بازی Cronos: The New Dawn از عناوینی مانند Dead Space ،Alan Wake و Resident Evil الهام میگیرد
Cronos: The New Dawn با الهام از بازیهای معروف، تمام تلاش خود را برای ایجاد بهترین تجربه ترسناک ممکن به کار میگیرد.
با وجود نگرانیهای فراوان، تیم Bloober در قبال ریمیک Silent Hill 2، موفق عمل کرد. در حالی که بسیاری انتظار داشتند توسعهدهندگان به سراغ ریمیک سایر قسمتهای Silent Hill بروند، این استودیو بلندپروازیهای بیشتری داشت. Bloober Team اخیراً IP جدید ترسناک خود، Cronos: The New Dawn، را معرفی کرده است و طبق صحبتهای جدید سازندگان، این بازی از بهترینهای وحشت بقاء الهام گرفته است.
Jacek Zieba، کارگردان و تهیهکننده Cronos، گفته است این بازی از Dead Space ،Alan Wake و Resident Evil الهام گرفته است تا چیزی بسازد که بتواند ژانر آثار وحشت را تکان دهد. او در مصاحبهای با IGN گفت که Cronos: The New Dawn هویت خاص خود را خواهد داشت اما در عین حال بهترین عناصر Dead Space و سایر فرنچایزهای مشهور وحشت را با هم ترکیب خواهد کرد.
به عنوان مثال، شخصیت اصلی بازی شبیه به کاراکتر آیزاک در Dead Space خواهد بود و گیمپلی آن از Alan Wake الهاماتی خواهد گرفت. این بازی بیشتر روی گیمپلی متمرکز خواهد بود، اما در کنار آن، یک داستان جذاب را روایت میکند.
به مانند قطع عضو در Dead Space و المان چراغ قوه در Alan Wake، هستۀ اصلی گیمپلی Cronos را نیز یک مکانیک کلیدی شکل میدهد. علاوه بر این، تیم سازنده رسماً اعلام کرد که Resident Evil الهام بخش بزرگی برای آنها بوده است.
این استودیو از توسعه ریمیک Silent Hill 2 لذت برد اما میخواست کاری اصیل و اورجینال انجام دهد. Bloober Team قصد دارد با ترکیب چشمانداز خود از یک بازی ترسناک ایدهآل و تخصص خود، چیزی بسازد که برجسته شود.
Cronos: The New Dawn در سال ۲۰۲۵ برای PC، PlayStation 5 و Xbox Series X|S منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- شایعه: Fable ،Gear of War E-Day و عناوین دیگر انحصاری ایکس باکس در راه پلی استیشن هستند
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مدیرعامل مایکروسافت: به عرضه بازیهای خود برای پلتفرمهای دیگر ادامه خواهیم داد
- اکتیویژن حمایت کامل خود را از سیاست تنوع، برابری و شمول اعلام کرد
- حقوق مدیر عامل مایکروسافت پس از اخراج ۲۵۰۰ نفر از کارکنان بخش گیمینگ، به ۷۹ میلیون دلار افزایش یافت
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- کوجیما: میخواهم بازیهایی خلق کنم که فضاییها از آنها لذت ببرند
- مقایسه جلوههای بصری Horizon Zero Dawn Remastered با نسخه اصلی
- آپدیت PS5 Pro برای The Last of Us Part 2 Remastered منتشر شد
- بازی Call of Duty: Black Ops 6 روی پلی استیشن ۵ تروفی پلاتینیوم نخواهد داشت
نظرات
همچنان حرفم همونه
https://gamefa.com/1092882/how-bloober-is-following-silent-hill-2-with-its-first-original-survival-horror-cronos-the-new-dawn/#comment-2747126
کار خیلی سختی در پیش دارن چون فقط الهام گرفتن کافی نیست باید خلاقیت و نوآوری ای به خرج بدن که بتونه این سبک رو پیشرفت بده داستان، فضاسازی و… همیشه برای بازگو شدن و طراحی کردن وجود داره چیزی که اهمیت داره بحث گیم پلیه باید ببینیم میتونن سبک وحشت بقا (Survival Horror) و حتی ترسناک روانشناختی (Psychological Horror) رو پیشرفت بدن و چیز نوئی بهش اضافه کنن یا اینکه نه صرفا میخوان یک بازیه قابل قبول و استاندارد بسازن
“بازی Cronos: The New Dawn از عناوینی مانند Dead Space ،Alan Wake و Resident Evil الهام میگیرد”
خود اون ۳ تا از همدیگه الهام گرفتند و میگیرند ، این از اونا 😄
این ژانر وحشت تو یه چرخه وحشتناکی از الهامگیری (البته بعضی مواقع کپیپیست) افتاده ، امیدوارم این قضیه به جای وحشتناکی در صنعت بازی ختم نشه ؛
شک ندارم سونی روی موفقیت این بازی شک داشت و گر نه اینو هم انحصاری خودشون میکرد
سونی با کونامی قرار داد داره
نه بلوبر
امیدوارم خوب باشه/مثل کالیستو هایپ الکی نباشه.