کارگردان Metaphor: ReFantazio از سبک مبارزات بازی میگوید
بر اساس گفتههای کاتسورا هاشینو (Katsura Hashino)، کارگردان Metaphor: ReFantazio، در بازی نبردهای لحظهای و نوبتی با هم ترکیب شده تا سبک مبارزاتی مانگا و فیلمهای سینمایی در بهترین حالت خود القا شوند.
کاتسورا هاشینو در تازهترین مصاحبه خود با پادکست رسمی ایکس باکس، خاطرنشان کرد که علیرغم وجود نبرهای نوبتی، Metaphor: ReFantazio به گونهای تکامل یافت تا امکان حذف سریع دشمنان ضعیفتر در کنار برخوردهای شدید و استراتژیک همگی با هم وجود داشته باشند:
اگر با دشمن ضعیف مبارزه میکنید، میتوانید از سیستم کاملاً مبتنی بر عمل برای شکست سریع آنها استفاده کنید، اما وقتی با یک دشمن قدرتمندتر روبرو میشوید، به سیستم نبرد دستوری سوییچ میکنید. این منعکسکننده سبک مبارزاتی مانگا و فیلم است، جایی که شخصیت اصلی به سرعت ضعیفترها را شکست میدهد اما سپس با حریف قویتر روبرو میشود. در طول این رویارویی، کاراکتر اصلی ممکن است متحدین را فرا بخواند و از تمام تواناییهای آنها برای رسیدن به پیروزی استفاده کند. چنین تعادلی از اکشن سریع و نبرد استراتژیک مدل بهبود یافته سبکی است که در بازیهای قبلی خود پیادهسازی کردیم.
Metaphor: ReFantazio جدیدترین اثر Atlus است که از زمان انتشار به شدت مورد تحسین منتقدان واقع شد و هماکنون روی پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC در دسترس است.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- رسمی: سونی بازی سرویس محور God of War از بلوپوینت و پروژه جدید Bend Studios را لغو کرد
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
- ۲۰ بازی خاطرهانگیز دیگر برای گیمرهای ایرانی
- گیمپلی جدید بازی Black State گرافیک خیرهکننده آن را به تصویر میکشد
- مقایسه آمار فروش پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس تا سال ۲۰۲۴
نظرات
اقایون مدیر سایت . سردبیر . مسئول . من بخام یکی رو ریپورت کنم ، چیکار باید کنم . گزارش بیشعوری و نفهمیش رو بدم از چه طریقیه ؟ بعضیا از کنترل دارن خارج میشن .
مشکل اصلیه سایت اینه که فقط توی تل میتونی درست با صاحباش حرف بزنی
اینکه مجبور نیستیم برای انمی های ضعیف وارد حالت نوبتی بشیم، خیلی خوبه . تو سری های پرسونا هر دفعه باید وارد حالت نوبتی می شدیم که یکم خسته کننده می شد و فقط وقت گیر بود . تو بازی های آینده هم امیدوارم اتلس این سیستم رو پیاده کنه
چرا یکی اینو برام نمیخره؟؟؟؟