در Silent Hill 2 Remake تلاش برای ترک شهر یک تروفی به شما میدهد
Silent Hill 2 Remake به بازیکنانی که برای ترک شهر و ادامه ندادن بازی تلاش میکنند، تروفی و پاداش میدهد.
جیمز ساندرلند، شخصیت اصلی Silent Hill 2، در ابتدای بازی کار خود را از یک عرشه دید مشرف به شهر آغاز میکند. او میبایست از پلهها پایین بیاید و به سوی سایلنت هیل، جایی که ماجراجویی آغاز میشود، برود. با این حال طبق گزارش رسانه Automaton، بازیکنان قادر خواهند بود که شهر را با پیادهروی در جاده روستایی و در جهت مخالف ترک نمایند.
اگر بازیکنان این کار را انجام دهند، در نهایت با یک دیوار نامرئی مواجه خواهند شد و جیمز به ناچار مجبور میشود با وحشت Silent Hill روبهرو گردد. با این حال، بازیکنان با انجام این کار یک تروفی دریافت خواهند کرد. این تروفی No Turning Back Now نام دارد و در توضیحات آن آمده است:
تلاش کنید Silent Hill را از منطقه عرشه دید ترک نمایید.
بازی Silent Hill 2 Remake در تاریخ ۸ اکتبر (۱۷ مهر) برای پلی استیشن ۵ و PC منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- کانیه وست، رپر آمریکایی اعتقاد دارد که The Last of Us: Part II بهترین بازی تاریخ است
- مدیرعامل پلی استیشن: Uncharted برای همیشه صنعت گیمینگ را دگرگون کرد
- سازندگان Astro Bot امید زیادی به Intergalactic دارند
- برخی توسعهدهندگان معتقدند که دنبال کردن گرافیک پیشرفته در بازیهای AAA دیگر امکانپذیر نیست
- گزارش: کنسول جدید کشور روسیه توانایی رقابت با ایکس باکس و پلی استیشن را ندارد
- تعجب تهیهکننده Gears of War نسبت به رویکرد Assassin’s Creed حول روایت در ژاپن
- توسعهدهنده Witcher 4 به استفاده از بات برای کنترل جنجال پیرامون شخصیت سیری متهم شد
- تحلیلگر: آینده درخشانی در انتظار Xbox خواهد بود
- دیجیتال فاندری ۳ بازی برتر سال ۲۰۲۴ از نظر گرافیک بصری را مشخص کرد
- گپفا ۲۷؛ پنج بازی برتر شما در سال ۲۰۲۴
نظرات
چه حرکت قشنگی… به شخصه وقتی کوچیک بودم همیشه تلاش میکردم از فضای بازیها خارج بشم و فکر میکردم که اگر از محیط بیرون بیام، یه محیط جدید با کلی ویژگیهای جدید وجود داره که به عنوان جایزه بهم داده خواهد شد:)
کاش به جای Alan Wake 2، اینو برای بازی انتخاب میکردم…
اونم قشنگه ولی سایلنت یه سطح دیگه از قشنگیه
من به امید ترسناک بودن الن ویک رو گرفتم و متاسفانه هنوزم پشیمونم ، هیچ چیز با ارزشی توش ندیدم جز گرافیک واقعا جذابش
به هیچ عنوان ترسی که میخواستم رو نداشت و حتی داستان بازی هم نامشخص بود بعد فهمیدم به صورت مسخره ای باید کل سری و بازی کنترل رو قبلش تجربه کنم .
