شرکت Koei Tecmo از برنامههای آینده خود میگوید
در تاریخ ۲۸ اکتبر (۷ آبان)، شرکت Koei Tecmo گزارشی از نتایج مالی نیمه اول سال مالی جاری (تا پایان ۳۱ مارس ۲۰۲۵) به همراه اهداف بلندمدت و استراتژی جهانی خود منتشر کرد.
در سال ۲۰۲۳، Koei Tecmo به بالاترین میزان فروش بازی خود از سال ۲۰۰۹ رسید. اگرچه فروش کلی بازیها در سال مالی جاری کاهش یافته، مجموعه بازیهای قبلی شرکت در این بازه زمانی عملکردی بهتر از حد انتظار داشته و آمار فروش خوب Rise of the Ronin، انحصاری پلی استیشن ۵ که در پایان سال مالی گذشته عرضه شد، در این گزارش جلب توجه میکند. سود عملیاتی آنها نیز افزایش یافته و همین امر باعث شده تا این شرکت پیشبینیهای مالی خود را برای سال مالی جاری بهبود دهد.
در سایه این موفقیتها، Koei Tecmo بر افزایش سودآوری، توسعه و تولید بازیها توسط تیمها و استودیوهای داخلی و گسترش بازارهای منطقهای تمرکز دارد. این شرکت قصد دارد به یکی از ۱۰ شرکت پر سود بازیسازی در جهان تبدیل شود. با توجه به این که Koei Tecmo در سال ۲۰۲۳ رتبه چهاردهم و در سال ۲۰۲۲ رتبه هفدهم را در این زمینه داشته، به نظر میرسد به تدریج در حال صعود به سمت این هدف است.
برای حفظ سودآوری، Koei Tecmo در نظر دارد هر سال عناوین بزرگی منتشر کند و بازیهایی در ژانرهای متنوع، متناسب با تواناییهای هر کدام از استودیوهای خود از جمله استودیوی AAA جدید، به دست طرفداران برساند. همچنین این شرکت قصد دارد تمام بازیهای خود را بدون توجه به مقیاس آنها، به طور مستقل منتشر کند.
تا پیش از پایان سال مالی جاری در ۳۱ مارس ۲۰۲۵ (۱۱ فروردین ۱۴۰۴)، Koei Tecmo بازیهای FAIRY TALE 2 ،Dynasty Warriors Origins و Atelier Yumia را عرضه خواهد کرد. از بین این سه بازی، Dynasty Warriors Origins در قالب یک «عنوان اصلی» معرفی شده و به نظر میرسد این شرکت انتظار بالایی از بازگشت به ریشههای این سری دارد.
در بخش استراتژی منطقهای، Koei Tecmo قصد دارد ساختارهای موجود در آمریکای شمالی، اروپا و چین/آسیا را برای بازیهای کنسولی و رایانههای شخصی تقویت کند. در حوزه بازیهای آنلاین و موبایلی، تمرکز این شرکت در کوتاهمدت روی ژاپن و مناطق همسایه خواهد بود و در بلندمدت نیز برنامههایی برای گسترش این بخش به صورت جهانی دارد.
همچنین این شرکت ژاپنی در نظر دارد با تمرکز بر توسعه در شعبه سنگاپور، بازار خود را در نواحی جنوب شرق آسیا و هند گسترش دهد. به عنوان بخشی از پروژههای مختلف، شعبه سنگاپور این کمپانی در حال کار روی نسخه بینالمللی بازی Dead or Alive Xtreme Venus Vacation است و همچنین طراحی کاراکتر جدیدی به نام Reika را نیز بر عهده داشته.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
امیدوارم کراس اور های بیشتر از سری warriors هم در دستور کارشون باشه و اتفاقا امیدوارم چون با نینتندو زیاد همکاری میکنن ای کاش یه Xenoblade Warriors ساخته بشه. فعلا که به عنوان سه فن قدیمی سری واریرز انتظاراتم از Dynasty warriors origins خیلی بالاست مخصوصا بعد از اینکه ۹ واقعا ناامید کننده بود.
این Atelier Yumia هم خیلی قشنگ به نظر میاد. امیدوارم موفقیت سه گانه Ryza رو تکرار کنه.
فقط هایپ اساسی نسازید لطفا
این شرکت با وجود بازیای خفن تری که ساخته فک نمی کردم دوباره اسم dynasty warriors رو بیاره
این سری رو من خودم خیلی دوستش داشتم ولی افتاد تو ورطه تکرار
بعدش هم که خواستن بهش تنوع بدن گند زدن بهش
امیدوارم این نسخه بازی جذابی بشه
کاش Dead or alive هم دوباره بسازن با گرافیک خیلی واقع گرایانه 😁
اون نینجا ن این استدیو نینجا گایدن
Dynasty warriors 9 واقعا ضعیف بود بازیش و سامورایی واریرز ۵ هم با اینکه طراحی هنری جالبی داشت زیاد بازس جالبی نبود.
واقعا یه Dead or alive درست و حسابی جاش خالیه. مخصوصا یه چیزی باشه که مثل Dead or alive 3 , 4 , 5 باشه. تو ۶ اومدن فن سرویس رو کم کنن و گیم پلی رو مثلا Hardcore کنن که بازی حرفه ای بشه گرفتن هر چیز فانی که تو بازی بود رو از بازی گرفتن.