ایجاد هرگونه صدا در بازی A Quiet Place: The Road Ahead برای شما گران تمام میشود
Saber Interactive و Stormind Games از یک ویژگی جدید و وحشتناک اضافه شده به بازی A Quiet Place: The Road Ahead رونمایی کردند. این عنوان که اقتباسی از فیلم و کتابی با همین نام است، به شما نقش بازماندهای را میدهد که باید بدون ایجاد هرگونه صدا، سعی در زنده ماندن داشته باشد.
ویژگی جدیدی که توسط Stormind Games طراحی شده، «تشخیص صدای دریافتی میکروفون» است. اگر در حین بازی صدایی از خود تولید کنید، فوراً مورد حمله موجودات مرگبار بازی قرار خواهید گرفت.
البته بدون حضور این ویژگی نیز A Quiet Place: The Road Ahead قرار است باعث ایجاد لحظات ترسناکی برای شما بشود. در این بازی، بازیکن مجبور خواهد شد تا در محیطی که ایجاد کوچکترین صدا، مانند صدای شکستن شاخه زیر پا یا باز کردن در خانه اشتباهی مرگبار به شمار میرود، سعی در بقا داشته باشد. از آنجا که تنش بازی به دلیل دائمی بودن تهدید هیچگاه پایین نمیآید، علاقهمندان به دلهرههای حاصل از جامپ اسکرها میتوانند منتظر یک تجربه ترسناک و سرشار از لحظات پر از تنش باشند.
توسعهدهندگان در رابطه با این ویژگی جدید، چنین توضیح میدهند:
وحشت دنیای A Quiet Place را با استفاده از ویژگی اختیاری «تشخیص صدای میکروفون» چند برابر کنید. با فعال کردن این ویژگی، موجودات بیرحم بازی میتوانند صدای شما را تشخیص داده و وحشت را به محل زندگیتان بیاورند.
از آنجا که توسعهدهندگان تأکید کردهاند این ویژگی اختیاری خواهد بود، شما میتوانید به دلخواه خود و بدون هیچگونه جریمهای آن را فعال یا غیرفعال کنید. اگر به دنبال چالش بیشتر هستید یا علاقه دارید که خود را در فضای ترسناک این بازی غرق کنید، پیشنهاد میدهیم این ویژگی را فعال نگه دارید. هنوز معلوم نیست که تا چه حد این ویژگی قرار است حساس به صدا باشد، ولی بدون شک هرگونه واکنشی که شما قرار است پس از مواجهه با جامپ اسکرهای متعدد بازی داشته باشید، برای تبدیلشدن این عنوان به جهنم کافی خواهد بود.
بازی A Quiet Place: The Road Ahead در تاریخ ۱۷ اکتبر ۲۰۲۴ (۲۶ مهر ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
جالبه…
این که جدید نیست قبلا توی بازی ترسناک They listen استفاده شده بود
“ویژگی جدیدی که توسط Stormind Games طراحی شده، «تشخیص صدای دریافتی میکروفون» است. اگر در حین بازی صدایی از خود تولید کنید، فوراً مورد حمله موجودات مرگبار بازی قرار خواهید گرفت.”
واقعا این موارد از نوآوریهای ریزی هستن که اصلا نباید ندیده گرفته بشن مخصوصا این که دارن توسط استودیوهایی خلق میشن که اون قدر هم بزرگ نیستند !
درسته ولی اول از همه Alien isolation صدا رو از میکروفون دریافت میکرد
واقعا بازی فوق العاده ای بود
ترس رو با وجودت حس می کردی
فیر تو فتوم باشد
پس داستانش چی؟
چه باحال
چرا کسی باید وقتی بازی میکنه حرف بزنه؟
این فقط به درد یوتوبرا میخوره
فقط حرف نیست ، صدای محیط ، یا حتی ی دفعه سرفه یا عطسه میکنه آدم ، مثل واقعیت
حالا عطسه یه چیزی
میکروفن دوال سنس انقدر قوی نیست که صدای محیطو بگیره
نوشته ویژگی اختیاری، فکر کنم برای درگیر شدن بیشتر با بازی این ویژگی رو اضافه کردن. حرکت جالبیه. از طرفیم بدرد یوتیوبرا نمیخوره چون عملاً حین بازی نباید صحبت کنن. مخاطب فقط باید تماشا کنه همین.
برای همین که حرف میزنن میگم به درد یوتوبرا میخوره
مجبورن ساکت باشن
وگرنه مثلا من موقع بازی جیکم در نمیاد
امیدوارم خوب از کنترلر دوال سنس و میکروفونش خوب استفاده کنه 🙏🏻🛐
صداهای گیم پد یا کیبرو و ماوس چی؟
فرض کن داری در سکوت کامل بازی میکنی یهو یکی وارد اتاقت بشه و حرفی بزنه 😁
یهویی یاد quiet man افتادم که بازیش کلا بی صدا بود
بعد بازی رو که تموم میکردی صدا ها باز میشد
این موردی هم که میگه قبلا تو lethal company استفاده شده