ببین عزیز الن ویک۲ یک گیم کاملااااااا سلیقه ایه.من به شخصه خودم بعضی جاهای گیم از حوصله سربری واقعا اعصابم به هم میریخت ولی بعضی از جاهای گیم واقعا خفن و عالی طراحی شده بود.گیم واقعا ارزش خرید داشت و هنوز هم داره ولی سلیقس دیگه
درسته اتفاقاً همیشه اینو در نظر میگیرم که ممکنه به سلیقه من نخوره یک بازی ولی واقعا فکر میکنم مشکلاتی که باهاش داشتم سلیقه نبود…
خوشحالم که دوستش داشتید؛ یه تجربه خوب به نفع تیم گیمرها:))
درکتون میکنم… همین الان بازیو بستم و دیگه قصد ندارم ادامهش بدم…
البته من به امید اینکه ترسناک باشه سراغش نرفتم؛ میخواستم یه گیم ناب با داستان عالی تجربه کنم که تا یک ساعت اول همین احساس رو داشتم ولی رفته رفته بازی برام غیرقابل تحمل شد
فکر نمیکنم با دونستن داستان کل سری هم بازم تفاوتی ایجاد بشه
اتفاقاً داستانش همین الانشم جذابه، ولی بهشدت کند پیش میره و از اونجایی که گیمپلی هم حرفی برای گفتن نداره، تحمل این روند کند سخت میشه… حتی معماها هم برخلاف نقدهایی که خونده بودم واقعا پیش پا افتاده هستن و سرنخهای داستانی هم که بیشتر از اینکه احساس حل مسئله بدن، شکل دیکته شدن دارن…
خلاصه که ناامیدی بزرگی بود… هم از بازی و رمدی، هم جامعه منتقدین که تحت هایپ شدید، منصفانه بازیو نقد نکردن… جایی اگر کاستی داشت کوچیک شمردن و حتی چیزهایی رو اشاره هم نکردن…
بنظرم بازی رو تموم کن منم میخواستم وسطاش بازی رو ادامه ندم و اگه بازی رو تموم کنی میفهمی چه شاهکاری بوده و میخواستی از دست بدیش
سم لیک و ساخته هاش هیچ وقت نزدیک به ژانر ترسناک نبودن. برای لذت بردن از بازیاش باید کل پیش زمینه هات رو پاک کنی و با فکر باز تجربه اشون کنی مهم نیست می فهمی داستان جیه یا نه فقط لذت بردن از ساخته هاش کافیه درست مثل جمله کریستوفر نولان که میگه: اگه نمی فهمیش مهم نیست فقط ازش لذت ببر.
“بعد فهمیدم به صورت مسخره ای باید کل سری و بازی کنترل رو قبلش تجربه کنم”
دقیقاً کجای این مسخره هستش؟
آلن ویک ۲ دنباله بازی اوله، معلومه که باید داستان نسخه قبل رو بدونی.
برای فهمیدن داستان بازی هم نیازی به تجربه کنترل نیست و با خوندن documentهای بازی میتونید کامل نقش fbc رو تو بازی متوجه بشی.
آخ آخ . قشنگ درک می کنم. تو رد دد ۲ هم تلاش می کردم با شنا و قایق و هزار بدبختی دیگه برسم به جزایری که تو جنوبی ترین بخش نقشه وجود داره. آخرش نتونستم🥲
دقیقاً RDR2 از اونایی بود که با اینکه به اندازه کافی بزرگ و پاداش دهنده بود (البته به جز بخش فکر کنم غربی که شامل آرمادیلو و شهرهای نسخه اول میشد) ولی بازم آدم اشتیاقش از کشف چیزای جدید کم نمیشد…
شما توهمی چیزی نزدی؟
یادش بخیر تو gta iv نیروهای پلیس اوایل بازی پُل هارو بسته بودن و نمیشد به مناطق دیگه مپ رفت منم با هزارتا بدبختی به شکلای مختلف از لای پلیسا رد میشدم میرفتم اون سمت پل و مناطق دیگه مپ ( درصورتی که اگه چنتا از همون مراحل اول بازی رو میرفتم محدودیت رفتن به اون قسمت ها برداشته میشد😑🫤)
خلاصه که خیلی حس خوبی بود وقتی خودمو از رو پل رد میکردم و میرسیدم اون سمت ، کلا یه محیط متفاوت بود و خیلی حس تازگی و تنوع داشت
اینجاست ک شاعر میگه؛ هیچ کس از فردای خودش خبر نداره. چ برسه ب صنعت گیم.
