Microsoft :پس زنی های مردم از سیستم DRM ما را متعجب کرد!
آقای Albert Penello مدیر برنامه های مایکروسافت در صحبت های اخیر خود اعلام کرده اند که اگر به عقب بر می گشتند وجلوی یک کار را می گرفتند این بود که هیچ وقت سیستم “همیشه آنلاین” کنسول Xbox One را معرفی نمی کردند.با ما همراه باشید تا قسمتهایی از مصاحبه ی اخیر آقای Albert Penello در این رابطه را مشاهده نمایید.
آقای Albert Penello در مصاحبه ی خود اعلام کرده اند که بلاخره در آینده سیستم همیشه آنلاین توسط مشتریان قابل قبول خواهد شد اما همانطور که گفتم این اتفاق در آینده می افتد و ما نمی بایست این سیستم همیشه آنلاین را قرار می دادیم:
من فکر می کنم که با گذر زمان مردم متوجه خواهند شد که ما می خواستیم چه کاری انجام بدهیم و من مطمئنم شما اینگونه چیزها را با فن های ما دیده اید که می گویند:”خدایا.ای کاش برخی از این سیاست ها بر میگشت”.
من فکر می کنم مردم این را با خود فکر می کنند که کاری که ما می خواستیم انجام بدهیم شیطان گونه و ضد مشتری بود.ما نگاه کردیم که استیم چه کاری را انجام میدهد،ما به این نگاه کردیم که iOS چه کاری را انجام می دهد ما به این نگاه کردیم که مشتری ها به چه سمتی خواهند رفت و با خود گفتیم:ما فکر می کنیم که بتوانیم به شما تجربه ی بهتری را از دنیای دیجیتال بدهیم.
آقای Albert Penello اشاره کرده اند که در نهایت “دیسک ها” بازار را ترک خواهند کرد و چیزی که مایکروسافت به آن پس از این مسئله فکر کرد این بود که:
این اتفاق زودتر از زمانی که مردم فکرش را می کردند افتاد.من فکر می کنم که ما قدم سختی را در این مسئله برداشتیم و فکر می کنم عکس العمل برخی از مشتری ها نیز بدین شکل بود که:Ok.من این سیاست ها را قبول دارم و پای آن می مانم” و برخی از مشتری ها نیز بدین شکل بودند که”Whoa whoa whoa،پس موقعیت من که نمی توانم همیشه آنلاین باشم چه می شود؟ ما از این عکس العمل بسیار متعجب شدیم و چیزی دیگری نیز که بسیار بیشتر ما را متعجب می کرد این بود که مردم نمی دانستند ما می خواهیم چه کاری را انجام بدهیم.
پر بحثترینها
- بازی های جذابی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت اول)
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
نظرات