مدیر EA: عنوان Dragon Age: The Veilguard نشانگر بازگشت BioWare به دوران اوج خواهد بود
اندرو ویلسون (Andrew Wilson)، مدیر عامل شرکت Electronic Arts، باور دارد که عنوان Dragon Age: The Veilguard میتواند استودیوی BioWare را به دوران شکوه خود بازگرداند.
در حین جلسه مالی EA پیرامون درآمد سهماهه دوم سال، ویلسون مدتی در رابطه با گذشته BioWare در چند سال اخیر، خصوصاً بازی Anthem سخن گفت. وی با اشاره به شکست Anthem در برآورده کردن آنچه بازیکنان انتظار داشتند، تأکید کرد که از آن زمان، BioWare دستخوش تغییرات زیادی شده و Dragon Age: The Veilguard تداعیکننده بازگشت BioWare به دوران اوج خواهد بود. ویلسون در این باره گفت:
BioWare توانسته است دوباره همه ویژگیهایی که BioWare را به استودیویی محبوب با عناوینی پرطرفدار تبدیل کرده بود، در Dragon Age: The Veilguard قرار بدهد. ویژگیهایی مانند کاراکترهای عمیق، جهان غنی، داستانهای پرمعنا و تصمیماتی که در گیمپلی تأثیر میگذراند. من باور دارم، دلیل موفقیت Dragon Age: The Veilguard، همین توانمندی BioWare در ارائه این ویژگیها، در کنار دادن زمان کافی برای پیاده کردن آن است.
Dragon Age: The Veilguard فردا، ۱۰ آبان، برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مدیرعامل مایکروسافت: به عرضه بازیهای خود برای پلتفرمهای دیگر ادامه خواهیم داد
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- حقوق مدیر عامل مایکروسافت پس از اخراج ۲۵۰۰ نفر از کارکنان بخش گیمینگ، به ۷۹ میلیون دلار افزایش یافت
- کوجیما: میخواهم بازیهایی خلق کنم که فضاییها از آنها لذت ببرند
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- سیستم مورد نیاز Horizon Zero Dawn Remastered اعلام شد
نظرات
با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمیشه!
هیچ ماستبندی نمیگه که ماستم ترشه!
تعجبی نداده که چرا کد بازی رو برای از منتقد های درست حسابی ندادن . به منتقد هایی که کد این بازی رو بهشون دادن همه نمرات عجیب و غریب و بالایی به این بازی دادن اخه IGN میاد به این بازی ۹ میده و حتی یه خط کاملا هم برای این بازی توضیحی نکات مثبتی نکات منفی نمیزاره (یک بازی نقشآفرینی فانتزی با مناظری حیرتانگیز. این بهترین Dragon Age و بهترین فرم استودیوی BioWare است. )اخه مگه ژورنالیست Sweet baby که میاد از بازیی که چپ و راست سیاست های مزخرف ووک رو داخل فرور میکنه مگه میشه انتضار دیگه ای هم داشت؟ اینا میان به منتقد هایی که داخل یوتوب این بازی رو نقد میکنن به ویدیوشون حق کپی رایت میزنن . اخه طرف چطور بعد ۶ ساعت گیم تایم پای این بازی حتی یه نقد منفی به این بازی وارد نمیکنه نصف ویدیو داره از قابلیت scar surgery تعریف میکنه نه از گرافیک تاریخ مصرف گذشته اصلا نمیشه با black wukong مقایسش کرد نه از گیمپلی تکراری و خسته کننده بازی نه از دیالوگ های خشک و خالی بازی نه از داستانی که خودشون هم نمیدونن چه نتیجه ای از پایانش گرفتن . طرف از منتقد های خودشون نمرش به بازی ۶ از ۱۰ بوده با این نقد چیزهای زیادی برای دوست داشتن Veilguard وجود دارد، اما گاهی اوقات باید ایرادات متعدد آن مانند گیمپلی تکراری و داستانی که نمیداند چطور از واقایع خود نتیجهای معقول بگیرد را نادیده بگیرید تا از آن لذت ببرید. این یک نقشآفرینی کاملاً لذتبخش و یک Dragon Age ناامیدکننده است.من واقعا ناامید شدم این فرنچایز از Origns رسید به این فاجعه که فقط داره اسم Dragon Ag رو داره
خوبه حالا که بازی اومده این حرف رو زده ؛ قبلا با پررویی چند ماه پیش از عرضه بازیاشون این حرفو میزدن ، مثلا سری نیدفوراسپید یادمه پیش از عرضه اینو میگفتن که نسخه Payback قراره این سری رو به دوران اوجش برگردونه !!
چقدر یه نفر میتونه متوهم باشه!
از کیفیت writing بازی مشخصه. جدی از Baldur’s gate, Jade Empire, Dragon age origins و Mass Effect رسیدن به چی :))
البته baldur’s gate هم دو دستی دادن به یه شرکت دیگه این چند مدته خیلی EA تصمیمات پر اشتباه گرفته بازی به هیچ عنوان به استانداردهای dragon age نزدیک هم نشده چه برسه اینکه بخواد برگرده به اوج بازی کلی باگ داستانی داره به جز یه سری از شخصیت های قدیمی شخصیت های جدید افتضاحن شاهد دیالوگ های شدیدا سطحی و بچه گانهای هستیم گرافیک بازی خیلی doll face و بچه گونه طراحی شده و شاهد اون محیط دارک همانند dragon age origins هم نیستیم.
این بازی هیچ جاش شبیه دراگون ایج نیست همون طور که اساسینس کرید های بعدی با کلی ادعا اومدن اما هر دفعه بیش تر از قبل از عناوین اورجینال خودشون فاصله گرفتن همین رو میشه واسه مس افکت و بازی های جدید بتسدا پیاده کرد قبلا حداقل npc های اسکایریم یه خورده میشد باهاشون تعاملات و معامله انجام داد این مورد توی استارفیلد به مراتب بد تر از قبل شده با اختلاف شاید بگم اورریتد ترین بازی بتسدا همین استارفیلد بود که الکی گنده شد.