کارگردان بازی اصلی Silent Hill 2 از ریمیک آن بسیار راضی است
ماساهاشی سوبویاما، کارگردان بخش هنری نسخۀ اورجینال Silent Hill 2، اخیراً از طریق توییتر هیجان خود نسبت به ریمیک را ابراز کرد و متذکر شد این ریمیک نه تنها محدودیتهای تکنیکال اثر اورجینال را کنار میزند، بلکه به مخاطبین جدید اجازه میدهد برای اولین بار بازی را تجربه کنند.
سوبویاما در این باره گفت:
در مورد Silent Hill 2 Remake:
بازیها و تکنولوژیها مدام تکامل پیدا میکنند و تفاوت در سطح ابراز احساسات مشاهده میشود. من فکر میکنم ارزش یک ریمیک در این است که نسلی جدید از گیمرها میتوانند بازی را تجربه کنند. به عنوان یک سازنده، از این موضوع بسیار خوشحالم! ۲۳ سال گذشته است! حالا اگر حتی بازی اورجینال رو نمیشناسید و تجربه نکردهاید، ریمیک میتواند نظر شما را به خود جلب کند. خوب یا بد بودن ریمیک، تاثیری بر اثر اورجینال ندارد.
تفاوت میان بازی اورجینال و ریمیک گرافیک واقعگرایانه، وضوح 4K و … چندان ویژه نیستند. این تبلیغات برای چه کسی جذاب خواهد بود؟ به نظر میرسد که آنها جذابیت و کاریزمای بازی را خیلی خوب به نسل جدید گیمرها توضیح ندادهاند.
نکتۀ دیگری که باید به آن اشاره کنم دوربین (زاویۀ دید) است. تغییر در دوربین بازی روی جنبههای مختلفی مانند مبارزات، طراحی مرحله، کارگردانی هنری و … تاثیر دارد. در حالی که تاثیر روی داستان شاید بسیار جزئی باشد، اما احساسی که دریافت میکنید کاملاً متفاوت خواهد بود.
صادقانه بگویم، من ۲۳ سال پیش، نسبت به دوربین بازی اورجینال رضایت نداشتم. عمق و زاویه بسیار محدود بود. با یک پروسۀ ساخت چالشبرانگیز مواجه بودیم که در نهایت حتی پاداشدهنده نبود. دوربین از روی شانه اما، قطعاً حس واقعگرایی را افزایش میدهد. به بیان دیگر، باعث میشود بخواهم بیشتر ریمیک را تجربه کنم.
بازی Silent Hill 2 Remake در تاریخ ۸ اکتبر (۱۸ مهر) برای PS5 و PC عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
نظرات
ببینیم استاد کوجیما هم بعد از انتشار ریمیک متال ۳ چه واکنشی نشون میده
اگر دست به ساختار اصلی بازی نزنن شاید خوشش بیاد . ولی با توجه به خصومت شخصی که براشون پیش اومد بعید میدونم اصلا درباره بازی نظری بده
حس میکنم خوبم شه بش گیر بده
با کونامی مشکل داره
وقتی یک بازی با کیفیت بسازی و برای ساختش حوصله به خرج بدی قطعا پاسخ مثبتی دریافت میکنی. خوشحالم که انقدر این بازی مورد توجه قرار گرفت
حالا که بازی اینقدر خوش درخشید حقیقتا انتظار برای یکسال انحصاری زمانی بودن سخت شده 🥺
مگه تایید شده که انحصاری زمانیه؟ احتمالا همیشه انحصاری بمونه
کونامی راضی، بلوبر راضی، سازندگان نسخه اورجینال راضی، هوادارا و گیمر ها هم راضی
گور بابای آدم ناراضی
فردا از سر کار که برگشتم میشینم بازیش کنم. مطمئنم که نمیتونم جلوی گریم رو وقتی theme of laura رو دوباره میشنوم، بگیرم
اگه انیمیشن ها و سیستم مبارزه رو یه مقدار بهبود میدادن ۹۰ به بالا هم کسب میکرد
گرافیکش خوبه ها اینهمه گفتیم بهینه سازی نداره
اگه نه فقط تو کاتسینا بلکه تو گیم پلی هم این کیفیت حفظ بشه درخور سیستم مورد نیازش هست یجورایی
سر رزیدنت اویل ۴ ریمیک ، شینجی میکامی خیلی راضی بود و لذت برده بود ، سر این هم کارگردان نسخه اورجینالش
کاش در مورد همه ریمیک ها و حتی ریبوت ها همینطور باشه نه مثل دیوید جفی …..
