محبوب‌ترین زوج‌های ابرقهرمان - گیمفا
محبوب‌ترین زوج‌های ابرقهرمان - گیمفا
محبوب‌ترین زوج‌های ابرقهرمان - گیمفا
محبوب‌ترین زوج‌های ابرقهرمان - گیمفا
محبوب‌ترین زوج‌های ابرقهرمان - گیمفا
محبوب‌ترین زوج‌های ابرقهرمان - گیمفا

محبوب‌ترین زوج‌های ابرقهرمان

امیررضا نوذرپور
۱۶:۰۰ ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
محبوب‌ترین زوج‌های ابرقهرمان - گیمفا

دنیای مارول و دی‌سی شخصیت‌ها و قهرمانان زیادی را معرفی کرده که می‌توانیم آن‌ها را دوست بداریم و ماجراجویی‌هایشان را دنبال کنیم. اما همانند هر شخصیتی، این قهرمانان نیز عاشق می‌شوند و داستان عاشقانه‌ی خود را پیش می‌برند.

بعضی از این روابط برای خوانندگان به یاد‌ماندنی و بعضی بسیار بحث‌برانگیز و حتی مشکل‌ساز هستند؛ به قدری که خوانندگان آرزو داشتند که کاش این رابطه اصلا ایجاد نشده بود. از لیگ عدالت تا مردان ایکس یا هر گوشه‌ای از دنیای کمیک، این قهرمانان روابطی را ایجاد کردند که به اندازه‌ی قدرت‌هایشان محکم است.

– بلک بولت و مدوسا

زوجی که ثابت کرد عشق واقعی می‌تواند حتی از کلمات و ارتباطات نیز فراتر رود، بلک بولت و مدوسا برای یکدیگر ساخته شده بودند. بلک بولت به دلیل قدرتش توانایی صحبت نداشت و برای همین در کودکی منزوی شده بود، اما مدوسا همیشه او را ملاقات می‌کرد و رابطه‌ای محکم میان این دو شکل گرفت.

زمانی که بلک بولت در ۱۸ سالگی از انزوا درآمد، سرنوشت واقعی‌اش را دنبال کرد؛ او و مدوسا عاشق یکدیگر شدند و گذشته را رها کردند. این زوج شایستگی عنوان خود را به عنوان پادشاه و ملکه غیرانسان‌ها دارند، حتی اگر عشقشان را بتوان فقط با زبان بدن دید.

– پلنگ سیاه و استورم

رابطه‌ی بین استورم و پلنگ سیاه از آن نوع روابطی است که تنها خوانندگان کمیک شاهد آن بودند و اقتباس‌های سینمایی مارول هنوز چنین رابطه‌ای را نشان نداده است. رابطه‌ی این دو معنای واقعی یک زوج قدرتمند است، زوجی که داستان عاشقانه‌شان در نوجوانی آغاز شد و وقتی در بزرگسالی دوباره همدیگر را دیدند، به شکوفایی رسید.

همه‌ی کسانی که تچالا را می‌شناسند، باور دارند که اورورو تنها زنی است که لیاقت عنوان ملکه‌ی واکاندا را دارد، اما عشقی با این قدرت، دوام زیادی ندارد. با سرنوشت‌ها، وفاداری‌ها و اختلاف نظرهایی که دارند، ممکن است عشق بین پلنگ سیاه و استورم محکوم به شکست به نظر برسد، اما در هر صورت، این زوج یکی از قدرتمندترین زوج‌های دنیای مارول هستند.

– مرد مورچه‌ای و واسپ

رابطه‌ی بین مرد مورچه‌ای و واسپ یکی از پر سر و صدا‌ترین روابط دنیای مارول است که داستان عاشقانه‌شان را مبارزه با جرم و جنایت آغاز کردند. کار تیمی و همکاری‌شان تبدیل به عشق شد و ازدواج کردند، اما بعد از آن همه چیز سراشیبی بود.

در یکی از بحث‌برانگیزترین لحظات تاریخ دنیای مارول و یکی از بدترین کارهایی که مرد مورچه‌ای انجام داده، او به طور فیزیکی به جنت ضربه می‌زند و ازدواجشان را کاملا به مسیر دیگری می‌برد. البته این رفتار مرد مورچه‌ای بازبینی و اصلاح شد.

– گرین ارو و قناری سیاه

محبوب‌ترین زوج‌های ابرقهرمان - گیمفا

گرین ارو و قناری سیاه نشان‌ داده‌اند در روابطی که گرم و سرد می‌شوند، برای خود پدیده‌ی جدایی هستند. این دو برای مبارزه در کنار هم بسیار مناسب بودند و به یکدیگر به شدت اعتماد داشتند، اما طرفداران می‌دانند که پیوند بین اولیور کوئین و دینا لنس به مویی بند است.

