S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl سه درجه سختی خواهد داشت + دشوار بودن حالت Normal
در میان اصلیترین بازیهای سال ۲۰۲۴، S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. از آنجایی این عنوان به شدت مورد انتظار تا یک ماه دیگر منتشر میشود، استودیوی GSC Game World جزئیات جدیدی را به اشتراک میگذارد.
توسعهدهنده در مصاحبهای با Windows Central اعلام کرد که S.T.A.L.K.E.R. 2 در هنگام عرضه شامل سه درجه سختی خواهد بود. GSC Game World تاکید کرد که حالت Noraml، سختی پیش فرض بازی، بسیار چالش برانگیز است. در سطوح سختی بالاتر نه تنها دشواری گیمپلی افزایش خواهد یافت، بلکه عناصر HUD و UI برای تجربهای نفسگیر حذف میشوند.
استودیوی GSC Game World در این باره گفت:
در زمان عرضه، سه درجه سختی کلی خواهیم داشت، اما در حالت Normal نیز بازی بسیار سخت تنظیم شده است. یک درجه سختتر نیز وجود دارد که نه تنها گیمپلی بازی را دشوارتر میکند، بلکه عناصر HUD و UI حذف میشوند.
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl در تاریخ ۲۰ نوامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آبان ۱۴۰۳) روی ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر میشود. همچنین، در روز عرضه روی سرویس گیم پس در دسترس خواهد بود.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
خلاقیت جالبی برای درجه سختی آخر به خرج دادن
حالا چه خلاقیتی به خرج دادن
مترو لست لایت هم همینطوریه روی درجه سختی بالا
عجب
درجریان نبودم
ایکاش اول نسخه ها قبلی رو بازی میکردی بعد این حرفو میزدی
استالکر قدیمی تر از متروعه
اهمیتی نداره کدوم بازی قدیمی تر
گفته بود خلاقیت به خرج دادن گفتم سری مترو همینو داره حالا اگه نسخه های قدیمتر چنین ویژگی داشته نمیشه گفت چنین ویژگی در نسخه جدید خلاقیت حساب بشه
بهرحال معلوم نیست شروع کننده چنین ویژگی چه بازی بوده
به هر حال وقتی شما sequel میسازی قطعا ویژگی هایی از نسخه قبلی را خواهد داشت
مگه اینکه نسخه قبلی ویژگی های مثبتش کمتر بوده میای یه سری چیزا رو تغییر کلی میدی
مثل مس افکت یک و مس افکت دو
یا اینکه میخوای تو نسخه جدید حرکت جدید بزنی که تفاوت زیادی با بازی قبلی کنه
مثل دد اسپیس ۳ و دد اسپیس ۲
حداقل یه گیمو سرچ میکردی نمیخواد پلی بدی استاکر قدیمی تره ولی خوب دوتاشونم اولا یه استودیو بودن استودیو مترو مستقل شد
کودک های دو ساله هم میدونن کدومش قدیمتره لازم به سرچ هم نیست
من میگم چنین ویژگی که به درجه سختی اضافه کردن چه استودیو یا بازی ابداعش کردن اگه علاقه به سرچ کردن داری برو ببین کی بوده
یکم عجیبه نورمال یعنی میانه
ولی تو یه سری گیما نورمال زیادی سخته ای سی زیادی اسون
والا اینجوری که ایشون گفته easy بازی با Hard های بازی های دیگه برابری میکنه ، من فکر کنم بیشتر تو طول بازی باید از سختی بنالیم🤷♂️
یکم زیاده روی میشه
الان یکی میگه چون وسط اسم بازی هفت تا نقطه اس پس از بازی استقبال نمیشه مجبور میشن پورتش کنن رو پلی استیشن
درستش هم همینه بازی باید خشن و سخت باشه تا کیفت بده
ما بچه نیستیم که بازی بچه گونه رباتی رو به خوردمون بدی
🟢 هالک خواهشا اون پسوند Vegeterian که نوشتی رو بردار!!