هر چند بازی Slitterhead که داره میسازه واقعا جالب به نظر نمیرسه طبق تریلر ها /منظورم کارگردان بازی اورجیناله.
کارگردان slitterhead ایشون نیستن
کارگردانش خالق سایلنتهیل و کارگردان سایلنتهیل۱ آقای کیچیرو تویاما هستن
آقای تویاما خالق siren هم هستن
این اون زلیل شده نیست
این کارگردان هنری نسخه اورجیناله
من ایکس باکس پلیر : 😮💨
به امید همکاری های بیشتر با استودیو دوست داشتنی بلوبر تیم
انصافا حق این استودیو بیشتر از این حرفاس
از لایرز آف فیر و آبسرور و بلیر ویچ و مدیوم … کلی بازی خلاقانه و قابل احترام و بودجه سنگینی دستشون باشه غوغا میکنن
پ ن : از همین الان برای سایلنت هیل ۳ هایپم
کاربر Amo Hamed شما که احیانا نظر خاصی در مورد kinds of kindness ندارید ؟ درسته ؟
😂
اولش که فهمیدم بلوبر تیم بازی را میسازه خیلی نا امید شدم اما وقتی اولین تریلرهای بازی را دیدم فهمیدم کارش ار درست انجام داده. این بازی میتونه خیلی ها را با دنیای خارق العاده سایلنت هیل آشنا کنه و فن بیس بازی را گسترده تر کنه. امیدورام ریمیک نسخه ۱ و ۲ و ۳ و ۵ هم توسط بلوبر ساخته بشه. مخصوصا نسخه چهارم که واقعا بازی مریضی هست.
حقیقتا کسی انتظار موفقیت از این بازی رو نداشت با توجه به اینکه این بازی توسط بلوبر ساخته شده بود و کونامی ناشر بود دو کمپانی که اصلا رزومهی درخشانی در این چند سال گذشته نداشتن.
بازیای اخیر بلوبر Medium و Observer هردو تو ژانر وحشت شاهکار بودن
ما هم راضییم ازت سلطان بابت اضافه نکردن دنوو👍😁🏴☠️
خوشحال میشم اگه بتونه منو ضایع کنه و ایراداتی که ازش گرفتم اشتباه باشه
مخصوصاً انیمیشن هاش
دوستان ببخشید راهی هست تو ویندوز ۸.۱ بفهمیم مثلا چند ساعت تو یه برنامه صرف کردیم مثلا یه بازب هست نمیدونم بیست ساعت مثلا بازی کردم میخوام بفهمم دقیق چقدر بوده راهی هست ؟
نرم افزار ادرنالین ای ام دی نشون میده تو صفحه اصلیش
اگه الان نصبش کنم نشون میده دقیق چند ساعت استفاده کردم ؟
🤔نمیدونم ولی فکر کنم از وقتی نصبش کنی کنتور بندازه
همون قدیم هم خیلی با نسخه اورجینال حال نمیکردم ولی همون زمان هم بازی محبوبی بود با اینکه هایپی واسش ندارم ولی حتما تجربش میکنم فک کنم کار خوبی ازاب دراومده… ولی نمیدونم چرا نگران ریمیک کد ورونیکا هستم حس میکنم کپکام به این ریمیک زیاد اهمیت نمیده
یه سوال ؟ چرا انقدر همه چی تو این بازی شبیه رزیدنت اویل جدید های ریمیک هست، از hud بگیر تا انیمیشن ها ،حتی کاراکتر اصلی بازی هم شبیه لیان هست گیمپلی و المان های پازلی شون کپی همه ….