بهترین مبارزها در تاریخ ایکس من - گیمفا
بهترین مبارزها در تاریخ ایکس من - گیمفا
بهترین مبارزها در تاریخ ایکس من - گیمفا
بهترین مبارزها در تاریخ ایکس من - گیمفا
بهترین مبارزها در تاریخ ایکس من - گیمفا

بهترین مبارزها در تاریخ ایکس من

علی محمدپناه
۱۶:۰۰ ۱۴۰۳/۰۷/۱۵
بهترین مبارزها در تاریخ ایکس من - گیمفا

تاکنون در دنیای X-Men شخصیت‌های مختلفی معرفی شدند که برخی از آن‌ها جزو بهترین مبارزها در تاریخ ایکس من هستند.

ایکس من یکی از محبوب‌ترین تیم‌های کمیک‌های مارول به شمار می‌رود که در آن، جهش‌یافته‌های بی‌شماری در طول تاریخ انتشار این کمیک‌ها به مبارزه پرداختند و مبارزات بسیار خوبی را از خودشان ارائه کردند. با وجود برخی از قدرتمندترین شخصیت‌های جهان مانند جین گری، مگنیتو و آیسمن، تهدیدهای کمی وجود دارند که فرزندان اتم نتوانند از عهده آن برآیند اما همه مشکلات را نمی‌توان با قدرت حل کرد.

در حالی که مردان ایکس به طور کلی یکی از قدرتمندترین گروه‌ها در دنیای مارول هستند، آن‌ها همچنین برخی از بهترین مبارزان را درون خودشان دارند و از آنجا که مبارزه مردان ایکس معمولاً برای حق وجود داشتن است، قدرت رزمی این کاراکترها همیشه یکی از بزرگترین نقاط قوت جهش‌یافته‌ها بوده است.

بیشاپ

بهترین مبارزها در تاریخ ایکس من

شخصیت لوکاس بیشاپ در آینده‌ای جهنمی متولد شده و سوگند یاد کرده است تا از رخ دادن این آینده جلوگیری کند و سال‌ها قبل از پیوستن به ایکس من، آموزش و تجربه رزمی داشته است. او یک مبارز ماهر در نبردهای مسلحانه و غیرمسلحانه است و تمرکز و عزم منحصربه‌فردش نیز باعث می‌شود تا او در مبارزه بسیار خطرناک باشد.

لوکاس بیشاپ به‌عنوان یک ایکس من، یک پلیس از آینده و یک کاپیتان جنگی کراکوایی با دسترسی به سلاح‎‌های بسیار پیشرفته، با دشمنانی در هر شکل و اندازه‌ای مبارزه می‌کند و با برنامه‌ریزی دقیق، اراده‌ای فولادی و توانایی فیزیکی توانسته در این مبارزات سربلند باشد.

میراژ

بهترین مبارزها در تاریخ ایکس من

شخصیت دنیل مون‌استار یکی از دوست‌داشتنی‌ترین جهش‌یافته‌های جدید و یکی از فداکارترین جنگجویان ایکس من است. مهارت‌های طبیعی میراژ به‌عنوان یک جنگجو و همچنین قدرت رهبری او در میان همسالانش، به همان اندازه اراده و قاطعیت او تیز و برنده هستند که باعث می‌شود تا جایگاه او در میان ایکس من حتی پس از اینکه قدرت‌های جهش‌یافته‌‌اش را از دست می‌دهد، حفظ شود.

دنیل مون‌استار یک جنگجوی زن از ازگارد است که می‌تواند از قدرت‌های والکری استفاده کند و قدرتش را تا حدی افزایش بدهد که حتی آرِس را نیز در یک مبارزه تن به تن شکست بدهد. هر فردی از ایکس من با یا بدون قدرت عرفانی، اگر به اندازه‌ای مهارت داشته باشد که خدای جنگ را شکست بدهد، پس به وضوح یکی از بهترین مبارزان این گروه است.

گامبیت

بهترین مبارزها در تاریخ ایکس من

رمی لوبو ممکن است یکی از بزرگترین سارقان مارول باشد اما زندگی جنایت‌کارانه و سال‌ها تجربه او سبب شده تا او یکی از بزرگترین مبارزان ایکس من باشد. او که یک عمر مبارز خیابانی بوده و مهارت‌های زیادی دارد، از فیزیولوژی و چابکی طبیعی برخوردار است که باعث می‌شود تا شکست او در نبرد بسیار دشوار باشد.