✅ واقعا شک دارم که Vegeterian باشی و این همه اراجیف جفنگ بگی … لوده بازی هم حدی داره !!
واقعا متاسفم برات !
ما veganها باید پشت سر هم باشیم
🟢 هالک جان
✅ شما وجترین هستی نه وگان !!
اول وگان بشو تا حسابی پستیبانت باشم.
بعدشم عزیز من نوع فعالیت تو، صحیح نیست.
همه را مخالف خودت کردی …💚☘️🌺
مگه هر کی گیاه خواره آدم منطقی و باهوشی هستش
🟢 بله
✅ شما وارد این مسیر بشو تا خودت متوجه بشوی …
ایلان ماسک هم فکر کنم گیاه خواره !
🟢 درود محسن عزیز
والا نمیدونم از گیاهخوار بودن این شخص!
اما نیازی نیست راه دوری برویم …
در ایران خودمان کلی فرد مهم گیاهخوار داشتیم:
مانی
خیام
مولانا
حافظ
زرتشت
زکریای رازی
صادق هدایت
✅ همین برای من کافی است، تا راه این عزیزان را ادامه بدهم 😊💚🌺
از بس علف خواری کردی مغزت داره از بین میره برادر
پرچم پشت پروفایلت گویای همه چیزه
گویای دوست داشتن و علاقه به شماست 🏳️🌈👨❤️👨💋
برادر پاره می کند
ایولا 👍🏻👍🏻💚🌺
داداش جریان این پرچمی که گذاشتی پروفایل چیه؟ قصد بی ادبی ندارم فقط کمی کنجکاوم
جهت تمسخر و ازار دادن برادران رنگین کمانی
کار خوبی میکنی😂
سعی نکن خودتو بزرگسال جلوه بدی همه میدونن بچه ای دستت خیلی وقته رو شده هالک کوچولو
یه مرد نیازی به اثبات خودش نداره
اون بقین که باید خودشون رو اثبات کنن
باشه😂
🟢 با این وضعیتی که داره …
✅ همون Easy میریم که جون سالم به در ببریم 😂
من لزوما گیما رو روی حالت نرمال میرم ولی تنها گیمی که ایزی رفتم و بازهم یک مقدار اذیتم کرد مترو اکسدس بود.سایبرپانک هم مشکلی نداشتم تا به اسمشر رسیدم.مسخرم نکنین نوب نبودم🤣فقط یکم دستم تازه راه افتاده بود برا گیم که سایبر رو تموم کردم
مترو آنچنانم سخت نبود به جز چپتر ۳ یا ۴ که کلا گانی پیدا نمیشه
کاری با گان نداره کلا انمی ها یکم حالت سریعی دارن و تیر ها بسیار ضعیفن و باید یه خشاب رو دوتا انمی خالی کنی.خلاصه من میگم سخت بود
اگر حتی حداقلی ترین انتظاراتی که ازش میره هم برآورده کنه یکی از بیاد ماندنی ترین عناوین میشه
خدا کنه فقط اچیومنت هاش مبتنی بر درجه سختی نباشه
تو بزار بیای/پیر شدیم از بس تاخیر خوردی خخخ
دوستان من خودم هایپ این بازیم/فکر کنم کامنت رو بد خوندین/منظورم اینه لحظه شماری میکنم زودتر منتشر بشه این بازی.
نسخه اول از بس تاخیر داشت خبرگذاری ها اسمشو گذاشتن سایه تاخیر 😁
باز خوبه تأخیر میخوره باگ هاش برطرف میشن کلا گیم هرچقدر تأخیر بخوره خوبه چیزی که زیاده گیمه تا اینم عرضه بشه خودمونو مشغول میکنیم
مساله تاخیر استالکر از نسخه اول و همچنین نسخه دوم مشکلات درون سازمانی بود . توی نسخه اول با مشکل ناشر در اروپا و امریکا دست و پنجه نرم می کردن و همچین تامین کننده مقرون به صرفه برای رایت بازی روی دیسک گرفته تا نشر بازی در بازار مالی آسیا .
