نقشه بازی Dying Light: The Beast کوچکتر، اما پر جزئیاتتر از نسخههای قبلی خواهد بود
کارگردان Dying Light: The Beast، تایمون اسمکتالا (Tymon Smektala)، مدعی شده که علیرغم کوچکتر بودن نقشه بازی نسبت به Dying Light 2، جزئیات بسیار بیشتری در آن گنجانده شده است.
Dying Light: The Beast که در ابتدا قرار بود به عنوان بسته الحاقی Dying Light 2 منتشر شود، پس از مدتی بهاندازهای بزرگ شده بود که سازندگان تصمیم گرفتند آن را به صورت مستقل منتشر کنند. هرچند که پیشبینی میشود محتوای زیادی در نقشه آن گنجانده شده باشد، کارگردان این عنوان تأیید کرد که اندازه محیط آن به بزرگی Dying Light 2 نخواهد بود.
Dying Light: The Beast، بازیکنان را به منطقه جدیدی با نام Castor Woods خواهد برد که در مقایسه، بسیار کوچکتر از Villedor به نظر میرسد. کارگردان این فرنچایز، اسمتکالا، این اطلاعات را در آخرین مصاحبه خود با Gamingbolt تأیید و اضافه کرد که این عنوان، از لحاظ جزئیات، مناطق قابل کاوش، روایت محیطی و رازهای مخفی، بسیار پرمحتوا خواهد بود. وی در ادامه توضیح میدهد:
Caster Woods مکانی پرتنش و اتمسفریک در منطقه دورافتاده جنگلی قرار دارد که محیطهای مختلفی از پارک ملی گرفته تا شهرک صنعتی را شامل خواهد شد. Dying Light: The Beast هرچند که در مقایسه، کوچکتر از Dying Light 2 به نظر میرسد، اما نقشه آن بسیار با جزئیات بوده و بهگونهای طراحی شده است تا بتواند هر لحظه از کاوش کردن را بسیار لذت بخش کند. در Dying Light: The Beast، تأکید بسیاری روی روایت داستانی محیطی و مکانهای مخفی خواهیم داشت و تمام نقاط این نقشه، توسط هنرمندان ما به صورت دستی طراحی شدهاند. ما امیدواریم که بازیکنان بتوانند خودشان را در این محیط ترسناک و دورافتاده غرق کرده و از کاوش آن لذت ببرند.
به نظر میرسد که Castor Woods قرار است از محیط معمول شهری فرنچایز Dying Light فاصله بگیرد و بازیکن را در میان جنگلی پرتراکم قرار دهد. سؤالی که اکثر طرفداران از خود پرسیده بودند و باعث نگرانی آنها میشد، تأثیر منفی این نوع محیط، روی سیستم پارکور محبوب این فرنچایز بود که اسمکتالا به این نگرانیها اینگونه پاسخ میدهد:
پارکور، از عناصر کلیدی هویت Dying light 2 بوده و ما میدانستیم که باید آن را حفظ کنیم، حتی اگر محیط تغییر یافته باشد؛ بنابراین تصمیم گرفتیم که حتی اگر ساختمانهای کمتری در محیط وجود دارد، هرکدام از آنها را با بیشترین جزئیات ممکن برای پارکور طراحی کنیم. تقریباً هیچ ساختمانی در بازی وجود ندارد که شما بتوانید از در ورودی وارد آن بشوید، در عوض، برای رسیدن به هر نقطهای، نیاز خواهید داشت به چابکی شخصیت اصلی تکیه کنید. در کنار این موارد، ما وسایل نقلیهای را نیز برای جابهجایی بازیکنان میان مناطق طراحی کردهایم؛ بنابراین فرقی نمیکند که با پای پیاده بروید یا با ماشین، در Dying Light: The Beast، جابهجایی میان نقاط، بسیار پویا و منحصر به محیط طراحی شده است.
Dying Light: The Beast برای کنسولهای PS5، PS4، Xbox Series X/S و Xbox One در کنار رایانههای شخصی در حال توسعه بوده؛ ولی تا کنون تاریخ انتشار مشخصی از سوی توسعهدهندگان به اشتراک گذاشته نشده است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
حس ترسش بیشتر میشه سر محدودیت
ولی خب چرخش و پارکورش ممکنه محدود شه
به نظر چیز خوبیه، امیدوارم ووک رو این تأثیر نداشته باشه
به به ببینیم چه آشی پختین خیلی منتظر این بازیم.
جزئیات،همون چیزی که دوستش دارم مثل ردد۲ و فال اوت و استارفیلد و سایبرپانک و بقیه…
کلا هر چیزی کوچیک و پر
کلا هر چیزی کوچیک تر و پرجزئیات ترش خوبه🙃
احساس خوبی به کامنتت ندارم
منتظریم 😍
من فقط نسخه دوم بازی رو تجربه کردم و واقعا لذت بردم
البته مشکلش این بود که همه جا تقریبا یه شکل بود و بعد از چند ساعت بازی عملا چیز جدیدی برای ارائه نداشت هرچند از تجربه پریدن از برج های بلند با کایت رو نمیشد فراموش کرد
ولی اگر بتونن تفاوت نقاط مختلف شهر رو بیشتر کنن و داخل ساختمونها همه یه جور نباشه عالی میشه
شماره یکش رو خیلی باهاش حال کردم ولی شماره دومش رو ده دقیقه بازی کردم اصلا جالب نبود، امیدوارم این خوب باشه مثل یکش
کاش گیم پلیش شبیه نسخه اول باشه. نسخه دوم که اصلا خوب نبود
اصن از بازی هایی که یه تبر یا یه چکش میدن دستت اونم بازیی که اول شخصه به جای اسلحه خوشم نمیاد واقعا نمیدونم چرا متوجه نمیشن و این جور با یارو میسازن
نسخه یک بازی خیلی داستان پر باگ و شتاب زدهای داشت اما در کل گیم پلی بازی خیلی خوب طراحی شده بود به خصوص بخش پارکور بازی نسخه ۲ همون نقاط قوت قسمت قبل رو کردن نقطه ضعف بازی یعنی پارکور، در مقایسه با نسخه ۱ پارکور ۲ یک شوخی به حساب میومد داستان بازی هم که کلا معلوم نبود تکلیفش با خودش چند به چنده حتی از نسخه ۱ بدتر بود امیدوارم بالاخره شاهد یک بازی خوب از این فرانچایز باشیم چون این مجموعه خیلی پتانسیل های زیادی داره. چه توی گیم پلی چه توی داستان سرایی.
من شماره یک رو بازی کردم خیلی عالی یود
شماره دو رو گرفتم اما هنوز بازی نکرمش
نمیدونم چطوره