رمی لوبو همچنین می‌تواند به سرعت بسیار زیادی فکر کند و یک استراتژیست غیرمتعارف است که می‌تواند از توانایی‌های جنبشی خودش در فاصله نزدیک استفاده کند. با توجه به همه این مزایا و برتری‌ها، کاملاً منطقی است که در یک مبارزه، گامبیت همیشه دست بالاتر را داشته باشد.

سایکلاپس

بهترین مبارزها در تاریخ ایکس من

مهارت‌های رزمی شاید اولین چیزی نباشد که در مورد سایکلاپس به ذهن طرفداران خطور کند اما مهارت‌های اسکات سامرز را نباید نادیده گرفت. او بیشتر عمر خودش را برای مبارزه با ایکس من صرف کرده و یک رزمی‌کار خبره است که به اندازه بسیاری از بزرگترین مبارزان مارول تجربه رزمی دارد.

اسکات سامرز که مایل به استفاده از انفجارهای اپتیک خودش در مبارزات نزدیک است، همان‌طور که طرفداران در انیمیشن سریالی X-Men ’۹۷ دیدند، این شخصیت حتی می‌تواند به تنهایی با همتایان ایکس من خودش مقابله کرده و پیروز باشد. او با ذهن استراتژیک خودش توانایی زیادی دارد تا در هر مبارزه راهی برای پیروزی پیدا کند.

مجیک

بهترین مبارزها در تاریخ ایکس من

یکی از جهنمی‌ترین قهرمانان ایکس من، ایلیانا راسپوتینا است که مدت‌ها است که از یک جادوگر بی‌تجربه به یکی از سرسخت‌ترین افراد جهش‌یافته تبدیل شده است. شخصیت مجیک با استفاده از Soulsword ویرانگر و همچنین بزرگ شدن در Limbo، اصلاً نمی‌داند که آسان گرفتن در مقابل حریفانش به چه معنا است.

شیاطین درونی او گاهی بر او چیره می‌شوند اما این کار فقط باعث می‌شود تا او در نبرد بسیار خطرناک‌تر باشد. و از آنجایی که او دست راست سایکلاپس در تیم جدید ایکس من است، مطمئناً مجیک فرصت بسیار زیادی برای ارائه مبارزه‌های جهنمی خودش دارد.

استورم

بهترین مبارزها در تاریخ ایکس من

استورم که به‌عنوان یکی از قدرتمندترین اعضای ایکس من شناخته می‌شود اما همچنین او یکی از بهترین مبارزان این گروه است. اورورو بیشتر عمر خودش را به‌عنوان یک سارق در سطح جهانی گذرانده بود و مدت‌ها قبل از اینکه توانایی‌های جهش یافته‌اش آشکار شوند، باید یاد می‌گرفت که چطور از خودش دفاع کند.

استورم که یک جنگجوی کارآمد با ذهنی استراتژیک و درخشان است، به طور معمول با مبارزانی مانند کالیستو از مورلوکز، سایکلاپس و حتی شوهر سابقش یعنی خود پلنگ سیاه مبارزه کرده و بر آن‌ها غلبه کرده است. اورورو بدون شک به لطف X-Gene خودش از قدرت بسیار زیادی برخوردار است اما اینکه کسی فکر کند او بدون توانایی‌های جهش یافته خودش بی‌فایده است، از قدرت مبارزه وی تعجب خواهد کرد.

شادوکت

بهترین مبارزها در تاریخ ایکس من

قدرت مبارزه کیتی پراید بیش از آن چیزی است که تصور می‌شود و به همین خاطر است که او جایگاهی در بین بزرگترین مبارزان این گروه دارد. شادوکت در هنرهای نینجیتسو و هنرهای رزمی توسط ولورین و سنسی شرور سابق خودش یعنی اوگان آموزش دیده است و می‌تواند استعدادهای سنتی خودش را با توانایی‌های فازبندی ذاتی خودش ترکیب کند و نتایج مرگباری را رقم بزند.

کیتی پراید همچنین یک شمشیرزن چیره‌دست است که در مقابل افرادی مانند سیلور سامورایی قرار گرفته و تمایل به کشتن را در زمانی که به اندازه کافی تحت فشار قرار می‌گیرد را نشان داده است و Fall of X نیز وحشتناک‌ترین نمونه از استعدادهای او است.