مشکلات فنی و باگها در روز عرضه گریبانگیر بازیکنان شدن و بعدها فیکس شدن .
سازندگان با مشکلات حقوقی در حق نشر مواجه شدن
و همچنین سایه تهدید روسیه روی اکراین و تنشهای غرب با روسها هم مزین بر علت شدن .
جابه جایی ها و نقل مکانها و دور از دسترس بودن برخی از اعضای تیم باعث گرفتاری هم شد
این مشکلات همچنان بود حتی در نسخه دوم اتش جنگ بر افروخته شد
بسیاری از عوامل کلیدی استودیو رو رها کردن
ناشر روس بخاطر جنگ با مشکلاتی روبرو شد
مایکروسافت با مسائل مهمتر دست و پنجه نرم میکرد
جنگ به در استودیو رسید و همه دست رنجشون در بمباران سوخت و رفت تو هوا
انتقال اضطراری و بیخانمانی از شهری به شهر دیگه و همه مسایل شخصی و خصوصی عوامل سازنده باعث مصایب زیادی در عقب افتادن و تاخیر بازی شد.
و این مسائل لانچ بدون مشکل و بهینه بازی رو مطمعنن کم سو تر میکنه و نمیشه گفت به خوبی که فکر می کنیم باشه ، اما خونه جدید استودیو در یک کشور اروپایی به دور از وطن میتونه تنش جنگ و استرس ناشی از مرگ عزیزان و خانواده رو ازشون کمتر کنه
انتظار داری متنی رو که نوشتی بخونم؟اگه اینجوریه که من کلا باید یک روز علاف بشم چون از این متن ها کم نیست تو گیمفا
توی متن وقت گذاشتم و کلی اطلاعات مفید و مهم رو از سالها تجربه و مطالعاتم و پیگیری اخبار و رسانه ها درخصوص بحث اصلیمون گذاشتم . که به کار شخصی میخوره که بهشون نیاز داره خوندنش خالی از لطف نیست .
از شما ممنونم که وقت میزارید ولی خوب همیشه سعی کن کلمه های کلیدی رو بیان کنی که هم ارزشش بره بالا هم وقت خوندنش بیاد پایین ممنون
همچنین، در روز عرضه روی سرویس گیم پس در دسترس خواهد بود.
🤯
گفتنن بازی خیلی بهینه هست حتی روی سیستم های پایین هم با کیفیت خوب اجرا میشه👍😊
پارسال پرسیال کرکشو یه چند تا روسی دادن بیرون لامصب با ۴۰۹۰ نمیشد پلیش داد خوب تأخیر خورده بهینه شده
خود سازنده گفته چون خیلی روش کار کردن تا برای سری اس بهینه باشه و خوب اجرا بشه رو بقیه پلتفرم ها بازی خیلی بهینه هست 👍😊
حاجی تو فقط بیا
حسرت میخورم که چرا رو ps5 نمیاد 🤧
برای این و دووم خیلی هایپم
خداکنه مثل دفعه های قبل گند نخوره تو هایپمون
برادر گیرز وfable چی؟
فیبل نه ولی گیرز چرا
گفتم برای این دو بیشتر هایپم
Xbox 360 داشتی؟
نع
خوب معلومه منتظر گیمنیستی انشاالله میاد یه تست میزنی عاشقش میشی خاطر خواهش زیاده
ترکیب الدن رینگ و فالوت
چی می گی دادا؟
عکس مقاله رو که دیدم اول call of duty 4 اومد تو ذهنم
جدا از اینا این مدل درجه سختی رو قبلا توی چندتا نسخه های متال گیر دیده بودم و واقعا بازی رو به شکلی درآورده بود که یه بچه نتونه درست بازی کنه. همین مساله باعث شده بود که محدودیت سنی بازی بجز حالت قانونی به شکل بخشی از بازی هم در بیاد. احتمالا درجه سختی آخر ریلستیک باشه که دقیقا واقعیتو داره بهمون ارائه میده