Alan wake 2 شاهکاری به تمام معنا هست حالا این نظر شما چرا اینگونه ناشیانه است نمیدانیم…
مخالفم:)
الن ۲ که خوب بود؟!
ولی خب این یچیز دیگس
منطقی ترین کار در دنیای واقعی در این شرایط
Last of us > silent hill
خودت از کامنتی که دادی خندت نمیگیره؟
الان اینا چه ربطی به هم داشتن که مقایسه اشون میکنی؟
دوست عزیز با کمال احترام ، اشتباه ترین کار ممکن مقایسه دو شاهکاره ، این ۲ گیم توی سبک خودشون بی نظیرن و گیمرای خودشونو دارن .
اشتباه ترین کار ممکن از نظر من توی دنیای گیم مقایسه کردن دو گیم یا چند تا با هم دیگست ، هر گیم حتی بدترینش توی سبک خودش طرفدار داره حتی اگه ۲ نفر هم که باشن بازم باید به انتخاب سلیقشون احترام گذاشت .
دنیای یک گیمر یه قصره که ستون هاشو گیم ها ساختن و این قصر رو نگه میدارن ، وقتی بخوایم ۲ ستون رو باهم مقایسه کنیم باعث ترک خوردنشون میشیم .
سعی کنیم به هر سبک و سلیقه ای احترام بزاریم . ❤️
چه با کلاس. واقعا اولین و بهترین تلاش همینه. آدم موچاله میشه توی این شهر لعنتی. ظاهرا خوب از پس کار بر اومدن. ممنون بابت زحماتشون. بازی بی نظیری هست سایلنت هیل خصوصا همین نسخه. امیدوارم سراغ ریمیک نسخه ۱ و ۳ و بعد ۴ هم برن به ترتیب واقعا قشنگ بودن
اونایی که بازی کردن بگن ارزش بازی داره؟یانه
شما داری در مورد بازی صحبت میکنی که پدر ژانر ترسناک روانشناختی هست. قطعا ارزش داره
با متوجه به نمرات و متای بازی و نظر اکثر منتقدها به عقلت رجوع کنی متوجه میشی ارزش داره یانه.
صد در صد اگر نسخه کلاسیک رو چه بازی کرده و چه نکرده باشین بسیار تجربه خوبی هستش من که خودم فن سایلنت هیل هستم انتظار نداشتم بلوبر بتونه اینقدر وفادارنه و تمیز از پسش بربیاد
پس حتما بازی میکنم
این بازی تضمین شدس
کاش بازی Cold Fear رو هم ریمیک میکردن
لعنت به یوبی سافت
اونجوری که میشه کُلد باگ 😁
کلد فیر عالی بود. اولش تو کشتی شروع میشد.یادش بخیر. اره واقعا ریمیکش لازمه
دوستان یه اسپم.درسته ربطی به پست نداره ولی ربط به گیم داره.من حقیقتا دوس دارم هر گیمی که میرم با افتربرنر ببینم سخت افزارمو چطوری دارن به چالش میکشن.من اومدم این گیمو تست کردم با دوتا چیز فوق عجیب برخورد کردم.اینکه مصرف رم کلا ۴گیگ و نیمه و سی پی یو i5 4570 کلا داره ۲۵ درصد تا۳۰ درصد استفاده میشه و گیم کاملا روونه روی rx570و گرافیک low و tsr low.اصلا تعجب کردم گفتم مگه داریم با این حجم از گرافیک یه همچین بهینه سازی.خدایی دمش گرم کونامی.حالا دوستان نگین داره شر میگه خودتون برید میفهمین چی میگم
من با این سیستم تونستم بازی با کیفیت2k و ۴۰ فریم ثابت اجرا کنم
Core i5 10
Ram 16 gb
6600xt 8gb
