کارگردان Metaphor ReFantazio: داستان اولویت بیشتری نسبت به واقعگرایی دارد
به گفته کارگردان Metaphor: ReFantazio، طراحی جهان این بازی بیشتر در خدمت روایت داستان خواهد بود تا پایبندی به منطق و واقعگرایی.
Metaphor: ReFantazio، قدم رو به جلوی بزرگی برای توسعهدهندگان کهنهکار به حساب میآید؛ به این دلیل که بازی به جای تلاش برای اضافهکردن عناصر ماورایی و جادویی در جهانی مدرن مانند Persona، به طور کل در جهانی قرون وسطایی و فانتزی جریان دارد. اما پس از مدتی، تیم توسعه به این نتیجه رسید که نیازی نیست بیش از حد به اصول منطقی و واقعگرایانه پیرامون آن پایبند باشند. کاتسورا هاشینو (Katsura Hashino) در این باره توضیح میدهد:
وقتی که به انتخاب تم قرون وسطایی به عنوان جهان این بازی بیشتر فکر کردیم، به این نتیجه رسیدیم که نیازی نیست به اصول منطقی و واقعگرایانه پایبند باشیم، بلکه مهمترین چیز برای ما، نقلکردن داستان Metaphor: ReFantazio به بهترین نحو ممکن بود.
در ادامه، هاشینو ضمن اعتراف به اینکه در ابتدای فرایند توسعه، تیم او بخاطر توجه به جزئیات واقعگرایانه حتی در مسائل کوچک، به مشکل برخورده بود، گفت:
برای مثال، مسائلی از قبیل اینکه تا چه حد در طراحی ساختمانها میتوانیم از شیشه استفاده کنیم، با توجه به اینکه تولید شیشه در قرون وسطا امری سخت و پروسهای گرانقیمت به حساب میآمد، باعث شد تا متوجه نیاز به تغییر نگرش خود بشویم.
در نهایت، وی با تأکید بر اینکه جهانی که توسعهدهندگان در Atlus خلق کردهاند، بیشتر در خدمت داستانسرایی است تا در نظر گرفتن واقعیتهای جهان قرون وسطایی، اضافه کرد:
یکی از دلایلی که ما این جهانهای فانتزی را خلق میکنیم، این است که تأکید کنیم لزومی ندارد واقعیتی که ما در آن زندگی میکنیم، همیشه به یکشکل باقی بماند. ما داستانهای فانتزی را بخاطر این خلق میکنیم چون میتوانیم در آنها واقعیت را تغییر دهیم، نه بخاطر اینکه نمیتوانیم.
Metaphor: ReFantazio در ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر) امسال برای Xbox Series X/S، PS5، PS4 و PC عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
حرف حقی زد
باش موافقم
داستان واقعی چی؟