گزارش: دنباله Halo Infinite پیش از لغو شدن در دست توسعه بود
یک گزارش جدید بیان میکند که دنباله بازی Halo Infinite پیش از کنسل شدن توسط ۳۴۳ اینداستریز (که اکنون به Halo Studios تغییر نام پیدا کرده است) در دست توسعه قرار داشت.
کانال یوتیوب Rebs Gaming که اخبار مربوط به فرنچایز Halo را پوشش میدهد، ادعا میکند که دنباله Halo Infinite با موتور گرافیکی Slipspace Engine در دست توسعه بود. منبع مذکور میگوید که پیشرفت این پروژه تا اواخر سال ۲۰۲۲ و همزمان با ایجاد تغییرات در رهبری استودیو ادامه داشت. در آن زمان گزارش شد که این فرنچایز به Unreal Engine 5 منتقل میشود و در نهایت منجر به لغو Halo Infinite 2 روی موتور Slipspace گردید.
این منبع میگوید:
تیم خلاقیت ۳۴۳ چند ماه را صرف یادگیری Unreal Engine 5 کرد تا برای پروژه بعدی آماده شود. این امر تا ژانویه ۲۰۲۳ ادامه داشت و مایکروسافت تعداد قابل توجهی از کارمندان ۳۴۳ از جمله تیم خلاقیت این استودیو را اخراج کرد.
Rebs Gaming همچنین افزود هنوز مشخص نیست که بازی بعدی Halo دنباله Halo Infinite با Unreal Engine 5 است یا با یک بازی متفاوت روبهرو خواهیم بود. در این گزارش همچنین اشاره شد که تیم سازنده بخش کمپین که رها شده بودند، هیچگاه از سوی رهبری جدید در استودیو مورد حمایت قرار نگرفتند. همچنین گفته شده که احتمالاً محتوای کمپین بدون ایجاد تیم جایگزین برون سپاری شده است.
اخیراً به صورت رسمی تایید شده است که بازیهای بعدی سری Halo با استفاده از Unreal Engine 5 توسعه خواهند یافت.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
نظرات
Halo Infinite 2 ؟؟
خود هیلو اینفینیت مگه در اصل هیلو ۶ نبود به گفته خودشون ؟!
شاید اسم رمز پروژه بوده
مثل خیلی از بازی های دیگه
۵۰۰ میلیون دلار ضرر انجین
لغو شدن پروژه دوم
لغو شدن پروژه بتل رویال
پشتیبانی ضعیف از مولتی پلیر
مدیریت عالی مایکروسافت 👌
شاید گاهی اوقات ، لغو شدن بعضی پروژه ها خوب باشه
شاید هم نه ، پروژهای بوده که بهش نیاز بوده و باید ساخته میشده
دنباله هیلو اینفینیت میتونه بین اینا قرار بگیره و پروژه بتل رویال رو هیچ ایدهای ندارم
یکی از بینظم ترین و آشفته ترین استودیو های ایکس باکس
شاید هم در جایگاه اول باشه…
حقیقتا هیلو اینفینیتی اصلا برام جذاب نبود
ینی دو سه ساعت اول اوکی بودا
ولی بعد اون شدیدا تکراری میشد چه انمی ها چه محیط گیم پلی
تا هشتاد درصد ب زور رفتم بعد پاکش کردم
یه بازی متوسطه به پایینه که متاش کاملا پولی بود
خوب شد پس کمپینش رو نرفتم
ولی بخش مولتی پلیرش تجربه خوبی بود
جعبه دیگه اخراشه
با چیزهایی که من شنیدم از بخش داستانیش ، ظاهراً خیلی هم بد نشد که لغوش کردن
البته اینکه کلا انجین قبلی رو انداختن دور و تیمی که برای آنریل۵ درحال آمادگی برای کار باهاش بودن ، رو نصفشون رو اخراج کردن
نشون از اشتباهات مدیریتی میده
(این نکته هم بگم ، یه جا خونده بودم توی ۳۴۳ سابق ، اعضا فرصت کمی دارن که خودشون رو ثابت کنن و اگه نتونن ، اخراج میشن. حالا نمیدونم چقدر خبر درستیه یا غلط)
طبیعیه. وقتی دیدن اینفینیت ایدن.چرا باید ادامشو بسازن؟ دی
💚💚💚
بنظر من ارکید و مصنوعی بودن گان پلی این بازی بدترین مشکلش و دلیل شکستش بود..
دقیقا همون گانپلی هیلو های قدیمی رو داشت تو کالبد جدید