شیمی بین گرین ارو و قناری سیاه به شدت جذاب است و این دو در کنار هم می‌درخشند، اما با وجود این پیوند غیرقابل انکار، طرفداران هیچوقت پایان خوشی را میان این دو ندیدند.

– دردویل و الکترا

محبوب‌ترین زوج‌های ابرقهرمان - گیمفا

دنیا شاید هیچوقت نداند که چرا بعضی از قهرمان‌ها جذب افراد شرور می‌شوند، اما رابطه‌ی دردویل و الکترا مثالی مرگ‌بار از این ماجرا است. رابطه الکترا و دردویل همیشه مملو از غم و اندوه بود که در نهایت با مرگ الکترا به اوج خود رسید.

اگرچه به نظر این دو سرنوشت خود را داشتند، اما رابطه‌ی مت مورداک و الکترا شکست‌ناپذیر بود. اخلاقیات آن‌ها در گذشته شاید مشکلاتی را ایجاد کرد، اما با تبدیل شدن الکترا به دردویل در غیاب مت مورداک، شاید بالاخره شاهد پایانی خوش برای این دو باشیم.

– بت گرل و نایتوینگ

نایتوینگ با عشق و عاشقی غریبه نیست و حتی رابطه‌ای با استارفایر داشت؛ اما مشخص شد فرد دیگری نیمه‌ی گمشده‌ی اوست: بت گرل. باربارا گوردون از زمان نقششان به عنوان بت گرل و رابین تا ماجراجویی‌های کنونی‌شان در نقش اوراکل و نایت‌وینگ همیشه در کنار دیک گریسون بود.

مدتی طول کشید اما این دو از زمانی که با هم در رابطه‌اند، خوشحال‌تر از همیشه هستند. حتی بدترین اتفاقات نمی‌تواند پیوند این دو را بشکند.

– لوک کیج و جسیکا جونز

لوک کیج و جسیکا جونز احتمالا یکی از شادترین زوج‌های دنیای مارول هستند؛ این دو قبل از اینکه عاشق شوند، رابطه‌ی دوستی خوبی با یکدیگر داشتند و رفته‌رفته عاشق هم شدند. حاصل این عشق نیز دختری به نام دنیل کیج بود.

با ایکه آغاز رابطه‌شان کمی مشکل‌ساز بود، اما مانع این نشد که تبدیل به یکی از بهترین زوج‌های دنیای مارول نشوند. دختر این دو نیز در نسخه‌های مختلفی از آینده‌ی مارول تبدیل به قهرمانی مطرح شده است.

– بتمن و زن گربه‌ای

محبوب‌ترین زوج‌های ابرقهرمان - گیمفا

رابطه‌ی بتمن و زن گربه‌ای در طول این سال‌ها به هرشکلی دوام آورده و این دو می‌دانند که چگونه قرارهای شبانه بگذارند. با اشتیاق مشترکشان به شب و پشت بام‌ها و خطوط اخلاقی مشخص‌شان، به راحتی می‌توان متوجه‌ی جذابیت بین بروس وین و سلینا کایل شد.

این دو در ابتدا نسبتا با هم دشمن بودند، اما سلینا دزدی است که به قهرمان تبدیل شد و به همراه بروس، زوج قدرتمندی را تشکیل داد که جنایتکاران گاتهام از آن‌ها هراس داشتند. عروسی این دو طبق نقشه پیش نرفت اما هرکدام چیزی را فدا کردند؛ بروس زندگی‌اش را برای گاتهام و سلینا خوشحالی‌اش با بروس را فدا کرد، تا بروس بتواند بتمنی که دنیا نیاز دارد باشد.

مستر فنتستیک و زن نامرئی

ازدواج بین رید ریچاردز و سو استورک یکی از طولانی‌ترین ازدواج‌های دنیای مارول است که متحمل جدایی‌ها، اختلافات و شرورهای زیادی بوده که سعی داشتند رابطه‌ی این دو را برای همیشه به هم بزنند.

 درحالی که بزرگ کردن دو فرزند به توافق بیشتر این دو کمکی نکرده، اما شواهد نشان می‌دهد که این دو در نهایت با هم می‌مانند، حتی اگر بهتر باشد از هم جدا شوند.

– ویژن و اسکارلت ویچ

محبوب‌ترین زوج‌های ابرقهرمان - گیمفا

عشق ویژن و اسکارلت ویچ عشقی تراژیک است، اما رابطه‌ی آن‌ها تمام ویژگی‌های یک عشق جاودانه را دارد. اسکارلت ویچ با دنیای عرفان و جادو در ارتباط است و ویژن نیز زندگی‌ای مصنوعی دارد، دو تعریفی که محال است جذب یکدیگر شوند.

