مدیر استودیوی Rare به ریاست استودیوهای ایکس باکس منصوب شد - گیمفا
مدیر استودیوی Rare به ریاست استودیوهای ایکس باکس منصوب شد - گیمفا
مدیر استودیوی Rare به ریاست استودیوهای ایکس باکس منصوب شد - گیمفا
مدیر استودیوی Rare به ریاست استودیوهای ایکس باکس منصوب شد - گیمفا
مدیر استودیوی Rare به ریاست استودیوهای ایکس باکس منصوب شد - گیمفا
مدیر استودیوی Rare به ریاست استودیوهای ایکس باکس منصوب شد - گیمفا

مدیر استودیوی Rare به ریاست استودیوهای ایکس باکس منصوب شد

آرمین مکاری
۱۸:۴۴ ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
craig duncan rare

کریگ دانکن (Craig Duncan) که نزدیک به ۱۴ سال رهبری استودیو Rare را بر عهده داشته، جایگزین الن هارتمن (Alan Hartman) خواهد شد که سال گذشته ریاست استودیوهای ایکس باکس را برعهده گرفت و پیش از آن، مدیر استودیوی Turn 10، سازنده سری Forza بود.

هارتمن در پایان ماه نوامبر (آذر ۱۴۰۳) در مایکروسافت بازنشسته می‌شود و دانکن جایگزین او خواهد شد. دانکن در دوران کینکت (Kinect) به Rare پیوست و بعد از آن، نظارت بر انتشار موفقیت‌آمیز بازی Sea of Thieves را بر عهده داشت. پیش از آن، او در استودیوهایی مانند Sumo Digital ،Midway و Codemasters فعالیت کرده بود.

در نقش جدید خود، دانکن نظارت بر تیم‌های ایکس‌باکس شامل Halo Studios ،The Coalition ،Turn 10 ،Playground Games ،Rare ،Obsidian و غیره را بر عهده خواهد داشت.

استودیوهای ایکس باکس

پس از خروج دانکن، رهبری Rare برعهده جو نیت (Joe Neate) و جیم هاث (Jim Hoth) خواهد بود. نیت در سال ۲۰۱۳ به Rare پیوست و پس از فعالیت در Midway و Sumo، به عنوان تهیه‌کننده اجرایی پروژه Sea of Thieves مشغول بود. هاث که ۲۰ سال در این استودیو سابقه دارد، اخیراً به عنوان مدیر استودیو فعالیت می‌کرد.

رئیس بخش محتوای بازی و استودیوهای ایکس باکس، مت بوتی (Matt Booty)، در ایمیلی به کارکنان نوشت:

دوران حرفه‌ای الن با نوآوری، تعهد و اشتیاق بی‌پایان به بازی‌های ویدئویی شناخته شده است. الن کار خود را به عنوان پیمانکار در گروه نوپای CD-ROM مایکروسافت در سال ۱۹۸۸ آغاز کرد و در طول مدت فعالیتش روی پروژه‌های متنوعی از Age of Empires گرفته تا Brute Force، به عنوان رئیس استودیوی Digital Anvil کار کرده و همچنین موسس Turn 10 بوده است.

در طول سال‌ها، الن، Turn 10 و Playground Games سیزده بازی Forza Motorsport و Forza Horizon را عرضه کرده‌اند و Forza را به یکی از بزرگترین فرنچایزهای مسابقه‌ای جهان تبدیل کرده و دائماً توانایی‌های سخت‌افزاری ما را به جلو برده‌اند. کار او در پیشبرد دسترسی‌پذیری در بازی‌ها، استانداردی برای این صنعت ایجاد کرده و تحت رهبری او، استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس امسال چندین عنوان تحسین‌شده را عرضه و زمینه را برای بازی‌های مورد انتظاری همچون Avowed ،South of Midnight ،Fable و بازی‌های بیشتر فراهم کرده است.

