین استودیو برای ساختن هیلو بین استویو هایی که دارن فکر کنم همین استودیو باشه هرچند اخیرا سابقه خیلی درخشانی ندارند
💀💀💀
اتفاق خوبیه و میتونه خیلی به گیمپلی هیلو کمک شایانی بکنه و چند لول ببره بالا این اثر رو خوشحال شدم
😳 چ شود
اگه درست باشه و از استودیوها اکتیویژن استفاده کنن و هزینه هنگفتی رو بازی بذارن احتمال عرضه هیلو برای پلی استیشن بالا میره
یه بازی دیگه که انتظار میره با کمک استودیوهای اکتیویژن بلیزارد توسعه پیدا کنه فالوت هست چون بارها گفان دنبال راهی هستن تا فالوت بعدی رو زودتر توسعه بدن
جان فکر کنم اولین بار بود که به کامنتت دیس دادم چون قضیه رو ناموسی کردی دیگه. هیلو و گرز هرگز برای نینتندو و پلی استیشن منتشر نخواهند شد.
منم دلم نمیخواد ایکسباکس هویتش رو چند بازی خاص هستن رو مولتی کنه. به قول شما قضیه ناموسیه. ولی اینقدر اتفاقای عجیب نادلا رقم زده هر احتمالی رو در نظر میگیرم
شدنی که شدنیه عجیب نیست
فقط یا یه استودیو دیگه وارد چرخه تولید کالاف شده به جاش یا کالاف دیگه سالانه نیست
این ممکنه از نظر گیمپلی خیلی هیلو رو تحول بده ولی بخوان داستانی حساب کنن اسلج همر اصلا توی بخش داستان خوب نیست اونو دیگه باید بدن دست کار بلد
اینو دوست دارم ، امیدوارم اندازه مسترچیف کالکشن خوب باشه
منظورم این نیست که حالا نسخه گاردینز و اینفینیتی خوب نیستن ولی به اندازه نسخه ۳ و دی ال سیاش خوب نبودن بیشتر قابل قبول بود