از بازی کوآپ استودیوی رمدی با نام FBC: Firebreak رونمایی شد
استودیوی رمدی طی مراسم Xbox Partner Preview به طور کامل از عنوان کوآپ سهنفره FBC: Firebreak رونمایی کرد. این اثر در جهان بازیهای Control و Alan Wake روایت میشود.
تریلر رونمایی این بازی را در ادامه میتوانید تماشا کنید:
بازی FBC: Firebreak در سال ۲۰۲۵ برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی منتشر میشود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
چه تریلر جذابی بود
یه تصویر ویدیوی شکسته
هیجان بازی بالا بود به نظر اثر خوبی میاد و اینکه سلاح های جدید رو شاهد بودیم
اتمسفر کنترول و آلن ویک به صورت ترکیبی واقعا دیدنی میشه 😍
تنست: الو رمدی خودتی؟
رمدی: آره خودمم. جانم تنسنت؟
تنست: خواستم یادآوری کنم ۱۵ میلیون وام گرفتی و باید بهره رو هم علاوه بر اصل پول پس بدی.
رمدی: بله آقا یادمه. *مدیر استودیو با کف زدن، توجه همه را به خود معطوف می کند*
مدیر: تک نفره مک نفره تعطیل! میخوام بزنیم تو کار کوآپ و مولتی و توی اون زاویه دیدی که تخصص خیلی داریم و پروژه های قبلیمون توش خیلی موفق بودن(اشاره به Crossfire X)
فقط بشمارید طی یک دهه اخیر، چند استودیویی که جزو بهترین های تاریخ بودن، به خاطر این مسخره بازی کوآپ و سرویس محور متضرر شدن و زمان و سرمایه مالی و انسانی زیادی از دست دادن:
Bioware => Anthem
Naughty Dog => TLOU2 online
Rocksteady => Suicide Squad: Kill the justice League
Rare => Sea of thieves
و حالا نماینده جدید این فهرست، رمدی با این بازی بی رمق. لعنت به پول که تمام استودیوهای جریان ساز رو میخواد نابود کنه…
به هیچ عنوان Sea Of Thieves تو این لیست نیست بازیش یکی از بهترین لایو سرویس های حال حاضره
البته از حق نگذریم Rare موفق بوده با sea of thieves و متاسفانه بهترین بازی دهه اخیرشون بوده
بهتره بگیم موفقش کرد. لانچ خیلی بدی داشت بازی ولی خوشبختانه تونستن جمعش کنن. مشکل اینجاست هنوز داره در مورد بازی هایی که استودیو ۳۰ سال پیش ساخته صحبت میشه و ازشون الگوبرداری میشه ولی بعد از خریداری شدن توسط مایکروسافت به معنای واقعی کلمه نابود شد!
استدیوی rare قبل از خریداری شدن توسط ماکرو نابود شده بود، نینتیندو بعد از چندین بازی بد و ناموفق بود که استدیو rare رو فروخت
Sea of thieves که یه بازی موفق بود اولش چون چیز زیادی نداشت نمره پایین گرفت بعدش هزاران آپدیت و داستان های جدید آورد ,
با نظرت مخالفم به نظر من بازیه بسیار جذابیه و قطعا میتونه موفق بشه من حتما پلیش میدم. و اینکه رمدی یه استودیوی مستقله و خودش تصمیم میگیره با چه ناشری کار کنه و چه بازی بسازه کسی مجبورش نکرده. تنسنت هم یه پولی به رمدی داده و فقط سفارش ساخت یه سری بازی آنلاین رو به رمدی داده مثل ایکس باکس با کوانتوم بریک، مثل اپیک گیمز با آلن ویک ۲، مثل راکستار با ریمیک مکس بین ۱و۲، در ضمن آخرین بازی سینگل پلیر رمدی آلن ویک ۲ بود که بازیه بی نظیریه و متای بالایی هم گرفت و کلی هم جایزه برد اما فروش پایینی داشت پلیرا استقبال نکردن و بازی به سود دهی نرسید در نتیجه بهتره رمدی یه تست بکنه و ببینه توی بازی های آنلاین برعکس سینگل پلیر از لحاظ مالی و سوددهی میتونه موفق بشه یا خیر.