در نقش جدیدش، کریگ همچنان بر کمک به استودیوهای ما در ارائه بازی‌های باکیفیت و متمایز تمرکز خواهد کرد که بتوانند به فرنچایزهای موفق تبدیل شوند و با سرمایه‌گذاری در آی‌پی‌های جدید به مخاطبان بیشتری دست یابند.

dbanished04DARKSIRENBATMAN WHO LAUGHS∞MHN‌Ashen undead the bearerARTHUR MORGANCambyses The ThirdMr abdObi wan3doحاج کریتوسTa SpecterGrandWardenGOLبدون‍ تعصبMotinکچل در سفینه

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مدیر استودیوی Rare به ریاست استودیوهای ایکس باکس منصوب شد - گیمفا
مدیر استودیوی Rare به ریاست استودیوهای ایکس باکس منصوب شد - گیمفا
مدیر استودیوی Rare به ریاست استودیوهای ایکس باکس منصوب شد - گیمفا
مدیر استودیوی Rare به ریاست استودیوهای ایکس باکس منصوب شد - گیمفا
مدیر استودیوی Rare به ریاست استودیوهای ایکس باکس منصوب شد - گیمفا
مدیر استودیوی Rare به ریاست استودیوهای ایکس باکس منصوب شد - گیمفا
مدیر استودیوی Rare به ریاست استودیوهای ایکس باکس منصوب شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • از قیافش معلوم کاربلد و کاردرسته 💚
    ایکس باکس کلا امسال با ایندیانا جونز و استالکر پوزه سونی رو به خاک مالیده

    احسان بی طرفDrSaherMr abdMotinarmin
  • Motin گفت:

    والا مبارکش باشه ، به امید پیشرفت در زمینه مدیریت و توسعه بازی ها

  • خیلی جالبه طبق این خبر پارسال

    https://gamefa.com/992213/turn-10-studios-boss-alan-hartman-is-the-new-head-of-xbox-game-studios/

    آلن هارتمن یک سال فقط عهده دار این منصب بوده؟ یعنی انقدر کارش افتضاح بوده که سر یک سال عوضش کردن؟ چیزی که مشخصه بخش ایکس باکس مایکروسافت کلا از نبود یک مدیر لایق و با تجربه رنج میبره وگرنه برنمیداشتن از مدیرای استودیوهاشون استفاده کنن مطمئنا اینم یک سال دیگه عوض میشه چون مدیر یک استودیو بودن با رییس چند استودیو بودن فرق میکنه حتما باید اینکاره باشی چون شوخی بردار نیست 🤷

    کچل در سفینه
    • FunDark گفت:

      متن خبر
      “هارتمن در پایان ماه نوامبر (آذر ۱۴۰۳) در مایکروسافت بازنشسته می‌شود و دانکن جایگزین او خواهد شد.”
      فک نکنم چیز دیگه ای لازم باشه.

      احسان بی طرف
      • پسرجون کسی که یک سال به بازنشستگیش مونده رو هیچوقت رییس یک بخش نمیکنن سر جیم رایان هم میگفتن میخواد بازنشست بشه اما در اصل یکجورایی اخراجش کردن مخصوصا با عملکردهای ضعیف اخیرش اینم مطمئن باش عملکردش افتضاح بوده که عوضش کردن منتها اینجا اسم بازنشستگی آوردن که یکجوری ماست مالیش کنن انقدر به مسائل ساده نگاه نکنن از این به بعد فکرکن چون لازمه پروفسور البته اگر فکرکردن بلد باشی 😏

  • GrandWarden گفت:

    Rare دوست داشتنی که تعداد زیادی بازی جریان ساز رو طی نسل پنجم و ششم ساخت رو الان اکثر گیمرهای امروزی با بازی های سرویس محورش میسازن. هنوز که هنوزه توسعه دهنده های Indie, بانجو کازویی رو به عنوان منبع الهام بازی ها در نظر میگیرن و چقدر حیف که چندبار هم شایعه بازگشت این آی پی بوده اما راه به جایی پیدا نکرد. نمیدونم افول غم‌ انگیز رر رو به پای مایکروسافت بنویسم یا خروج نیروهای قدیمی اما به هر حال استودیویی که میتونست الان همپای بزرگانی مثل ناتی داگ حرکت کنه دیگه شکوه زمان های قدیم رو نداره…