میستیک

بهترین مبارزها در تاریخ ایکس من

ریون دارکهولم بارها تلاش کرده تا ایکس من‌ها را بکشد ولی بیش از یک بار در خدمت این تیم بوده است و استعدادهای طبیعی خودش به‌عنوان یک قاتل و جاسوس را بارها در اختیار تیم ایکس من و چارلز اگزاویر قرار داده است. میستیک با توجه به پیشینه و توانایی‌هایش، مسلماً قاتل کاملی است که میل به دست‌کاری روانی دارد که می‌تواند در بیشتر موقعیت‌ها به او برتری بدهد و با بیش از یک قرن عمر، زندگی رنگارنگ میستیک مهارت‌های او را با مبارزانی مانند کاپیتان آمریکا، بیوه سیاه و بسیاری از دیگر عوامل جاسوسی برتر مارول هم سطح کرده است.

وارپث

بهترین مبارزها در تاریخ ایکس من

جیمز پرادستار یکی از مبارزهای برتر ایکس من به شمار می‌رود که کمتر مورد توجه قرار گرفته است اما همین دست کم گرفته شدن وی دلیلی است که باعث می‌شود تا او بسیار خطرناک باشد. او با قدرت، سرعت و حواس بهبود یافته خودش، بدون توجه به تیغه‌های ویبرانیومی و بدن عظیمش، به خوبی شایسته نام جهش‌یافته‌ای خودش است.

جیمز پرادستار زیر نظر اما فراست، کیبل و دومینو آموزش دیده تا توانایی‌های جهش یافته‌ای خودش را تا حد امکان بهبود ببخشد و حتی در یکی از اولین حضورهای خودش از ایکس من پیشی گرفت و نزدیک بود آن‌ها را بکشد و اکنون که او در اوج قدرت خودش قرار دارد، هر کسی که تصمیم بگیرد تا مقابل وارپث قرار بگیرد، مطمئناً زنده نخواهد ماند.

دومینو

بهترین مبارزها در تاریخ ایکس من

دومینو توانایی‌های دست‌کاری احتمالات را دارد که دائماً شانس را به نفع او تغییر می‌دهد اما این شخصیت حتی بدون توانایی‌های خودش نیز بسیار خطرناک است. نینا تورمن با سال‌ها تجربه به‌عنوان یک قاتل و مزدور، یکی از ماهرترین مأموران عملیات مخفی ایکس من و یک مبارز فوق‌العاده مرگبار به شمار می‌رود.

او یک رزمی‌کار بسیار بااستعداد، تیرانداز عالی و آکروبات باز چابک و سریع است که باعث می‌شود تا استعدادهای وی حتی از شانس قابل توجه او نیز بیشتر باشد. هر کس به اندازه کافی بدشانس باشد که در مسیر دومینو قرار بگیرد، به احتمال بسیار زیاد سرنگون خواهد شد.

کیبل

بهترین مبارزها در تاریخ ایکس من

نیتن سامرز به‌عنوان سرباز نهایی نامیده می‌شود و او به اندازه کافی نبرد و مبارزه دیده که شایسته این نام است. پسر آسکانی برای پایان دادن به سلطنت آپوکالیپس بزرگ شده و مدت‌ها قبل از اینکه دوشادوش ایکس من مبارزه کند، در دوره‌های بی‌شماری از جنگ‌های متعدد مبارزه کرده است.

نیتن از زمان آمدن به زمان حال، نشان داده است که واقعاً چقدر خطرناک است؛ او مبارزه پایاپایی با ولورین داشته و با مهارت‌ها و فناوری آینده خودش حتی در مقابل انتقام‌جویانی همانند هالک سرخ و کاپیتان آمریکا مبارزه کرده است. کیبل ممکن است از آینده بیاید اما با توجه به توانایی‌های رزمی خودش، مطمئناً می‌تواند دشمنان خودش را کنار بزند.

سیبرتوث

بهترین مبارزها در تاریخ ایکس من

سیبرتوث در ابتدا به‌عنوان یک دشمن با قدرت هنرهای رزمی برای آیرون فیست معرفی شده بود و این شخصیت یکی از وحشی‎‌ترین جهش‌یافته‌های مارول و یک مبارز فوق‌العاده توانا است. در حالی که دوران او با ایکس من به‌عنوان بخشی از تیم روگ کوتاه بود اما ویکتور کرید یکی از خطرناک‌ترین مبارزان شناخته شده به شمار می‌رود که برای چندین دهه در تعقیب ولورین بوده است.