خوشحالم که از بازی خوشت اومده. اون مطلب فقط جنبه طنز داشت و خودم هم بارها اشاره کردم یه اینکه آلن ویک ۲ از لحاظ تجاری کاملا نادیده گرفته شد منتها چیزی که هست اینه که تک نفره رو اگه خوب بسازی تا ابد میشه فروخت ولی اگه چندنفره رو خراب کنی باید بندازیش تو چاه و سیفون رو بکشی و هیج بازگشت سرمایه ای نخواهی داشت. رایگان هم که نیست بازی چه بدتر دقیقا مثل Crash Team Rumble که به شخصه از تجربه اش لذت بردم ولی بخاطر رایگان نبودن اصلا دیده نشد.
زیاد با بازیای تمام مولتی رابطه خوبی نداری مث اینکه
اینجا مجبورن آلن ویک ۲ حتی به سود دهی ام نرسید
جنریشن جدید دیگه کمتر به بخش داستانی اهمیت میدن ( بچه های ده تا شونزده هفده ساله ) کلا بازیای مولتی بهشون بیشتر حال میده
خب اینا هم فک میکنن چیکار کنیم که ضرری که خوردیم و جبران کنیم باید ی بازی مولتی پلیر بسازیم
ولی خب اشتباه شون اینجاس
ساخت بازی مولتی پلیر محور ساخت هرکسی نیس
هدف گرفتن قشر نوجوان، خیلی کار ریسکیه. نوجوان ثبات فکری نداره و بادی به هر جهته؛ امروز بازیتو دوست داره فردا مثل زباله پرتت میکنه کنار. برای همینه که هدف گیری نوجوان سرمایه گذاری کوتاه مدت پرخطر محسوب میشه.
البته منم با حرف شما موافقم؛ کنترل با اون همه فوق العاده بودن و عرضه در سال ۲۰۱۹ که ۱۰۰ میلیون و خورده ای کنسول فروش رفته بود فقط ۳ میلیون نسخه فروخت وضع آلن ویک ۲ از اون هم بدتر. منتها سرویس محور ساختن همونطور که شما هم اشاره داشته کار هر کسی نیست.
آلن ویک ۲ به کنار کنترل و کوانتوم بریک گیم پلیشون هم خارق العاده بود، داستان درجه یک هم که اصلا امضای رمدیه ولی حتی اونا هم خوب نفروختن
تیتر اصلا قابل درک و باور نیست،بسیار متاثر و ناراحت شدم،امیدوارم به ضرر عناوین داستانی این شرکت نباشه…
هرکاری برای بقای استودیو و سود اوریش لازمه بکنن باید حتی ساخت سرویس محور! فاجعه واقعی وقتیه که دخل و خرج استودیو نخونه با هم و تعطیل بشه👍😊
نظری ندارم.
عجیب بود!
والا گیم کوآپ برای وضع الان رمدی خیلییییی ریسکیه نمیدونم شایدم ریسکش کمتر از بازی سینگل پلیر دادنه مثلا سر کوآپ شاید ۴۰ درصد از این اوضاع مالی دربیان ولی سر سینگل پلیر ۲۰ درصد. به هر حال متخصصای خودشونو دارن و حتما اینارو در نظر گرفتن (با بازی های خفنی که دادن نباید اینطوری باشه ولی متاسفانه هست)
1 درصد نگیره با شرایط مالیش اوضاعش یهو تا لب پرتگاه میره
یاد ردفال افتادم این چه سمیه 🤦😂
تنها چیزی که توش جذابه سلاح هاشن که متنوع هستن در کل به رمدی تو شوتر اول شخص اعتمادی نیست نمونش شکست کمپین بازی کراس فایر، اینم نوید یک شکست تمام عیار رو میده 🤷
با انتشار هم زمان روی دو سرویس فکر کنم بازی از اول هم برای همین سرویس ها طراحی شده و همین باعث میشه به هیچ وجه نتونم بازی خوبی ببینمش ( فکر کنم کم کم باید به این بازی ها عادت کنیم )
خوش حالم حداقل لایو سرویس نیست