توسعهدهنده Stalker 2: بازی در تمام موقعیتها نرخ فریم ثابتی خواهد داشت
کمتر از یک ماه تا انتشار STALKER 2 فاصله داریم. بازی بارها از زمان معرفی تاکنون، به دلایل مختلفی (از جمله جنگ اوکراین) تاخیر خورد. با این حال، توسعه دهنده بازی یعنی GSC Game World اخیراً در رویداد مطبوعاتی خود در پراگ، جزئیات بیشتری را از این عنوان مورد انتظار به اشتراک گذاشت.
در مصاحبه ویدیویی که توسط Radio Times Gaming منتشر شد، ایونی کولیک (Yevhenii Kulyk)، تهیهکننده Stalker 2، در پاسخ به سوالی پیرامون مشکلات Unreal Engine روی پلتفرم PC در مورد بهینهسازی بازی صحبت کرد.
ایونی کولیک در این باره گفت:
برای این که به سطح انتظاراتمان در راستای بهینهسازی بازی روی ایکس باکس و PC برسیم، تغییرات زیادی در رندر رشتهها و بهینهسازیهای مرتبط با CPU و RAM اعمال کردیم. اکنون تقریباً به پایان مراحل پولیش نزدیک شدهایم. هدف ما این است که بازی در تمام موقعیتها با نرخ فریم و عملکرد پایداری اجرا شود.
موتور ما بر اساس Unreal Engine 5.1 توسعه یافته، ولی آن را ۵.۱.GSC مینامیم چرا که برای ساختن دنیای بزرگ Stalker 2، باید برخی از ابزارهایی موجود در Unreal Engine را بازنویسی میکردیم و یا ارتقا میدادیم.
استودیوی GSC Game World در سال گذشته، پیرامون انتقال از UE4 به UE5 اظهار داشت که Lumen و Nanite ابزارهای مناسب برای به پایان رساندن توسعه بازی هستند. با این حال، Epic هر دو فناوری را در نسخههای اخیر UE5 بهروزرسانی کرده بود.
در بخش دیگری از مصاحبه، ایونی کولیک با تاکید بر آن چه که قبلاً در مصاحبه با Gamescom گفته بود، تکرار کرد که مادهای PC و کنسول در راه هستند:
مطلعیم که بخش قابل توجهای از پایگاه طرفداران ما و بهخصوص طرفداران قدیمی خواهان مادها هستند. ما پشتیابی از ماد را به کنسول نیز اضافه میکنیم، بنابراین نسخههای ایکس باکس بازی نیز همانند PC همگی آنها را دریافت خواهند کرد. همچنین، در حال آمادهسازی یک جعبه ابزار بسیار بزرگ هستیم که تمامی ابزارهای لازم برای ساخت ماد را در اختیار سازندگان قرار میدهد.
بازی Stalker 2 در تاریخ ۲۰ نوامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آبان ۱۴۰۳) برای PC و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر میشود و از روز اول عرضه روی گیم پس در دسترس قرار میگیرد. همچنین، بر اساس گزارشهای قبلی میدانیم که بازی انحصاری زمانی سه ماهه خواهد بود و احتمال انتشار آن در اوایل ۲۰۲۵ روی پلی استیشن ۵ وجود دارد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
من ترجیه میدم حتی ۳۰ ثابت باشه تا فریم تغییر کنه
اگه بازی واقعا طبق چیزهایی باشه که نشون دادند ، حتما تجربش میکنم
از اون سالها ک تجربه اش کردم هنوزم دلتنگ استاکر هستم… حیف ک روی سونی پورت نمیشه… همیشه عاشق دنیای آخرالزمانی بودم ک خودت تک و تنها بجنگی برای بقا با محدودیت های غذایی مهمات و غیره… واسه همین طی این سالها هر نسخه از مترو چندین بار تمومش کردم ولی استاکر یه چیز دیگه ست… واقعا دنیای خاصیه… خوش ب سعادت بچه های مایکرو فن ک استاکر دارن و امیدوارم لذت ببرن ازش♥️😊
۳ گانه اصلی روی هر سیستمی با یک cpu فکر کنم اجرا بشن نیازمند سخت افزار قوی نیست نهایتا ماد هم میزنی بهتر بشه.
ولی خب نکته ای ک هست مایکرو فقط اسپانسره حتی ناشر هم نیست اما یحتمل برای پی اس هم عرضه اش کنن.
نگران نباش همه ی بازی های ایکس باکس از جمله فورزا و گیرز و هیلو و …. و همین بازی ، همه برای پلی استیشن پورت میشن
چون مایکروسافت کلا سر سوزن به طرفداراش بها نمیده
یعنی کلا هیچ کدوم بها نمیدن
فعلا بعد از ۱۴ سال Red Dead Redemption 1 برای pc منتشر شد
تازه انحصاریم نبود
خوشختانه سریع هم کرک شده و روی سایتهای دانلود قرار گرفت
حرفت درسته ولی این بازی هیچ ربطی به ایکسباکس و مایکروسافت نداره و صرفا انحصاری زمانیه
سطح یه وای فای فن خوش باش انشاالله تو خواب فورزا پلی میدی گیم پستم میزنی
فکر کنم بد برداشت کردی
من خودم قبول ندارم ولی متاسفانه مایکروسافت می خواد ناشر بشه
وگرنه اصلا سونی فن نیستم
انشاالله ناشر میشه هم شما هم من کیفشو میبریم
خوش به حال سنی فن ها چون میتونن این بازی رو با کیفیت 4k تجربه کنن
حس و حال قدم زدن و کاوش تو جهان آخرالزمانی این بازی ادمو هایپ میکنه واسه تجربش امیدوارم بازی موفقی بشه بی صبرانه منتظر انتشار واسه ps5 هسدم
خیلی مصاحبه جذابی بود. توی مصاحبه اشاره شد ک هیچ قسمتی از بازی جنریت نشده و اکثرا دست سازن.
و بشدت هایپم ببینم a life 2.0 قراره چطوری باشه، این سیستم توی ۳ گانه اصلی بشدت جذاب کار شده بود.
اما بیشتر خود بازی برای ماد های بازی هایپم، توی این سال ها طرفدار ها کارهای اعجاب انگیز با موتور قدیمی بازی کردن و الان با ساپورت ماد به صورت رسمی دوست دارم ببینم چیکار میکنن.
این روز ها هایپ بودن برای ی بازی چیز خوبی نیست ولی این بازی داره دلبری میکنه:)
امیدوارم فروش خوبی هم تجربه کنند.
به به دیگه چی از این بهتر 😍😍
ببا که بدجوری منتظرتم بیب 🤤
خلیی جذاب خاصه امیدوارم بترکونه😍
از کدوم سایت میشه سی دی بازی های روز ایکس باکس رو گرفت؟
یادش بخیر بخاطر این بازی ایکس باکس گرفتم ک تاریخ انتشارش فک کنم ۲۲/۴ بود
الان نزدیک ۲۵ داره عرضه میشه
هر وقت هر کسی میگه ما در فلان جا مشکلی نداریم کل چهار ستون بدنم میلرزه :/
😂😂😂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂
در امور سیاسی بگیر تا بیاد زندگی و دنیای گیم
😂😂😂
چ عجب
بیا ببینیم چه کردن باهات بعد این همه حاشیه و چالش که پیش اومد
ایول شصت فریم عالیه
“نرخ فریم ثابت”
به قول یه خواننده ای:
this is a beautiful lie
مشکلی با فریم دراپ ندارم
ولی منی که گرافیکhd6670 و پردازندهg2020 با ۴گیگ رم ddr3 دارم چیکار کنم؟😂💔