کلا cpu ها توی بازی در حالت عادی اون چنان مصرفی ندارن معمولا توی بازی هایی ک npc زیاد رو cpu هم فشار میاد ولی مثل بازی هایی مثل این طبیعتا روی cpu فشار نمیاد…
ولی خب بازی های مثل سایبرپانک در حالت عادی به یک cpu نسبتا قوی نیاز داره ک بتونه crowd density های رو اجرا بکنه، تسک هایی مثل ray tracing علاوه بر gpu به cpu هم فشار میاره برای پردازش. و نکته دیگه ای هم ک هست شما لزوما نیاز نداری ک ۱۰۰ درصد cpu در گیر باشه ک گلوگاه ببینی گاها دیدم cpu کلا ۳۰ درصد در گیر شده ولی داره گلوگاه ایجاد میکنه…
از نظر رم و وی رم بستگی به تکسچر و رزولوشن داره ولی خب دقیق نمی دونم tsr low توی چ روزلوشنی داره رندر میشه…
البته این رفتار رو هم تو بلک میق ووکانگ هم شاهد بودیم وی رم کمی مصرف میکرد حالا نمی دونم بخاطر انجینه یا سر استاندارد بودن ۸ گیگ وی رم اینکارا میکنن…
بازگشت باشکوه = SilentHill 2 Remake
تروفی، اوکی؛ ولی این ایده بار اول نیست استفاده شده و قبلا در فارکرای ۶، همون اول بازی میشد به جای رفتن به جزیره وات اِور و پیگیری و ادامه بازی به میامی بری و بازی را تمام کنی.
○ پرسش: آیا در بازی اصلی هم امکان تمام کردن بازی مثل حالا بوده؟!
The Crew motorfest معذرت
راکون سیتی و سایلنت هیل رو دیدی فقط راهو کج کن فرار کن🤣
یاد این FNAF جدید پیکسلیه افتادم into the pit
همون اول داستان فرار کردن با بچه های دیگه خودش یه اندینگ بازی بود😂
درست بعد از ۵ ساعت پلی دادن باید بگم بلوبر خودش هم فن سایلنت هیل بود لعنتی خبر نداشتیم خیلی تمیز ریمیک کردن امتیاز ۹ میدم ❤️به قول معروف 💫Must Played💫
من الان توی بخش بیمارستان هستم تا اینجایی که بازی کردم میتونم بگم عالی بوده من چن مدت پیش گفته بودم حالا که بازی کامبتش میلی بیس باشه دوست دارم به خوبی منو بابت اشتباهاتم پانیش کنه و حدس بزن چیشده دقیقا همون شده بازیو دارم روی درجه هارد میرم (کامبتشو ) و بابت تک تک تیرام کلی فکر استراتیژِی میزارم هیل توی بازی به شدت کمه و دمیج انمی ها زیاد ولی نه اون قدر که نا عادلانه باشه یه مکانیزم داج به بازی اضافه کردن که به شدت قدرتمنده کمک میکنه بازی بالانس باشه نمیتونی حرکت مفت زیاد داشته باشی چون انمی ها ریسپان میشن دهنتو سرویس میکنن معماهای بازی خیلی زیبان من اونا رو دارم روی نرمال امتحان میکنم ولی قطعا توی نیو گیمم میزارمشون توی هارد دوست دارم توی اونم تجربه کنم ببینم چقدر فرقشه یک مقدار بازی پرفورمنسش ایراد داره و بعضی جاها افت فریم عجیب غریب میخوره و نمیدونم چرا من کارتم اینویدیاس ولی با fsr3 بهتر از dlss توی این بازی دارم پرفورمنس میگیرمXD راستی لیمیت فریم ریتو بردارین یه باگ داره میره فریم ریتو روی ۱۰ قفل میکنه وسط بازی
خیلی مشتاقم این گیمو پلی بدم و مطمئنم یکی از بهترین بازی هایی میشه که تجربه کردم