سازنده Dave the Diver قصد گسترش این آیپی را دارد
آقای هوانگ خالق بازی Dave the Diver که بیش از ۴ میلیون نسخه فروخته و برنده جایزه BAFTA شده، میگوید که قصد دارد به دنبال موفقیت این بازی، آیپی را با ساخت بازیهای جدیدی که بر شخصیتهای متفاوت در ژانرهای مختلف تمرکز دارند، گسترش دهد.
در مصاحبهای با VGC در گیمزکام آسیا در سنگاپور، هوانگ گفت که استقلال جدید شرکت Mintrocket که خود او مدیرعامل آنجاست، به این شرکت امکان میدهد که بیشتر بر توسعه بازی، بهخصوص آیپی Dave the Diver، تمرکز کند. هوانگ در پاسخ به این پرسش که آینده Mintrocket چگونه خواهد بود، گفت:
در واقع، من میخواهم خود آیپی Dave the Diver را گسترش دهم. فکر میکنم این رویای هر کارگردانی است، چرا که ما شخصیتی داریم که مخاطب با او ارتباط برقرار میکند. اما در واقع، در Dave the Diver به عمق داستانهای شخصی کاراکترها نرفتیم، زیرا میخواستیم بازی را بسیار غیررسمی و ساده نگه داریم.
بهعنوان یک کارگردان، علاوه بر DLC داستانی که در حال حاضر روی آن کار میکنیم، من میخواهم بازیهای جداگانهای درباره هر شخصیت بسازم تا نشان دهیم که چطور با هم آشنا شدند و قبل از آمدن به Blue Hole چه کاری انجام میدادند. و به این معناست که ژانر بازیها میتواند متفاوت باشد. شاید اگر یک روز شروع به ساخت بازی پیشزمینه داستانی Dave کنیم، بتوانیم او را در حرفهای دیگر قرار دهیم. او همیشه غواص بوده است، بنابراین واقعاً به این فکر نکردیم که چطور باید با Dave پیش برویم.
هوانگ گفت که قصد دارد داستان Dave the Diver را با روایت پیشزمینههای هم شخصیت اصلی و هم شخصیتهای جانبی گسترش دهد و توضیح داد:
من واقعاً میخواهم نشان دهم که او چطور بزرگ شد، چگونه غواص شد، و چطور به Blue Hole آمد. فکر میکنم این خیلی جالب است. Cobra، یکی از شخصیتهای اصلی ما، از پروژه قبلی من یعنی Evil Factory آمده است. او یک دلال اسلحه بود که مجوزش لغو و پس از آن بازنشسته شد و از زندگیاش لذت برد، و سپس اتفاقی افتاد و او تصمیم گرفت به Blue Hole بیاید. بنابراین واقعاً میخواهم این نوع داستان را در بازیهای دیگر بگویم.
هوانگ گفت علیرغم اینکه بهعنوان یک زیرمجموعه مستقل درون Nexon قرار گرفتهاند، همچنان خواهان این است که Mintrocket کوچک باقی بماند:
فکر میکنم ما کوچک باقی خواهیم ماند. منظورم این است که تعریف از کوچک میتواند متفاوت باشد. Dredge فقط چهار نفر را در تیم توسعه دارند. اما فکر میکنم تیمی متشکل از ۲۰ تا ۳۰ نفر ایدهآل است. اینطور، ارتباط برقرار کردن و همنظر بودن اعضا با یکدیگر آسانتر است. فکر میکنم Mintrocket میتواند در آینده از لحاظ اندازه بزرگتر شود، اگر در کاری که اکنون انجام میدهیم مطمئن باشیم. اما این به این معنی است که ما تیمهای بیشتری با اندازه مشابه خواهیم داشت، یا شاید شروع به انجام برخی کارهای نشر بازی کنیم. اما این به معنای داشتن یک تیم ۱۰۰ نفره عظیم نیست.
پر بحثترینها
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
- گزارش: Final Fantasy 16 روی PC تنها ۲۸۹ هزار نسخه فروخته است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
نظرات
اگه مثل قبل ازش استقبال شه حتی میتونن سه بعدیش کنن
من حدود ۵۰ ، ۶۰ ساعت این شاهکار رو بازی کردم و خیلی بازی لذیذی بود . 👌
اینطور که گفته ، قشنگ ۱۰ تا بازی از این یونیورس در میاد ؛ دمشون گرم 👏👏
داوود غواص۲