ویدیو: بازی Squadron 42 در سال ۲۰۲۶ منتشر خواهد شد و ۳۰ تا ۴۰ ساعت گیمپلی دارد
در رویداد Citizencon مشخص شد که بازی Squadron 42 در سال ۲۰۲۶ عرضه خواهد شد و ۳۰ تا ۴۰ ساعت گیمپلی دارد. این اعلامیه پس از نمایش دموی Squadron 42 در رویداد Citizencon به اشتراک گذاشته شد و اولین فصل بازی را به شکلی تماشایی به نمایش گذاشت که بازیکنان را با جهان بازی آشنا میکند.
البته این رویداد بدون مشکل هم نبود. دو کرش در طول نمایش بازی اتفاق افتاد که کرش دوم بهجای نسبت داده شدن به ماهیت ناپایدار بازی، بهطور خندهداری به کامپیوتر نسبت داده شد. پس از نمایش دمو، کریس رابرتز (Chris Roberts)، کارگردان بازی، روی صحنه رفت و اعلام کرد که این بازی تقریبا ۳۰ تا ۴۰ ساعت گیمپلی داشته و تیم توسعه به انتشار آن در سال ۲۰۲۶ اطمینان دارد.
تریلر جدید بازی را در ادامه مشاهده میکنید:
بازی Squadron 42 در ۱۰ اکتبر ۲۰۱۲ همراه با Star Citizen معرفی و کمپین تامین بودجه هر دو بازی نیز در این زمان راهاندازی شد. طبق آمار وبسایت رسمی Squadron 42 و Star Citizen، تا زمان نگارش این خبر، ۷۲۹ میلیون دلار برای بازی پول جمعآوری شده است.
پر بحثترینها
- برتری قاطع فروش PS5 Pro نسبت به دیگر کنسولها در آمازون
- معرفی ۱۰۰ بازی جذاب ایرانی (قسمت سوم)؛ مروری بر صنعت بازی در ایران
- ویدیو: گیمپلی بازی ایرانی Blood of Mehran یادآور God of War و Assassin’s Creed است
- مدلهای جدید Xbox Series X تراشههای کوچکتر و سیستم خنککننده بهتری دارند
- خالق The Last of Us: بازیهایی مانند Bloodborne تمرکز زیادی روی داستان ندارند
- در یک نظرسنجی بزرگ PC به عنوان محبوبترین پلتفرم بازی انتخاب شد
- رسمی: بازی Marvel’s Spider-Man 2 برای PC تایید شد + تاریخ عرضه
- شروع ضعیف Unknown 9 Awakening روی استیم در پی دخالتهای شرکت Sweet Baby
- بازی بعدی ناتی داگ احتمالا شامل رانندگی وسایل نقلیه خواهد شد
- منابع داخلی: مراسم جدیدی از سوی ایکس باکس برای هفته بعد برنامهریزی شده است
نظرات
خدا بیامرزه بابا بزرگمو از جوانیش منتظر این بازی بود و خرید زده بود
فعلا که حساب ش واسه من به ارث رسیده و بعید میدونم پسرم هم بتونه تکمیل شدن این بازی رو به چشم ببینه
به امید روزی که اولین ارتباط انسان ها با بیگانگان انجام بشه
اون روز
روز لانچ این بازی برای گیمرهای کنفنداسیون بین کهکشانی خواهد بود
شما خودت رو بذار جای طرف, ۱۳ سال قبل یک استدیو کوچیک چند نفره تاسیس میکنی دوتا بازی AAA رو همزمان داری توسعه میدی نصف هالیوود رو اوردی داخل بازیت بالا ۵ میلیون نفر بازی رو خریدن و حمایت کردن و پخش مولتیش رو دارن بازی هم میکنن هر ۳ ماه هم برای بخش مولتی آپدیت میدی هر هفته روند توسعه کامل بازی رو توضیح میدی بعد از ۱۳ سال هم برای بخش داستانی تاریخ انتشار دادی بعد یکی پیدا میشه یک چیزی از دور در مورد بازیت شنیده میاد مسخرت میکنه, وضعیت عالیه 🙂