    محمدحسینHero's shade‌ARTHUR MORGANحاج کریتوسMotin
    • bbb103 گفت:

      شما نمیخواید حقیقتی روقبول کنید امروزه بیشتر بخش گیم پلی و درخشش گیم پلی در بازی های آنلاین هست نه بازی های داستانی همونطور که میبینیم سالهاست که بازی داستان محوری که بخاطر گیم پلی خوب زبان زد باشه نداریم (بجز سولز و سولز لایک ها ) ریر در مسیر درستی هست و در مسیرش کاملا موفق هم هست

      احسان بی طرفFunDarkGrandWarden
      • GrandWarden گفت:

        چی بگم والا تا موفقیت رو چی ببینیم. از عرضه بانجو، گلدن آی و دانکی کانگ بیش از ۳۰ سال میگذره که جزو برترین آثار تاریخ هستند و همین فردا بازی Nikoderiko The Magical world با الهام مستقیم از Donkey kong country عرضه میشه و نمره متا قابل قبولی گرفته. این که مایکروسافت استودیویی که خط تعیین میکرد رو مسئول ساخت آثار کینکتی و آرکید کرد و در نهایت هم رسید به sea of thieves و Everwild که هزاران بار اخبار ناگوار در موردش بیرون اومده برای این استودیو فوق العاده موفقیت نیست. درسته sea of thieves با پشتیبانی فوق العاده رر بعد از این همه سال هنوز سرپاست و با قدرت ادامه میده ولی من به شما قول میدم ۳۰ سال دیگه همچنان با الگوگیری از بانجو و دانکی کانگ بازی میسازن ولی SOE رو بعید میدونم.

        • bbb103 گفت:

          بله در اون زمان که ریر مسولیت بازی های کینکت رو داشت خلاقیت استفاده از کینکت هم فقط از ریر بر میومد
          موردی نیست که دیگران با الهام از ریر به چه جایگاهی میرسن این نقاط قبلا توسط ریر فتح شدن sot بازی بسیار موفقی بوده و موفقیت استدیو در ستیاش اثرش و موفقیت های مالیش سنجیده میشه در حال حاضر هرچقدر هم از everwild خبر بد بیاد محصول نهایی مهمه اگر ریر نمیخواد برگرده به روز های لانچ sot باید حق رو بهش داد اونا میخوان از بازی مطمعن بشن پس باید فرصت رو بهشون داد
          در آخر خیلی ها سیع کردن sot رو کپی کنن شرکت های بزرگ و کوچیک زیادی هم در مسیرش شکست خوردن مثنکه فقط از ریر بر میاد ساخت لوپ های فان

          GrandWarden
    • اومدم یه همچین چیزی بگم که دیدم شما زحمتشو کشیدی👏🌹،ولی بازم خالی از لطف نیست که بگم استودیوrare پدیدآورنده مجموعه ای از بهترین و بعضا عجیب ترین تجربه های گیمینگم بود که بعد از گذشت این همه سال از ساختشون هنوزم ارزش تجربه کردن رو برام دارن،فقط حیف همونطور که خودتون گفتید افول ناامید کننده ای رو از یه جایی به بعد داشت که باعث از دست دادن فرصت رسیدن به جایگاهی که لیاقتش رو داشت شد💔😔.

      MHNGrandWardenMotin
  • دقیقا همون کاری که سونی با هرمن هالست (رییس سابق یکی از استودیوهای پلی استیشن ) کرد

    crystal sky‌ARTHUR MORGANMotinحاج کریتوسGrandWarden
مدیر استودیوی Rare به ریاست استودیوهای ایکس باکس منصوب شد - گیمفا