ویکتور کرید با سابقه خشونتی که به بیش از یک قرن می‌رسد، با هوس سادیستی‌اش برای قتل عام با دیگر مبارزان ایکس من متفاوت است. واقعاً چیزی نیست که سیبرتوث بیشتر از کشتن دوست داشته باشد و متأسفانه او تقریباً از هر کس دیگری در این کار بهتر است.

ولورین

بهترین مبارزها در تاریخ ایکس من

لورا کیتی همانند پدرش یکی از خطرناک‌ترین قاتلان مارول به شمار می‌رود. ولورین جوان به‌عنوان یک سلاح زنده به دنیا آمده و نسبت به بسیاری از همتایان جهش یافته خودش در مبارزات مختلف حضور داشته است و از این مبارزات نیز جان سالم به در برده تا داستان آن‌ها را بازگو کند.

لورا کیتی بیشتر عمر خودش را صرف این کرده که به خودش ثابت کند بیشتر از آن قاتلی است که برای آن ساخته شده اما این تأکید بر خویشتن‌داری او فقط مهارت‌های او به‌عنوان یک ولورین را برجسته‌تر می‌کند چراکه او اگر آن خویشتن داری خودش را از دست بدهد، می‌تواند کشتار بسیار زیادی به راه بیندازد.

سایلاک

بهترین مبارزها در تاریخ ایکس من

کوانون یک نینجا است که به‌عنوان یکی از قاتل‌های برتر شخصیت هَند بزرگ شده است و یکی از کشنده‌ترین مبارزان تن به تن ایکس من و یکی از قاطع‌ترین قاتلان آن‌ها است. او سال‌های زیادی را به‌عنوان میزبان ذهن بتسی براداک صرف کرده و این مهارت رزمی و حافظه قوی کوانون بوده که زندگی کاپیتان بریتانیای آینده را بیش از یک بار نجات داده است.

کوانون از زمانی که بدن خودش را به دست آورد و هویت سایلاک را برای خودش انتخاب کرد، تسلط رزمی خودش را به‌عنوان یک هلیون، کاپیتان جنگی کراکوا و یکی از نخبگان گروه ایکس من به رهبری سایکلاپس ثابت کرده است.

ولورین

بهترین مبارزها در تاریخ ایکس من

قرار گرفتن لوگان در صدر فهرست بهترین مبارزهای ایکس من ممکن است قابل پیش بینی به نظر برسد اما نمی‌توان انکار کرد که تعداد کمی از شخصیت‎‌های کتاب‌های مصور می‌توانند با تمایل طبیعی او برای خشونت رقابت کنند. لوگان با بیش از یک قرن تجربه نبرد، اساساً برای هر نوع نبرد مسلحانه و غیر مسلحانه تجربه دارد.

و با توجه با پنجه‌های آدامانتیومی، حواس بسیار بالا و همچنین قدرت درمانی بی‌نظیرش، لوگان قطعاً یکی از بهترین مبارزانی است که مارول ارائه کرده است. با اینکه همکاران لوگان در گروه ایکس من نیز از قدرت مبارزه بسیار خوبی برخوردار هستند اما وقتی صحبت از مبارزه به میان می‌آید، ولورین واقعاً شایسته عنوان بهترین است.


منبع: screenrant

T-800Batman Arkham knightMahdi SamLogan

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بهترین مبارزها در تاریخ ایکس من - گیمفا
بهترین مبارزها در تاریخ ایکس من - گیمفا
بهترین مبارزها در تاریخ ایکس من - گیمفا
بهترین مبارزها در تاریخ ایکس من - گیمفا
بهترین مبارزها در تاریخ ایکس من - گیمفا
بهترین مبارزها در تاریخ ایکس من - گیمفا
بهترین مبارزها در تاریخ ایکس من - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Mahdi Sam گفت:

    بستگی داره منظور از مبارزه چیه؟ صرفا مهارت های رزمی؟ یا قدرت های شخصیت ها هم بخشی از این ماجرا هست، اگه باشه رقابت برای رتبه اول و دوم بین white phoenix of the crown و legion هست (البته اگه فرانکلین ریچاردز رو ایکس من به حساب نیاریم)

    دیژاوووو
بهترین مبارزها در تاریخ ایکس من - گیمفا