اقتباس‌های MCU از این دو شخصیت به دنیای کمیک وفادار بوده و این دو به خاطر عشقشان در یادها خواهند ماند. هر چه آینده ممکن است برای واندا و ویژن در فیلم رقم بخورد، اما هرچه رخ دهد، عشق این دو پایدار خواهد ماند.

– مستر میراکل و بیگ باردا

محبوب‌ترین زوج‌های ابرقهرمان - گیمفا

مستر میراکل با بدشانسی بدی روبرو شد و پدرش او را به دارکساید سپرد تا به جنگ بین نیو جنسیس و آپوکالیپس پایان دهد. خوشبختانه، یک روزنه‌ی امید در قالب بیگ باردا ظاهر شد، یکی از فیوری‌های گرنی گودنس. اسکات و باردا برخلاف میل گرنی عاشق یکدیگر شدند و با هم از آپوکالیپس فرار کردند تا زندگی جدیدی روی زمین آغاز کنند.

با وجود تلاش‌هایشان برای داشتن یک زندگی عادی، مشکلات همیشه سر راه آن‌ها قرار می‌گیرد. اما با نزدیک شدن به تولد اولین فرزندشان، مستر میرکل و بیگ باردا بالاخره می‌توانند از آزادی‌شان لذت ببرند، حداقل فعلا.

– سایکلاپس و جین گری

سایکلاپس و جین گری گذشته‌ی پیچیده‌ای را در دنیای کمیک دارند. رابطه‌ی دردسرسازشان زمانی شروع شد که دانش آموز چارلز اگزاویر بودند و در طی سال‌ها دچار فراز و فرود زیادی داشتند. پس از اینکه جین به ظاهر مرده بود، اسکات با مدلین پریور ازدواج کرد که البته با بازگشت جین به آشوب کشیده شد.

این دو روابط دیگری نیز داشتند؛ جین برای مدت زیادی مورد محبت ولورین بود و اسکات هم رابطه‌ی عاشقانه‌ای با اما فراست داشت، اما در نهایت این دو به هم می‌رسیدند.

– سوپرمن و لوئیس لین

سوپرمن و لوئیس لین بدون شک یکی از به یادماندنی‌ترین زوج دنیای ابرقهرمانی هستند. این دو تبدیل به زوجی جدا‌نشدنی شدند و سوپرمن هم همیشه برای کمک و نجات لوئیس لین حاضر آماده بود.

با گذر زمان رابطه‌ی لوئیس و کلارک شکوفا شد و بیش از یک دهه است که ازدواج کرده‌اند. با تبدیل شدن لوئیس به سوپروومن، این دو نیز از این به بعد جزو یکی از زوج‌های قدرتمند دنیای دی‌سی هستند.

گمبیت و روگ

برای یک رابطه کمیک‌بوکی باید چیزی ویژه وجود داشته باشد تا به عنوان عروسی قرن وعده داده شود. اما این وعده زمانی به حقیقت پیوست که مراسم ازدواج کیتی پراید و کلوسوس لغو شد و هم‌تیمی‌هایشان، گمبیت و روگ، به جای آن‌ها پا به محراب گذاشتند تا ثابت کنند عشقشان هرگز شکست نخورده و نخواهد خورد. روگ وعده‌ی ازدواج خود می‌گوید:

ما خیلی چیزها رو با هم پشت سر گذاشتیم، من و تو. با چالش‌هایی روبرو شدیم که خیلی از زوج‌های دیگه هرگز تجربه نمی‌کنند. اما همیشه راهی پیدا می‌کنیم تا دوباره به هم برسیم. پس این وعده‌ی من به توست، مهم نیست چه پیش بیاد، من همیشه راه بازگشت به تو رو پیدا خواهم کرد.

و به همین سادگی این زوج چیزی را نشان می‌دهند که رابطه‌ی آن‌ها را متمایز می‌کند؛ اینکه مهم نیست نویسندگان یا ناشران چه موانعی سر راهشان قرار می‌دهند، عشق واقعی یعنی همیشه در پایان داستان، راه بازگشت به یکدیگر را پیدا می‌کنند.

منبع: Screenrant

Trevor Phillipsحاج کریتوسArmanGOLهالک ایرانی

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

محبوب‌ترین زوج‌های ابرقهرمان - گیمفا
محبوب‌ترین زوج‌های ابرقهرمان - گیمفا
محبوب‌ترین زوج‌های ابرقهرمان - گیمفا
محبوب‌ترین زوج‌های ابرقهرمان - گیمفا
محبوب‌ترین زوج‌های ابرقهرمان - گیمفا
محبوب‌ترین زوج‌های ابرقهرمان - گیمفا
محبوب‌ترین زوج‌های ابرقهرمان - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

محبوب‌ترین زوج‌های ابرقهرمان - گیمفا